بلاگ پازلی

به‌روزرسانی‌های فروردین ماه ۱۴۰۲ پازلی

6-3.7
به‌روزرسانی‌های فروردین ماه ۱۴۰۲ پازلی
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در به‌‌روزرسانی‌‌های فروردین ماه ۱۴۰۲ پازلی ویژگی‌های جدیدی به افزونه‌های حساب‌کاربری،فرم پیشرفته، رزرواسیون و… اضافه شده‌‌است. موارد اضافه‌شده به این افزونه‌ها تنها بخشی از ویژگی‌هایی هستند که در به‌‌روزرسانی‌های این ماه بنا به درخواست شما عزیزان به سیستم پازلی اضافه شده‌اند. برای آشنایی با همه این ویژگی‌ها دعوت می‌کنیم با ما در بلاگ پازلی همراه باشید.

[alert style=”warning”]چطور پیشنهادات خودم رو به پازلی ارائه بدم تا در لیست به روزرسانی های آینده قرار بگیرند؟کافیه فرم زیر رو پر کنید و باقی کار رو به ما بسپارید:[button title=”ارسال پیشنهادات” link=”https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc_nXvRXl6kePLR8gej9geiandcZBbjPtsSQrMyRc16EvHpYg/viewform?usp=sf_link” target=”_blank” align=”center” icon=”” icon_position=”” color=”” font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” rel=”” onclick=””][/alert]

ویژگی‌های جدید:

۱. افزونه حساب‌کاربری:

-نمایش نام کاربر و تاریخ انقضا در صفحه پروفایل کاربر: در به‌روزرسانی این ماه پازلی این امکان به پروفایل کاربر در اپلیکیشن اضافه شده است. شما می‌توانید نام کاربر و تاریخ انقضای پروفایل کاربری را در کنار عکس کاربر مشاهده کنید.

-پیام‌های من در حساب کاربری: پیام‌های من را می‌توانید در لیست آیتم‌هایی که می‌توانید به پروفایل کاربر اضافه کنید، مشاهده کنید. از این پس هر پیامی برای کاربران خود ارسال کنید در این بخش نمایش داده می‌شود.

-دکمه‌ی انتخاب همه صفحات برای هر نقش: در تب صفحات شما می‌توانید با فعال کردن این دکمه تمامی‌ صفحات را برای یک نقش خاص فعال کنید. در نتیجه آن نقش به تمامی صفحات دسترسی خواهد داشت.

-مشخص کردن دسترسی پیشفرض هر نقش برای افزونه‌های جدید: ممکن است پس از ساخت اپلیکیشن نیاز باشد چند افزونه‌ی دیگر اضافه کنید. با استفاده از این دکمه مشخص می‌کنید که نقش‌های مختلف به افزونه‌های جدیدی که اضافه می‌شود دسترسی داشته باشند یا خیر. از تب صفحات در پایین لیست افزونه‌ها می‌توانید این دکمه را برای هر نقش مشاهده و آن را فعال یا غیرفعال کنید.

-امکان پیامک تراکنش‌های کیف پول به کاربر: در به‌روزرسانی این ماه امکان پیامک تراکنش‌های کیف‌پول به حساب کاربری اضافه شده است. در تب کیف‌پول با فعال کردن آن می‌توانید این دکمه را مشاهده کنید. با فعال کردن آن پس از هر تراکنش برای کاربر پیامک ارسال می‌شود.

-امکان پلن تستی: با استفاده از این امکان شما به عنوان مدیر می‌توانید مشخص کنید بعد از ثبت نام کاربر چه نقشی را در چه مدت زمان به صورت آزمایشی داشته باشد و از امکانات اپلیکیشن استفاده کند.

-اضافه شدن اتومات کد معرف به عنوان کد: کد معرف شما به‌صورت پیش‌فرض در بخش کد معرف دعوت‌شدگان قرار می‌گیرد. کاربر می‌تواند از بخش دعوت‌شدگان پروفایل خود این کد را کپی کند و برای اطرافیان خود ارسال کند.

-نمایش لیست درختی معرفی‌شدگان: کاربران شما می‌توانند لیست معرفی‌شدگان را در بخش دعوت شدگان پروفایل خود مشاهده کنند. برای فعال کردن این بخش باید در تنظیمات بخش دعوت‌شدگان فعال باشد و از طرفی باید از تب کیف‌پول دکمه‌ی لیست درختی دعوت‌شدگان را فعال کنید.

-امکان اشتراک‌گذاری و دعوت از دوستان در اپلیکیشن: برای استفاده از این ویژگی نیاز هست در تنظیمات اپلیکیشن امکان اشتراک‌گذاری را فعال کنید و همچنین برای نمایش کد معرفی کاربر در این پیام، می‌توانید از #code استفاده کنید. در فیلد لینک باید لینک دسترسی به اپ را قرار دهید. شما می‌توانید لینک اپلیکیشن خود در مارکت‌ها (بازار، سیب‌اپ و …) یا لینک صفحه لندینگ و یا آدرس وب اپلیکیشن خود را در این قسمت وارد کنید تا برای کاربر ارسال شود.

۲. افزونه فرم پیشرفته:

-اضافه شدن لودینگ روی دکمه پیدا کردن مکان من در نقشه این افزونه: در افزونه فرم‌پیشرفته زمانی که روی دکمه‌ی مکان من کلیک کنید لودینگ تا زمانی که مکان شما پیدا شود نمایش داده می‌شود.

-اضافه شدن امکان کنسل کردن فرم توسط کاربر: از این پس می‌توانید به کاربران خود این امکان را بدهید که فرم ارسالی را لغو کنند. حتی می‌توانید تعیین کنید که پس از لغو فرم وضعیت فرم کاربر به چه وضعیتی بازگردد.

۳. افزونه رزرواسیون:

-اضافه شدن رنگ قرمز و سبز برای وضعیت پرداخت و تغییر آن در بخش آمار رزرواسیون: با مراجعه به بخش آمار رزرواسیون می‌توانید در ستون وضعیت پرداخت، پرداخت‌های موفق را با رنگ سبز و پرداخت‌های ناموفق را با رنگ قرمز مشاهده کنید.

-اضافه شدن قابلیت لایک: این امکان در بخش تنظیمات افزونه‌ی رزرواسیون اضافه شده است و با فعال کردن آن می‌توانید قابلیت لایک را به محتوای این افزونه اضافه کنید.

۴. دیگر به‌روزرسانی‌ها:

-اضافه شدن امکان خروجی اکسل به آمار افزونه ویدئو: در بخش آمار ویدئو دکمه‌ی خروجی اکسل قرار داده شده است و شما می‌توانید تمامی اطلاعات کاربرها و ویدئوهایی را که خریداری کرده‌اند را در این اکسل مشاهده کنید.

-تخفیف در سبد خرید افزونه فروشگاه: زمانی که قابلیت فروش پورسانتی را در افزونه حساب کاربری فعال کنید، کدتخفیف به صورت خودکار در سبدخرید افزونه‌ی فروشگاه نمایش داده می‌شود.

-اضافه‌شدن چیدمان‌های جدید به آیتم محصولات فروشگاه در افزونه صفحه‌ساز: زمانی که در افزونه‌ی صفحه‌ساز بخواهید محصولات فروشگاه خود را نمایش دهید باید آیتم محصولات فروشگاه را انتخاب کنید. در این بخش چیدمان‌های مختلفی برای نمایش محصولات فروشگاه در افزونه‌ی صفحه‌ساز اضافه شده است.

-قابلیت کپی در پاپ‌آپ لینک: آیکون کپی به پاپ‌آپ لینک صفحات و آیتم‌ها اضافه شده است و شما می‌توانید هر لینک از پاپ‌اپ را به راحتی توسط این دکمه کپی کنید و در بخش‌های دیگر اپلیکیشن استفاده کنید.

-هدایت کاربر به صفحه ویراش اپلیکیشن: زمانی که در پنل کاربری خود یک اپلیکیشن داشته باشید پس از ورود به پنل کاربری پازلی مستقیما به صفحه‌ی ویرایش اپلیکیشن هدایت می‌شوید.

-اضافه شدن ویژگی‌های جدید به جدول کاربران معرفی شده در پنل ادمین: در بخش ویرایش کاربر شما می‌توانید در جدول کاربران معرفی‌شده اطلاعاتی مانند نمایش عکس و نام‌ونام‌خانوادگی کاربر معرفی شده را مشاهده کنید.

بهبود‌های صورت‌ گرفته در فروردین ماه ۱۴۰۲:

رفع باگ‌های افزونه فروشگاه:

  • حل مشکل نمایش اخطار در هر بار عوض‌شدن دسته‌بندی محصول
  • حل مشکلات فیلتر محصولات
  • حل مشکل نمایش محصول کپی شده
  • اصلاح پیش‌نمایش تصویر در صفحه سینگل محصول
  • حل مشکل اسلایدر دسته‌بندی‌ها
  • حل مشکل اضافه شدن و حذف آلارم محصول
  • حل مشکل محصولات شگفت‌انگیز
  • حل مشکل گزارش ماهانه و سالانه فروشگاه
  • حل مشکل در تغییر سایز صفحه سینگل محصول زمان انتخاب آکاردئون
  • حل مشکل در قسمت اطلاعیه موجودی محصول
  • حل مشکل عدم نمایش دکمه اضافه‌کردن، روی محصولات در زمان ناموجود بودن آن‌ها

رفع باگ‌های افزونه حساب کاربری:

  • حل مشکل نمایش اسلایدر اولیه در نمایشگرهای بزرگ
  • حل مشکل نوشتارهای پیامک‌های سیستمی (اینتر و بعضی از کلمات)
  • حل مشکل نمایش کیبورد اعداد در گوشی‌های آیفون در حساب کاربری
  • حل مشکل صفحه ویراش پروفایل کاربر در اپ
  • حل مشکل ورود اجباری در حساب کاربری در وب اپ
  • حل مشکل نمایش دکمه ورود
  • حل مشکل نمایش باقی مانده کیف پول
  • اصلاح پیام هشدار تایید شماره همراه

رفع باگ‌های افزونه رزرواسیون:

  • حل مشکل در نمایش بلیت رویداد رزرو شده در آمار رزرواسیون
  • حل مشکل نمایش عکس‌ها

رفع باگ در دیگر بخش‌ها:

  • حل مشکل در اسلایدر اخبار پیشرفته
  • حل مشکل ذخیره‌شدن افزونه به دفعات
  • حل مشکل نمایش توضیحات روی نقشه
  • حل مشکل لینک‌های افزونه تماس با ما
  • حل مشکل کادر جستجوی اخبار پیشرفته در افزونه صفحه‌ساز
  • حل مشکل نمایش دکمه افزودن به علاقه‌مندی در افزونه موزیک
  • حل مشکل لینک‌های افزونه لیست تو در تو در حالت آنلاین

برای مطالعه‌ی دیگر آموزش‌های پازلی می‌توانید به پایگاه دانش پازلی مراجعه کنید. پایگاه دانش پازلی

در نهایت به‌‌روزرسانی‌‌های فروردین ۱۴۰۲ پازلی در پنل‌کاربری‌ برای ساخت اپلیکیشن در دسترس شما قرار دارد.
پنل‌کاربری پازلی

امیدواریم تجربه خوبی در استفاده از سایت پازلی داشته باشید.
با تشکر از شما که به پیشرفت و توسعه اپلیکیشن‌ ساز پازلی اهمیت می‌دهید و صبورانه پیشنهادهای سازنده خود را مطرح می‌کنید.
از همراهی شما خوشحال هستیم و امیدواریم هر روز بتوانیم در رساندن شما به ساخت اپلیکیشن ایده‌آل‌تان موفق‌تر باشیم.
منتظر به‌روزرسانی‌های بعدی باشید.

به اشتراک بگذارید:

شکیبا قهوه‌چی
شکیبا قهوه‌چی
همیشه شکیبا هستم با یک لبخند بزرگ روی لبم. :) از رنگ‌ها انرژی می‌گیرم برای همین هر چیزی که رنگی باشه رو دوست دارم. اکثر اوقات کارها،افکار و احساساتم رو می‌نویسم و از نوشتن خسته نمیشم برای همین وارد پازلی شدم که از این استعدادم استفاده کنم و محتوا تولید کنم. :) به طراحی و دیزاین علاقه زیادی دارم و در این زمینه درحال یادگیری هستم. همیشه سعی میکنم که کاری که بهم سپرده می‌شه رو درست و دقیق انجام بدم. اگر دوست دارید بیشتر با من آشنا بشید آیدی اینستا و لینکدینم رو براتون میذارم: Insta: shinolifeee linkedin: shakibaghahvechi

2 دیدگاه در “به‌روزرسانی‌های فروردین ماه ۱۴۰۲ پازلی

  1. سئو گفت:

    سلام برای من افزونه فرم‌پیشرفته زمانی که روی دکمه‌ی مکان من باید کلیک کنم رو نمیاره؟
    چرا؟

    1. سلام و درود
      لطفا از سمت راست پنل کاربری‌تون در بخش تیکت‌ها این مورد رو تیکت بزنید و به همکاران پشتیبانی اطلاع بدید تا از داخل پنل‌تون بررسی کنند و راهنمایی‌تون کنند.
      با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن