بلاگ پازلی

همکاری پازلی و پوش‌پل

تصویر شاخص پوش‌پل و پازلی
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

تا ۱۴ روز میتونید از سرویس پل بدون پرداخت هزینه استفاده کنید. در راستای ارائه بهترین خدمات با کمترین هزینه و صرفه جویی در وقت، پازلی و پوش پل با به کار بردن توانمندی های خود برای همکاری با شما آسان ترین شیوه را پیش روی شما قرار داده اند.

با پازلی اپلیکیشن بساز، با پل با کاربران اپت در ارتباط باش

برای ساخت یک اپلیکیشن ساده به چند برنامه‌نویس، مدت قابل توجهی زمان، مقدار تقریبا زیادی پول نیاز است که چندان ساده نیست و پازلی توانسته این غیرممکن را برایتان ممکن سازد. در واقع اپلیکیشن‌ساز پازلی قسمت‌های سخت کار ساخت اپلیکیشن را انجام داده و به شما یک راه‌حل بدون نیاز به برنامه‌نویسی ارائه  می‌دهد تا شما به راحتی صاحب یک اپلیکیشن برای کسب و کار خود داشته باشید.

طبق بررسی های انجام شده، ۲۰% از اپلیکیشن‌های موبایل تنها یک مرتبه توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند و پس از آنها رها می‌شوند همچنین ۶۸% از کاربران امکان دریافت نوتیفیکشن را فعال می‌کنند و ۷۰% آنها پیام‌هایی که از طریق نوتیفیکیشن ارسال می‌شوند را مفید می‌دانند. پس تعامل با کاربران اپلیکیشن از مسائل مهم در کسب و کارهای دارای اپ است. برای داشتن یک اپ پر مخاطب لازم است برای پیشرفت اپلیکیشنتان برنامه ریزی داشته باشید و آن را مدیریت کنید.  یعنی باید با ارسال پیام‌های مفید و ارزشمند، و ارائه گزینه‌ی غیرفعال‌سازی پیام‌ها، اعتماد مخاطب را جلب کنید.

حال شما برای توسعه و ارتقا تعامل خود با کاربرانتان نیازمند یک پلتفرم ارسال پوش نوتیفیکیشن هستید که پوش-پل به راحتی این قابلیت را دراختیارتان میگذارد تا بتوانید به هدفتان نزدیک شوید و بهترین نتیجه را با همکاری و اعتمادتان با ما دریافت کنید.

چطور شروع کنیم؟

نگران هیچ چیزی نباشید! و برای دریافت خدمات ما خیلی راحت وقتی داری اپلیکیشنت رو از پازلی میسازی:

  • افزونه پوش‌پل رو از پنل پازلی انتخاب کنی
  • تو سایت پل اکانت خودت رو بسازی
  • از امکانات پوش‌پل استفاده کنی
پوش نوتیفیکیشن چیست؟

اگر شما در حیطه کاری خود دارای وب سایت یا اپلیکیشن موبایل هستید، پس لازم است بدانید که پوش نوتیفیکیشن به چه چیزی اطلاق می شود. پوش‌ نوتیفیکیشن پیامی شبیه به پیام کوتاه است؛ با این تفاوت که می‌تواند در بسیاری از ابزارها از قبیل مرورگر وب، اپلیکیشن یا سیستم عامل ارسال شود و نیازی به داشتن اطلاعات تماس مشتری برای ارسال پیام نیست و کاربر با اختیار خود و با عضویت در سرویس پوش نوتیفیکیشن شما، پیام‌های ارسالی شما را دریافت می‌کند.

پوش‌پل را بهتر بشناسید!

اغلب دارندگان گوشی‌های هوشمند بیش از ۵۰ اپلیکیشن روی گوشی‌شان دارند. به همین خاطر، خیلی راحت است که اپلیکیشن شما را، در این بازار پررقابت اپلیکیشن‌های موبایل، فراموش کنند.

پوش پل به عنوان بزرگترین زیرساخت ارسال نوتیفیکیشن دارای بیش از ۱۴۲ هزار اپلیکیشن فعال است که مجموع تعداد نصب های این اپلیکیشن ها بیش از ۶۶ میلیون نصب فعال است. در حال حاضر بیش از ۳۲ هزار اکانت بر روی کنسول پوش-پل فعال هستند و روزانه از سرویس ارسال نوتیفیکیشن پل استفاده می کنند. همچنین روزانه بیش از ۶۴ میلیون ارسال نوتیفیکیشن توسط این زیرساخت صورت میگیرد.

چرا پوش‌پل؟

پوش‌پل  بزرگترین زیرساخت ارسال نوتیفیکیشن در ایران است. این سرویس به شما کمک می کند تا هرچه بیشتر،  در تعامل با کاربران خود موفق عمل کنید و در عرصه ی  کسب و کارتان پیشتاز باشید. همچنین با تکنیک و تجربه خود با ارسال نوتیفیکیشن های درست، برنا‌مه‌ریزی شده و ارسال بر اساس موقعیت جغرافیایی می توانید در افزایش اینگیجمنت ، وفاداری و رشد مشتریان  موفق تر عمل کنید.

پوش نوتیفیکیشن ها یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی موجود برای هر برند دارای اپلیکیشن موبایل هستند چون به شما کمک می کنند با کاربران خود در ارتباط بمانید. فقط حواستان باشد که این راهبرد نیازمند دقت و کیاست است برای بهره مندی!

جالب است بدانید که بسیاری از کاربران که آمار زیادی را به خود اختصاص داده اند، بعد از نصب اپلیکیشن شما هیچ وقت به آن مراجعه نمی کنند و روزهای اول پس از نصب اپلیکیشن بهترین زمان است تا  با زیرساخت منحصر به فرد پل در زمان مناسب با ارسال نوتیفیکیشن توجه کاربر را به اپلیکیشن خود جلب کنید.

همچنین اگر شما از این رویه  بیش از اندازه استفاده کنید، احتمال  این که کاربرانتان نوتیفیکیشن های شما را به اصطلاح میوت و یا همان قطع کنند، بالا می رود و قطعاً این چیزی نیست که شما به دنبال آن هستید.

برای شما عزیزان که نمی دانید چطور و به چه شکل از این متدها می توان بهره برد، ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم که با بالاترین راندمان و کمترین هزینه،  کسب و کار خود را با افزایش مشارکت کابرانتان ارتقا دهید.

به اشتراک بگذارید:

داوود عباسی
داوود عباسی
به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت. تو پازلی کارم رو با ارتباط با مشتری شروع کردم و در ادامه در بخش تولید محتوا، با هدف کمک به مشتری ها فعالیتم رو ادامه دادم.

مطالب پر بازدید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Asset 1@3x
روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

20 درصد تخفیف ویژه خرید، برای تمام پکیج های ساخت اپلیکیشن

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن