702-3.8

قیمت ساخت اپلیکیشن

هزینه ساخت اپلیکیشن

قیمت ساخت اپلیکیشن در قالب سه بسته اندروید، تجاری و کامل، با توجه به امکانات مورد نیاز به همراه 7 روز مهلت تست رایگان ارائه شده است تا انتخاب و تصمیم گیری در مورد نحوه ساخت اپلیکیشن را برای کاربران ساده تر نماید.

اندروید

۲.۶۹۵.۰۰۰ تومان

سالانه


1 سال اعتبار اپلیکیشن

قابلیت تعریف 5 ادمین در پنل

دسترسی به تمام افزونه ها

100 مگابایت فضا / هر اپلیکیشن

500 پیامک اولیه

ترافیک نامحدود

دانلود نامحدود

بروزرسانی نامحدود

قالب ها و منو های متنوع

پشتیبانی تلفنی، تیکت، ایمیل

7 روز ضمانت برگشت وجه

20 درصد تخفیف تمدید سالیانه

تجاری

۴.۷۹۵.۰۰۰ تومان

سالانه


1 سال اعتبار اپلیکیشن

قابلیت تعریف 5 ادمین در پنل

دسترسی به تمام افزونه ها

100 مگابایت فضا / هر اپلیکیشن

500 پیامک اولیه

ترافیک نامحدود

دانلود نامحدود

بروزرسانی نامحدود

قالب ها و منو های متنوع

پشتیبانی تلفنی، تیکت، ایمیل

7 روز ضمانت برگشت وجه

20 درصد تخفیف تمدید سالیانه

کامل

۶.۷۵۰.۰۰۰ تومان

سالانه


1 سال اعتبار اپلیکیشن

قابلیت تعریف 5 ادمین در پنل

دسترسی به تمام افزونه ها

100 مگابایت فضا / هر اپلیکیشن

500 پیامک اولیه

ترافیک نامحدود

دانلود نامحدود

بروزرسانی نامحدود

قالب ها و منو های متنوع

پشتیبانی تلفنی، تیکت، ایمیل

7 روز ضمانت برگشت وجه

20 درصد تخفیف تمدید سالیانه

تخفیف استثنایی

12.500.000 تومان

8.500.000 تومان

پکیج شگفت انگیز ساخت و طراحی اپلیکیشن

این پکیج علاوه بر دارا بودن نسخه های اندروید، وب اپلیکیشن و آی او اس، شامل طراحی گرافیکی اختصاصی اپلیکیشن نیز هست بدین معنی که شما پس از خریداری این پکیج اپلیکیشن خود را به صورت کامل و دیزاین شده تحویل خواهید گرفت.

همچنین این پکیج شامل یک صفحه فرود (Landing page) اختصاصی اپلیکیشن شما خواهد بود تا کسانی که اپلیکیشن شما را در گوگل جستجو می کنند بتوانند شما را راحت تر پیدا کنند.

هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید

در دهه اخیر، با شتاب چشمگیر تکنولوژی و افزایش استفاده از تلفن ‌های همراه و دستگاه‌ های هوشمند، به ویژه اندروید، استفاده از انواع اپلیکیشن به یک بخش بسیار حیاتی از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌ است. اپلیکیشن‌ های اندروید امکانات فراوانی را به کاربران ارائه می ‌دهند، از جمله دسترسی به اطلاعات، سرگرمی، خرید آنلاین، ارتباط با دیگران و بسیاری از امکانات دیگر.

اگر شما هم به فکر ساخت اپلیکیشن موفق هستید، یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید، هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید و توسعه آن است. هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید و ios در ایران به عوامل متعددی از جمله پیچیدگی و محتوای برنامه، طراحی رابط کاربری، توسعه نرم ‌افزار، تست و عیب ‌یابی، امنیت و سایر عوامل فنی بستگی دارد.


هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید با توجه به نوع اپلیکیشن تفاوت هایی دارد . به عنوان مثال هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی با هزینه طراحی اپلیکیشن خدماتی با توجه به کارکردشان برای فروش محصولات و در خواست خدمات متفاوت است، چرا که هر کدام نیازمند منطق ها و الگوریتم های متفاوتی در هنگام برنامه نویسی هستند و مدت زمان پیاده سازی بیشتری را می طلبند.


اما از آنجایی که این نوع از اپ ها بسیار مورد استفاده هستند و تقاضای فراوانی از سمت مشتریان برای آن وجود دارند سرویس هایی مانند اپلیکیشن ساز پازلی ایجاد شده اند تا به مشتریان کمک کنند با هزینه و تعرفه ای کمتر، با ساده ترین روش ساخت اپلیکیشن اندروید در کمترین زمان ممکن برای ساخت اپ خود اقدام کنند.

به طور کلی سرویس های ساخت اپلیکیشن به دلیل استفاده چند باره از کد نویسی های خود توانسته اند هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل را به مقدار زیادی کاهش داده و نیاز مشتریان را برطرف کنند.

نمونه اپلیکیشن اندروید

7روز مهلت تست رایگان اپلیکیشن

مقایسه پکیج های پازلی

اندروید
تجاری (اندروید + وب اپ)
کامل (اندروید + وب اپ + ios + لندینگ اختصاصی)
مدت اعتبار

یک سال

یک سال

یک سال

فضای ذخیره سازی

100 مگابایت در هر اپ

100مگابایت در هر اپ

100مگابایت در هر اپ

پشتیبانی

تلفن، تیکت، ایمیل

تلفن، تیکت، ایمیل

تلفن، تیکت، ایمیل

تعداد پیامک اولیه

500

500

500

ترافیک نامحدود
دانلود نامحدود
به روزرسانی مداوم
تست رایگان 7 روزه
دسترسی توسعه دهندگی
افزونه وردپرس
افزونه فرم ساز پیشرفته
افزونه اخبار پیشرفته
افزونه فروشگاه ساز
افزونه صفحه ساز
افزونه اسلایدر ورودی
افزونه فروشگاه فایل
افزونه حساب کاربری
افزونه ویدئو
افزونه رزرواسیون
چند ادمین در پنل

5 ادمین

5 ادمین

5 ادمین

تخفیف تمدید سالانه

20 درصد

20 درصد

20 درصد

گواهی  امنیتی SSL رایگان
تغییر نام پکیج
تغییر ورژن فایل
محدودیت تعداد خروجی

نامحدود

نامحدود

نامحدود

امکان تعریف همکار
تست رایگان
اتصال به رایچت
نمونه اسکچ طراحی اپلیکیشن

قیمت طراحی اپلیکیشن موبایل

قیمت دیزاین اپلیکیشن موبایل معمولا به صورت جداگانه از قیمت ساخت اپلیکیشن محاسبه می گردد. تفاوت این دو در این است که در هنگام ساخت اپلیکیشن صرفا هزینه کد نویسی و زیر ساخت محاسبه می شود اما در طراحی یک اپلیکیشن بیشتر جنبه گرافیکی و خروجی ظاهری منظور اصلی است . در طراحی گرافیکی اپلیکیشن مواردی مانند رابط کاربری(UI) و تجربه کاربری (UX) بهبود پیدا می کنند.

هزینه طراحی UI اپلیکیشن به دلیل ماهیت خلاقانه بودن و هنری بودن آن به راحتی قابل محاسبه نیست و بسته به اینکه چه فردی و در چه سطحی قصد کار کردن بر روی آن را داشته باشد متفاوت است. مشابه این امر برای هزینه UX اپلیکیشن ها نیز وجود دارد.

در نهایت قیمت طراحی گرافیکی اپلیکیشن به نوع اپلیکیشن وشخص یا شرکتی که بر روی آن کار می کند بستگی دارد و با توجه به ماهیت هنری و خلاقیت آن، نمی توان قیمت مشخصی برای محاسبه آنلاین هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل اعلام نمود و در این خصوص می توانید با واحد مشاوران ما تماس بگیرید.

اما به خاطر داشته باشید عموما اپلیکیشن هایی که توسط سرویس های اپ ساز ساخته می شوند از ظاهری مناسب و تجربه کاربری خوبی برخوردار هستند و اگر بودجه کافی برای دیزاین اپلیکیشن با ظاهر اختصاصی خود را ندارید لزومی به انجام آن نیست و می توانید این کار را در مراحل بعدی و پس از کسب درآمد از اپلیکیشن انجام دهید تا از نظر اقتصادی هزینه های خود را کنترل کرده باشید.

به طور کلی روش های متداول برای تخمین هزینه دیزاین اپلیکیشن عبارتند از:

• تخمین بر اساس ساعت کار: در این روش، هزینه طراحی نرم افزار اندروید براساس تعداد ساعات کار توسعه ‌دهندگان محاسبه می ‌شود. در این صورت، هر ساعت کار توسعه‌ دهندگان با هزینه مشخصی محاسبه شده و در نهایت کل هزینه بر اساس تعداد ساعات کار محاسبه می ‌شود. این روش معمولاً برای پروژه ‌های کوچک و متوسط استفاده می ‌شود.

• تخمین بر اساس قیمت واحد: در این روش، هزینه بر اساس قیمت واحدی که توسط توسعه ‌دهندگان یا شرکت ‌های توسعه دهنده تعیین می‌ شود، محاسبه می ‌شود. به طور معمول، هزینه بر اساس تعداد صفحات، قابلیت ‌ها و ویژگی ‌های برنامه تعیین می ‌شود.

• تخمین بر اساس پروژه‌ های مشابه: در این روش، هزینه طراحی گرفیکی اپلیکیشن بر اساس پروژه‌ های مشابهی که قبلاً توسط توسعه‌ دهندگان انجام شده است، تخمین زده می ‌شود. با بررسی پروژه‌ های مشابه و تجربه قبلی، می‌ توان هزینه تقریبی را مشخص کرد.

• تخمین بر اساس قرارداد: در برخی موارد، شرکت‌ های توسعه دهنده ممکن است با مشتریان قراردادهای ثابت و اختصاصی امضا کنند. در این قراردادها، هزینه پروژه به صورت مشخص و پیش ‌فرض تعیین می ‌شود.



برای مشاوره رایگان ساخت اپلیکیشن کلیک کنید:

محصولات و خدمات تکمیلی پازلی

نسخه وب اپلیکیشن

۲.۶۹۵.۰۰۰ تومان

نسخه IOS

۲.۶۹۵.۰۰۰ تومان

طراحی گرافیکی اپلیکیشن

جهت استعلام قیمت با واحد مشاوران تماس بگیرید.

ساخت اپلیکیشن سفارشی

جهت استعلام قیمت با واحد مشاوران تماس بگیرید.

انتشار در مارکت ها

مارکت های ایرانی ۴45000 تومان

صفحه فرود اختصاصی

یک صفحه اختصاصی برای معرفی اپلیکیشن بدون درج نام پازلی - ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان

فضای ذخیره سازی

100 مگابایت 1۹۹.000 تومان

500 مگابایت ۴۹۹.000 تومان

کد شامد

3 روز کاری - ۴۰۰000 تومان

قیمت طراحی اپلیکیشن اندروید و ios

قیمت طراحی اپلیکیشن اندروید و ios در بازار ایران بسیار متفاوت است اما به صورت کلی هزینه ساخت اپلیکیشن های ios که مناسب سیستم عامل دستگاه های اپل هستند بیشتر از اپلیکیشن های اندرویدی است. از جمله دلایل متعددی که می توان برای این تفاوت قیمت برشمرد کمبود نیروی متخصص و آشنا به زبان برنامه نویسی سوئیف (Swift) است.

دلیل دیگر گران بودن هزینه ساخت و دیزاین اپلیکیشن های ios، این است که برنامه ای که برای این کار استفاده می شود می بایست حتما بر روی سیستم عامل مکینتاش نصب شود و از طرفی هزینه سخت خرید لپ تاپ های اپل بسیار بالاست که در نهایت موجب افزایش قیمت ساخت اپلیکیشن آی او اس می شود.

اما اپلیکیشن های اندرویدی هزینه ساخت یا طراحی چندان بالایی ندارد و می توان آنها را در سیستم عامل های مختلف و زبان های برنامه نویسی مختلف ساخت و عرضه کرد.

هزینه سفارش ساخت اپلیکیشن

هزینه سفارش ساخت اپلیکیشن بسیار بیشتر از هزینه ساخت آن با اپلیکیشن ساز ها است. می توان گفت ساخت یک اپلیکیشن فروشگاهی با یک اپلیکیشن ساز می توانید بین یک تا 5 میلیون تومان هزینه داشته باشد اما این مبلغ برای ساخت اپلیکیشن سفارشی می توانید از 20 میلیون تومان تا چند صد میلیون تومان محاسبه شود.

برای برآورد دقیق هزینه سفارش اپلیکیشن مبلغ می بایست فهرست کامل امکانات مورد نظر خود را با مشاوران فروش و یا برنامه نویسان در میان بگذارید تا آنها بر اساس پیچیدگی ها ، زمان و میزان تخصص لازم عملیات برآورد هزینه ساخت اپلیکیشن را انجام دهند.

معمولا برآورد هزینه سفارش اپلیکیشن اندروید با توجه به مدت زمان و میزان تخصص فرد برنامه نویس و به صورت ساعتی محاسبه می شود. اما در بین فریلنسر ها کار به صورت کلی و یکجا برآورد شده که البته ساخت اپلیکیشن از این طریق چندان توصیه نمی شود.

به طور کلی از جمله مواردی که در تعیین قیمت اپلیکیشن سفارشی تأثیر گذارند عبارتند از:

• پیچیدگی و ویژگی ‌های برنامه: توجه داشته باشید که اگر اپلیکیشن شما دارای ویژگی ‌های پیچیده و پیشرفته مانند اتصال به سرور، پرداخت آنلاین و غیره است، هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید بیشتر خواهد بود.

• پلتفرم مورد نظر: اگر قصد دارید اپلیکیشن را برای یک پلتفرم خاص مانند اندروید، iOS یا هر دوی آن ها توسعه دهید، هزینه تغییر خواهد کرد.

• طراحی رابط کاربری: طراحی گرافیکی و تجربه کاربری اپلیکیشن نقش مهمی در هزینه ساخت آن دارد. طراحی حرفه ‌ای و زیبا ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد.

• تعداد صفحات و قابلیت‌ ها: هر صفحه اضافی و هر قابلیت بیشتر نیازمند زمان و تلاش بیشتری از توسعه ‌دهندگان است و هزینه را افزایش می دهد.

• سطح امنیت: اگر اپلیکیشن شما نیازمند سطح امنیت بالاست، به عنوان مثال در صورتی که اطلاعات حساس کاربران را در بر دارد، هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید بیشتر می ‌شود.

برای مشاوره رایگان ساخت اپلیکیشن تماس بگیرید:

محاسبه هزینه ساخت اپلیکیشن

برای محاسبه هزینه ساخت اپلیکیشن باید فاکتور های زیر را بررسی کرد تا بتوانیم بهترین قیمت ساخت اپلیکیشن حرفه ای را محاسبه کنیم:

اولین فاکتور مهم هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل - هزینه امکانات اپلیکیشن:

هنگام سفارش اپلیکیشن می بایست به امکاناتی که در اختیار شما قرار می گیرد توجه کنید. اگر می خواهید اپلیکیشنتان را با سرویس های اپ ساز بسازید باید به فهرست امکانات آنها نگاهی بیاندازید تا مطئن شوید امکانی را که برای ساخت اپلیکیشن نیاز دارید خواهید داشت. اگر هم قصد ساخت اپلیکیشن سفارشی را دارید حتماتمام اجزا، فرآیند ها و نحوه نمایش خروجی ها را با تیم برنامه نویس چک کنید. ممکن از برخی از جزئیات بدیهی به نظر برسند اما به هیچ عنوان از آنها غافل نشوید.

دومین فاکتور مهم هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل - هزینه طراحی UI و UX:

عموما سرویس های اپلیکیشن ساز به دلیل تعداد بالای مشتریانی که دارند از نظر طراحی رابط کاربری و پیش فرض های گرافیکی گزینه های خوبی را برای کاربرانش آماده سازی می کنند و واقعا نیازی به طراحی اختصاصی جز در مواردی خاص نیست و همان ظاهر های موجود در اپ سازتان گزینه های بسیار خوب و مقرون به صرفه ای برای شروع کار هستند.

اما اگر قصد ساخت اپلیکیشن سفارشی را دارید تمامی کد نویسی های رابط کاربری می بایست از ابتدا برای شما نوشته شود که این کار باعث افزایش هزینه نهایی و مدت زمان آماده سازی اپلیکیشن خواهد شد.

از طرفی امکاناتی مانند صفحه ساز ها برای اپلیکیشن ها توسعه داده شده اند که به کاربران این اجازه را می دهند بدون وابستگی به نیرو های فنی شخصا نسبت به طراحی و دیزاین اپلیکیشنشان اقدام کنند و ما این امکان را در اپلیکیشن ساز پازلی در دسترس کاربرانمان قرار داده ایم.

ui ux

سومین فاکتور مهم هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل - هزینه پشتیبانی و بک آپ:

شک نکنید که شما برای نگهداری فنی اپلیکیشنتان نیاز به یک تیم پشتیبانی خواهید داشت و اصلا مقرون به صرفه نخواهد بود که خودتان به جای رسیدگی به امورات کسب و کارتان به سراغ افزایش دانش فنی و رفع ایرادات احتمالی اپلیکیشنتان بروید.

حتما به سراغ تیم هایی بروید که به شما پشتیبانی و خدمات نگهداری بلند مدت ارائه می دهند چرا که قطعا به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

چهارمین فاکتور مهم هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل - هزینه توسعه:

سرویسی که از آن استفاده می بایست قابلیت توسعه اختصاصی و آپدیت را داشته باشد. خوشبخاته در سرویس های اپلیکیشن ساز شما با پرداخت یکبار هزینه می توانید کلیه آپدیت ها و توسعه های انجام شده بر روی سرویس را به صورت رایگان در طول مدت استفاده دریافت کنید . همچنین می توانید امکانات اختصاصی و مورد نیاز خود را به صورت سفارشی مطرح کرده و برنامه نویسان پس از برآورد هزینه و بررسی درخواست نسبت به پیاده سازی آن اقدام کنند.

پنجمین فاکتور مهم هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل - مدت زمان تحویل:

در اپلیکیشن هایی که به صورت اختصاصی کد نویسی می شوند هزینه اجرایی بسته به مدت زمان متفاوت است. به عنوان مثال اگر نیاز باشد کاری در مدت زمان نصف زمان معمول انجام شود ممکن از بین 2 تا سه برابر حالتی که در زمان عادی انجام می شود هزینه داشته باشد.

به طور کلی امکانات اختصاصی و درخواست های سفارشی هزینه ای بیشتر از هزینه های معمول در اپلیکیشن ساز ها دارند، چرا که این امکان تنها یک بار و فقط برای شما توسعه داده می شود و شما می بایست تمام هزینه آن را به تنهایی متقبل شوید.

ششمین فاکتور مهم هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل - هزینه های سالانه اپلیکیشن:

هر اپلیکیشنی از زیر ساخت های آنلاین مانند فضای هاست و سرور استفاده می کند و با توجه به عرف بازار هزینه های سرور و هاست به صورت سالانه محاسبه شده و در هر سال نیاز به تمدید دارند به همین دلیل است که در سرویس های اپ ساز شما باید هزینه ای را بابت تمدید سالانه اپلیکیشن پرداخت کنید که البته این هزینه بسیار کم و معقول در نظر گرفته می شود.

هفتمین فاکتور مهم هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل - دسترس پذیری:

تعرفه اجرای اپلیکیشن توسط دولوپر های شخصی و افراد برنامه نویس ممکن است به نظر به صرفه تر باشد اما باید توجه داشت دولوپر های شخصی ممکنبه دلایل متعددی از پاسخ گویی بعد از تحویل سفارش یا ادامه توسعه اپلیکیشن سر باز بزنند . به همین دلیل توصیه می شود به جای فریلنسر ها با شرکت ها مجموعه های معتبر در زمینه ساخت اپلیکیشن همکاری کنید تا از مشکلات و هزینه های اضافی آتی جلوگیری کنید.

هزینه ساخت اپلیکیشن در ایران

در هزینه ساخت اپلیکیشن در ایران و جهان با پارامتر های زیادی روبرو است اما به طور کلی تعرفه ساخت اپلیکیشن موبایل در دنیا چیزی در حدود 25000 دلار برآورد می شود که بسته به پیچیدگی های فنی و سایر عوامل نظیر مالیات و قوانین کشور ها می تواند تا 70 هزار دلار و یا بیشتر هم قیمت گذاری شود.

اما در ایران بنا به دلایل متعدد ازجمله نرم افزار های رایگان و دستمزد های پایین برنامه نویسان نسبت به قیمت های جهانی ساخت اپلیکیشن به مراتب به صرفه تر و ارزانتر از سایر نقاط دنیا خواهد بود. اینطور می توان گفت که با مبلغ 25000 دلار جهانی میتوان تقریبا یک تیم برنامه نویسی ساخت و اپلیکیشن خود را به کمک یک تیم بسازید.

نهایتا قیمت ساخت اپلیکیشن در ایران برای کسانی که در خارج از ایران زندگی می کنند بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود و برای خود ایرانیان داخل کشور نیز با توجه به وجود سرویس های اپلیکیشن ساز مانند پازلی، قیمت ها در رنج معقولی هستند و در مقایسه با سایر روش های راه اندازی کسب و کار تقریبا می توان گفت رایگان محسوب می شود.

در پایان باید گفت...

به طور کلی، هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید به عوامل متعددی مانند پیچیدگی و ویژگی ‌های برنامه، تعداد صفحات و قابلیت ‌ها، طراحی رابط کاربری، نیازمندی‌ های اتصال به سرور و سطح امنیت بستگی دارد. همچنین، مکان جغرافیایی توسعه‌ دهنده، سطح تجربه و مهارت ‌های فنی او نیز می ‌توانند در قیمت اپلیکیشن تأثیرگذار باشند.

پرسش های متداول

چرا باید هر سال اپلیکیشن را تمدید کنم؟

اپلیکیشن ها مانند وبسایت ها نیاز به سرور و فضای ذخیره سازی دارند که این خدمات در سرتاسر دنیا به صورت سالانه تمدید می شوند، در نتیجه برای استفاده از آنها می بایست به صورت سالانه هزینه ای را پرداخت کرد.

اگر اپلیکیشن را تمدید نکنم چه اتفاق می افتد؟

چنانچه پس از اتمام مدت اعتبار اپلیکیشن نسبت به تمدید آن اقدام نکنید، اپلیکیشن موقتا به حالت غیر فعال درآمده و در صورت تمدید نکردن تا دو ماه پس از اتمام مدت اعتبار اپلیکیشن به صورت خودکار از سیستم حذف خواهد شد.

چطور میتونم برای خرید اپلیکیشن اقدام کنم؟

برای خرید اپلیکیشن میتونید پس از ثبت نام و ورود به سایت طرح مورد نظرتون رو انتخاب کنید و پرداخت رو به صورت آنلاین انجام بدید و یا با واحد مشاوران پازلی تماس بگیرید.

من هنوز نمیدونم چه طرحی برای من مناسب هست!

اصلا نگران نباشید، مشاوران پازلی به شما کمک می کنند که بهترین انتخاب ممکن رو داشته باشید. برای ارتباط با مشاوران کافیه شماره تماس و درخواستتون رو داخل چت سایت ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم و یا مستقیما به شماره تلفن های پازلی زنگ بزنید.

برای خرید سایر خدمات چطور اقدام کنم؟

برای خرید سایر خدمات مثل نسخه وب اپ یا ios و... کافیه با واحد مشاوران پازلی تماس بگیرید و یا درخواستتون رو از طریق چت سایت و یا تیکت سامانه پشتیبانی ارسال کنید.

بعد از 7 روز تست رایگان چی میشه؟

شما در پازلی 7 روز مهلت تست رایگان دارید و در این مدت میتونین از امکانات پازلی استفاده کنید. بعد از این مدت در صورتی که نخواید اپلیکیشنتون رو خریداری کنید اپلیکیشنی که ساختید از دسترس خارج میشه.

آیا میتونم اپلیکیشنی که در مدت تست رایگان ساخته ام رو بخرم؟

بله، بعد از خرید طرح مورد نظرتون اپلیکیشن شما از حالت تست خارج شده و تا یک سال اعتبار داره.

چرا در پازلی قیمت ساخت اپلیکیشن در پازلی ارزان است؟

توی پازلی ما به هزاران کاربر خدمات ارائه میدیم و از اونجایی که هزینه های انجام شده برای چند هزار نفر انجام میشه از نظر ریالی هزینه کمتری رو برای هر نفر لحاظ میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده است.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن