16-5

ساخت اپلیکیشن مشابه آچاره

ساخت اپلیکیشن مشابه آچاره در پازلی امکان پذیر است. از این پس می توانید نسخه اندروید و آی او اس اپلیکیشن مشابه آچاره را از پازلی دریافت کنید. به وسیله این اپلیکیشن می توانید درخواست خدمات مشتریان خود را دریافت کرده و مبلغ پیش پرداخت آن را به صورت آنلاین دریافت کنید.

قالب آماده اپلیکیشن خدماتی

اپلیکیشن آچاره چگونه عمل می کند؟

شیوه عملکرد اپلیکیشن آچاره اینگونه است که افراد درخواست خدمات مورد نیاز خود را از طریق دسته بندی های موجود در اپلیکیشن پیدا کرده و سپس در فرم درخواست خدمات اطلاعات مورد نظر مانند آدرس و موقعیت روی نقشه، جزئیات خدمات درخواستی و تعداد مورد نیاز را وارد کرده و برآورد تقریبی قیمت انجام می شود. در صورت موافقت کاربر مبلغ پیش پرداخت را واریز کرده و درخواست خدمات ثبت شده و سپس به نیروی متخصص ارجاع داده می شود و خدمات را دریافت خواهند کرد.

شیوه درآمد زایی اپلیکیشن آچاره چگونه است؟

درآمد زایی از اپلیکیشن آچاره از طریق ارائه خدمات و دریافت پورسانت در ازای معرفی مشتری انجام می شود. بدین صورت که در ازای هر مشتری که به نیروی متخصص معرفی می شود درصدی از مبلغ کل هزینه خدمات دریافت می شود و یا در برخی مدل ها هزینه ای ثابت به ازای معرفی مشتری دریافت می گردد.

شیوه های دیگری هم برای کسب درآمد از این اپلیکیشن ها وجود دارد اما اصلی ترین شیوه کسب درآمد از اپلیکیشن آچاره روش فوق است. سایر روش ها نیز مانند مزایده و مناقصه خدمات، تبلیغا افرا متخصص و یا فروش حق اشتراک به نیروی های متخصص نیز وجود دارد که شما می توانید بسته به فعالیت خود یکی از این روش ها را انتخاب کنید.

قالب آماده اپلیکیشن خدماتی

ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن مشابه آچاره

اصلی ترین ویژگی ها و امکانات موجود در اپلیکیشن آچاره پازلی شامل موارد زیر می شود:

حساب کاربری

قابلیت ثبت نام با شماره موبایل و ایجاد حساب کاربری

ثبت درخواست خدمات

قابلیت ثبت درخواست ارائه خدمات در محل به مشتری

دسته بندی خدمات

قابلیت ایجاد دسته بندی برای خدمت های ثبت شده

جستجو خدمات

قابلیت جستجوی خدمات دلخواه در لیست خدمات

بلاگ

می توانید محتوای مرتبط با خدمات خود را منتشر کنید

فرم ساز پیشرفته

ساخت انواع فرم های مختلف برای خدمات

پیگیری درخواست

نمایش سابقه درخواست و وضعیت درخواست ها

پوش نوتیفیکیشن

قابلیت ارسال پوش نوتیفیکیشن به کاربران

0 +

دسترسی نامحدود به همه افزونه ها

علاوه بر امکانات اصلی اپلیکیشن مشابه آچاره پازلی، می توانید از تمام 38 افزونه مختلف پازلی و امکانات پنل مدیریت آن استفادکنید. این امکانات قابلیت هایی نظیر اتصال به درگاه پرداخت، بلاگ، فروشگاه آنلاین، ویدئو، موزیک و پادکست،فروش فایل، چت پشتیبانی، محاسبه خودکار قیمت و فرم پیشرفته هستند که در اختیار شما قرار می گیرند.

مناسب برای کسب و کار های مختلف:

کارکنان نظافت منزل

برگزارکنندگان مجالس

باغبانی و منظر

پرستار های بزرگسالان

تعمیرات لوازم برقی

سرویس کاران لوازم منزل

رنگ کاران ساختمانی

تعمیرات کامپیوتر

پیمانکاران ساختمانی

حمل و نقل بار

تعمیرات و سرویس کولر

خدمات تخلیه چاه

خدمات نجاری

قالیشویی

مبل شویی

تعمیرات پکیج

سیم کشی

جوشکاری و آهنگری

تعویض روغن

کارواش در محل

تعمیر خودرو

خدمات اداری

آرایشگران

خیاطی

تعمیرات موبایل

آزمایش در محل

آموزش خصوصی

وکالت


قیمت ساخت اپلیکیشن مشابه آچاره

قیمت ساخت اپلیکیشن مشابه آچاره با توجه به روش ساخت آن می توانید متفاوت باشد. می توانید با جستجو در گوگل مبلغ هایی از 100 هزار تومان تا 100 میلیون تومان را بیابید. قطعا این اپلیکیشن با توجه به قیمتشان با یکدیگر برابر نیستند و تفاوت هایی دارند.

برای درک این تفاوت ها و یا پیشگیری از هدر رفتن سرمایتان می توانید در ابتدای امر از سازنده اپلیکیشن درخواست نمونه کار یا نمونه تست کنید تا بتوانید سطح کیفی کار و خدمات را مقایسه کنید.

هزینه ساخت اپلیکیشن های اختصاصی معمولا بسیار بالا بوده و برای شروع یک کسب و کار پیشنهاد نمی شوند. در این موارد بهتر است تا یک نمونه اولیه با حداقل امکانات مورد نیاز ساخته شود و اپلیکیشن در بازه چند ماهه و با توجه به نیاز ها و ضرورت های مشتری و کارفرما به مرور زمان و در چند مرحله ساخته شود.

برخی سرویس های اپلیکیشن ساز نیز قابلیت ساخت اپلیکیشن مشابه آچاره را دارند اما شاید برخی امکانات جزئی را نداشته باشند و یا در صورت نیاز قابلیت سفارش اختصاصی و کد نویسی آن قابلیت را به شما پیشنهاد کنند. مزیت این سرویس ها این است که هزینه های ساخت اپلیکیشن در آنها به مراتب پایین تر ازشرکت های برنامه نویسی تمام می شود و خدمات پس از فروش نیز دارند.

هزینه ساخت اپلیکیشن در اپلیکیشن ساز پازلی برابر یا قیمت یکی از طرح های موجود است . شما می توانید با خرید هر کدام از این طرح ها اپلیکیشن مورد نظر خود را ساخته و در مارکت ها منتشر کنید.

اندروید

۲.۶۹۵.۰۰۰ تومان

سالانه


1 سال اعتبار اپلیکیشن

قابلیت تعریف 5 ادمین در پنل

دسترسی به تمام افزونه ها

100 مگابایت فضا / هر اپلیکیشن

500 پیامک اولیه

ترافیک نامحدود

دانلود نامحدود

بروزرسانی نامحدود

قالب ها و منو های متنوع

پشتیبانی تلفنی، تیکت، ایمیل

7 روز ضمانت برگشت وجه

20 درصد تخفیف تمدید سالیانه

تجاری

۴.۷۹۵.۰۰۰ تومان

سالانه


1 سال اعتبار اپلیکیشن

قابلیت تعریف 5 ادمین در پنل

دسترسی به تمام افزونه ها

100 مگابایت فضا / هر اپلیکیشن

500 پیامک اولیه

ترافیک نامحدود

دانلود نامحدود

بروزرسانی نامحدود

قالب ها و منو های متنوع

پشتیبانی تلفنی، تیکت، ایمیل

7 روز ضمانت برگشت وجه

20 درصد تخفیف تمدید سالیانه

کامل

۶.۷۵۰.۰۰۰ تومان

سالانه


1 سال اعتبار اپلیکیشن

قابلیت تعریف 5 ادمین در پنل

دسترسی به تمام افزونه ها

100 مگابایت فضا / هر اپلیکیشن

500 پیامک اولیه

ترافیک نامحدود

دانلود نامحدود

بروزرسانی نامحدود

قالب ها و منو های متنوع

پشتیبانی تلفنی، تیکت، ایمیل

7 روز ضمانت برگشت وجه

20 درصد تخفیف تمدید سالیانه

روش های ساخت اپلیکیشن در پازلی

روش اول

ساخت اپلیکیشن شبیه آچاره

با قالب های آماده

این اپلیکیشن‌ها پیش‌ساخته هستند و می تواند برای ساخت اپلیکیشن دیوار خود از این قالب‌ها استفاده کنید. ما این اپلیکیشن ها را با افزونه های پازلی آماده کرده ایم که شما برای ساخت اپلیکیشن مشابه آچاره کافی است قالب اپلیکیشن موردنظر را انتخاب کنید تا به پنل کاربری شما اضافه شود و شما بتوانید محتوای مخصوص به خود را در افزونه های قالب جایگذاری و آن را شخصی سازی کنید.

روش دوم

ساخت اپلیکیشن مشابه آچاره

با افزونه های پازلی

شما می توانید با ترکیب و کنار هم قرار دادن ماژول ها و افزونه های پازلی اپلیکیشن مورد نظر خود را بسازید. این ماژول ها در واقع قابلیت هایی هستند که شما می خواهید در داخل اپلیکیشن خود داشته باشید به عنوان مثال فروشگاه، نمایش ویدئو، درگاه پرداخت، فرم و غیره.

همچنین آموزش کامل کار با این افزونه ها در آکادمی پازلی به رایگان در دسترس قرار دارد.

ساخت اپلیکیشن خدماتی با افزونه های پازلی

روش سوم

طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره

به صورت سفارشی

چنانچه خودتان فرصت ساخت و یا تکمیل اپلیکیشنتان را ندارید و ترجیح می دهید اپلیکیشن را به صورت کامل با ظاهری شیک و زیبا تحویل بگیرید می توانید محتوادهی اولیه و طراحی ظاهر اپلیکیشنتان را به تیم طراحی پازلی بسپارید و در کمترین زمان اپلیکیشن خود را تحویل بگیرید.

برای این منظور با مشاوران ما در تماس باشید.


طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره اندروید، IOS و وب اپ

ساخت اپلیکیشن اندروید آچاره:

اپلیکیشن اندروید خود را می تواند بلافاصله پس از ساخت، از طریق پنل کاربری خود دانلود کنید و انتشار دهید.

ساخت اپلیکیشن IOS آچاره:

برای دریافت نسخهIOS، پس از تکمیل نسخه اندروید به پشتیبانان پازلی اطلاع دهید تا نسخه مخصوص را برای شما آماده کنند.

ساخت وب اپلیکیشن آچاره:

وب اپلیکیشن ها مانند صفحات وب هستند و با مرورگر ها باز می شوند و می توانید لینک اختصاصی آن را منتشر کنید. برای دریافت به تیم پشتیبانی اطلاع دهید.

کدنویسی اپلیکیشن

ساخت اپلیکیشن مشابه آچاره اختصاصی

مشتریان می توانند اپلیکیشن مشابه آچاره اختصاصی خود را با توجه به نیاز ها و کارکرد های مورد نظرشان به صورت اختصاصی سفارش دهند تا توسط تیم برنامه نویسی برای پیاده سازی مورد بررسی قرار گیرد.

برای این منظور کافیست کلیه امکانات و خدمات مورد نیاز خود را به همراه سناریوی عملکرد اپلیکیشن برای مشاوران پازلی ارسال کنید. پس از بررسی اپلیکیشن و بررسی امکان پیاده سازی آن برآورد هزینه انجام شده و هزینه پروژه اعلام می شود. در صورت توافق پیش از آغاز پروژه جلسه هماهنگی برای چک نهایی برگزار شده و سپس ساخت اپلیکیشن آغاز می گردد.

برای اطلاعات بیشتر درباره سفارش اپلیکیشن و یا مشاوره رایگانبا واحد مشاوران پازلی ارتباط بگیرید.

اپلیکیشن ارائه خدمات در محل ایرانی:

اپلیکیشن ها و سرویس های حوزه خدمات اغلب مشابه یکدیگر عمل می کنند و ساختار های مشابهی دارند، در بین نمونه های ایرانی اپلیکیشن های آچاره، استادکار روز جزو شناخته شده ترین سرویس هایی هستند که در این زمینه در حال فعالیتند.

اپلیکیشن آچاره

اپلیکیشن آچاره شناخته شده ترین اپلیکیشن در حوزه ارائه خدمات در محل است. این سرویس در سال 1395 تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد. این اپلیکیشن بیش از 200 هزار نصب فعال در کافه بازار دارد و امتیاز 4.4 را از کاربران کسب کرده است.

اپلیکیشن استادکار

استادکار یکی دیگر از سرویس های تراز اول خدمات است که تا کنون بیش از 5.000.000 درخواست خدمات را به اتمام رسانده. این اپلیکیشن بیش از 200 هزار نصب فعال در کافه بازار دارد و امتیاز 4.6 را از کاربران اخذ کرده است.

چند نکته مهم

استراتژی کسب و کار برای

ساخت اپلیکیشن مشابه آچاره

واقعیت امر این است که اگر می خواهید اپلیکیشنی دقیقا مشابه آچاره بسازید و قصدتان گرفتن سهمی از بازار آن است از همین ابتدا امید موفقیت چندانی نباید داشته باشید. شما هرگز نمی توانید به سادگی با آچاره رقابت کنید.

بهترین استراتژی برای ورود به این بازار ها انتخاب یک نیچ مارکت (Niche Market) است که به شما امکان می دهد بتوانید از یک حوزه کار را شروع کرده و پس از کسب جایگاه در آن برای ورود به سایر حوزه ها نیز اقدام کنید.

برای کنترل هزینه ها نیز به سراغ امکانات اصلی و کلیدی بروید و از توسعه و هزینه های بیخود برای امکانات غیر ضروری اجتناب کنید. اصطلاحا یک MVP بسازید و سریع تر خودتان را وارد بازار کنید. بسیاری از امکاناتی که صاحبان اپلیکیشن ها دوست دارند داشته باشند هیچ کاربری برای استفاده کنندگان ندارد. این امکانات حتما باید بر اساس نیاز های کاربران شناسایی و ایجاد شوند.در عوض بر روی تبلیغات خودتان هزینه کنید.


پرسش های متداول (FAQ)

زمان طراحی تا اجرای اپلیکیشن چقدر طول می کشد ؟

طراحی و اجرای اپلیکیشن توسط پازلی در صورت استفاده از قالب های آماده کمتر از 5 دقیقه زمان می برد و برای پروژه های اختصاصی بسته به نوع پروژه متفاوت خواهد بود.

آیا سورس طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره به کارفرما تحویل داده می شود؟

پس از ساخت اپلیکیشن فایل apk آن به کارفرما تحویل داده خواهد شد و شما می توانید آن را باز کرده و یا در مارکت های مختلف انتشار دهید.

تعرفه طراحی اپلیکیشن خدماتی در پازلی چگونه محاسبه می شود؟

پکیج هایی جهت ساخت اپلیکیشن آماده شده است که تعرفه های مشخصی دارند. چنانچه سفارش شما اختصاصی باشد پس از بررسی درخواست توسط تیم برنامه نویسان پازلی زمان و هزینه ساخت متعاقبا به شما اعلام می شود.

آیا امکان سفارش ساخت اپلیکیشن اختصاصی وجود دارد؟

بله. شما می توانید در خواست اپلیکیشن خود را با مشاوران ما مطرح کرده تا نسبت به برآورد هزینه و زمان اقدام شده و در صورت تایید کار ساخت اپلیکیشن اختصاصی شما انجام شود.

آیا اپلیکیشن های ساخته شده توسط پازلی اجازه انتشار در مارکت ها را دارند؟

بله. اپلیکیشن های ساخته شده توسط پازلی را می توان در مارکت های خارجی مانند گوگل پلی و یا مارکت های ایرانی مانند کافه بازار و مایکت انتشار داد.

آیا پازلی کار انتشار اپلیکیشن را انجام می دهد؟

بله. پازلی می تواند کار انتشار اپلیکیشن شما در مارکت های مختلف مانند کافه بازار را انجام داده و یا شما را در مسیر انتشار اپلیکیشن راهنمایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده است.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن