ساخت وب اپلیکیشن

ساخت وب اپلیکیشن از دیگر امکاناتی است که در اپلیکیشن ساز پازلی در دسترس کاربران قرار دارد و آنها می توانند بدون نیاز به برنامه نویسی اقدام به طراحی وب اپلیکیشن دلخواه خود نمایند.

وب اپلیکیشن ها برنامه هایی تحت وب هستند که می توانند از طریق مرورگر بر روی هر دستگاهی اجرا شوند و نیازی به نصب ندارند.

این روزها کسب و کار های زیادی به دلیل قابلیت های فوق العاده وب اپلیکیشن و مزیت های آن اقدام به ساخت و انتشار وب اپلیکیشن اختصاصی خود می نمایند تا خدمات و تجربه کاربری بهتری برای مشتریان خود فراهم آورند.

مزایای ساخت اپلیکیشن موفق

قبل از شروع بحث تخصصی در مورد طراحی اپلیکیشن، باید دانش جامعی از چیستی آن داشته باشید. وب اپلیکیشن یک نرم افزار کاربردی است که با کمک مرورگر وب قابل استفاده است.

وقتی یک برنامه مبتنی بر وب دارید، کاربران می توانند به اطلاعات کسب و کار شما دسترسی داشته باشند. در این راستا دغدغه زمان و مکان دیگر مشکلی ندارد و محدودیتی برای کاربر وجود نخواهد داشت. طراحی و پیاده سازی وب اپلیکیشن مزایای زیادی دارد که در ادامه می توانید آن ها را بخوانید.

طراحی اپلیکیشن وب بدون نیاز به نصب

یکی از ویژگی ها و مزایای مهم وب اپلیکیشن ها این است که کاربران نیازی به دانلود و سپس نصب آن ها ندارند. در این نوع اپلیکیشن، مرورگر موبایل به کاربر کمک می کند تا از اپلیکیشن استفاده کند.

حذف گزینه به‌ روزرسانی در وب اپلیکیشن و pwa

در برنامه های معمولی، کاربر ممکن است پس از مدتی متوجه برخی از خطاها در برنامه شود. ممکن است در گوشی کاربر از کار بیفتد یا باز نشود. هنگامی که این مشکل رخ می دهد، کاربر باید صبر کند تا برنامه در اپ استور به روز شود. اما در برنامه های تحت وب گزینه آپدیت وجود ندارد و کاربر برای آن مشکلی ندارد. تحقیقات زیادی در زمینه به روز رسانی انجام شده است. این تحقیق نشان می دهد که شرکت هایی که از برنامه های معمولی برای کسب و کار خود استفاده می کنند، همیشه باید زمان و هزینه زیادی را برای اعمال به روز رسانی ها و رفع باگ ها صرف کنند. این موضوع ساده به روز رسانی می تواند تاثیر زیادی بر بهره وری کسب و کار داشته باشد. بنابراین تعداد کسب و کارهایی که جذب استفاده از اپلیکیشن های تحت وب می شوند روز به روز در حال افزایش است.

قابلیت اجرا بر روی سیستم های مختلف

برنامه های کاربردی رایج برای سیستم عامل های خاص طراحی شده اند. برای مثال اگر می خواهید برای سیستم عامل اندروید برنامه بنویسید باید با زبان برنامه نویسی خاصی این کار را انجام دهید. برخی از برنامه ها روی اکثر سیستم عامل ها کار می کنند، اما بیشتر آنها فقط روی سیستم عامل های خاصی کار می کنند. این مشکل در برنامه وب و PWA رخ نمی دهد. یک برنامه وب اختصاصی می تواند روی همه سیستم های دارای مرورگر اجرا شود. این موضوع نقش مهمی در کاهش هزینه ها هم برای کاربر و هم برای صاحب کسب و کار خواهد داشت.

ساخت اپلیکیشن تحت وب و امنیت بالا

در برنامه های دیگر، همه ما نمونه هایی را روی گوشی خود داریم. ما باید برنامه های خود را هر از چند گاهی به روز کنیم. این به روز رسانی کاربر است که امنیت این برنامه ها را افزایش می دهد.

اما تحقیقات نشان می دهد که بیش از 60 درصد از کاربران قدمی برای به روز رسانی به موقع بر نمی دارند. شاید آنها به دلیل درگیری های کاری خسته شوند یا فراموش کنند نرم افزار خود را به روز کنند. به روز رسانی منظم برنامه ها امنیت آنها را تضمین می کند. وقتی یک به‌روزرسانی را می‌بینید، به این معنا نیست که توسعه‌دهندگان می‌خواهند برنامه را به‌روزرسانی کنند یا باگ‌های جزئی را برطرف کنند، بلکه به این معناست که با آسیب‌پذیری‌های امنیتی خطرناکی دست و پنجه نرم می‌کنند که با رفع مشکل، گزینه به‌روزرسانی را برای شما در دسترس قرار می‌دهد. از آنجایی که برنامه های وب بر روی سرورهای اختصاصی اجرا می شوند، تحت نظارت مدیران وب با تجربه هستند. این بدان معناست که به محض مشاهده کوچکترین نقص امنیتی، اقدامات اساسی انجام می شود و کاربران نگران به خطر افتادن امنیت سایبری خود نباشند.

ذخیره سازی داده ها در سیستم های ابری (رایانش ابری) در برنامه های کاربردی وب

برنامه های کاربردی وب تمام داده های کاربر را در فضای ابری ذخیره می کنند. در این حالت داده ها در یک پایگاه داده بسیار قدرتمند جمع آوری و به خوبی سازماندهی می شوند. به این ترتیب زمانی که کاربران به داده ها نیاز داشته باشند، بانک اطلاعاتی داده ها را در زمان کمتری در اختیار کاربر قرار می دهد.

PVA و نمایش در مرورگرها

یکی از بهترین چیزها در مورد برنامه های آنلاین این است که می توانید آنها را در موتورهای جستجو پیدا کنید. اگر یک اپلیکیشن آنلاین برای کسب و کار خود دارید، ظاهر موتورهای جستجو، اپلیکیشن را در اینترنت خوب می کند.


ویژگی های وب اپلیکیشن

ویژگی های وب اپلیکیشن در مقایسه با وب سایت ها و یا اپلیکیشن های نیتیو (Native) باعث استقابل از این تکنولوژی شده است تا جایی که عده ای ترجیح می دهند اساس کسب و کار آنلاین خود را بر روی نسخه وب اپلیکیشن بنا کنند. وب اپلیکیشن ها تقریبا بهترین مزیت های وب سایت ها و اپلیکیشن ها را در خود جای داده است در حالی که سعی کرده است تا حد ممکن از معایب آنها نیز دوری کند. برخی از مهمترین مزیت های وب اپلیکیشن ها را می توانید ببینید:

عدم نیاز به نصب

نیازی به نصب وب اپلیکیشن بر روی دستگاه نیست.

سرعت بالاتر

سرعت دسترسی به وب اپلیکیشن ها بالا است.

قابلیت نصب

کاربران می تواند وب اپ را بر روی موبایل نصب کنند.

قابلیت استفاده روی دسکتاپ

می تواند بر روی لپ تاپ و کامپیوتر اجرا شود.

آزادی در نوع سیستم عامل

بر روی هر سیستم عاملی توسط مرورگر قابل اجرا است.

آدرس اختصاصی

آدرس وب اپ می تواند دامنه اختصاصی شما باشد.

عدم اشغال فضای دستگاه

هیچگونه فضایی از حافظه موبایلتان را اشغال نمی کند.

کم حجم

حجم کمتری نصب به اپلیکیشن ها دارند.

آپدیت دائمی

عدم نیاز به انتشار نسخه جدید و آپدیت در لحظه

هزینه کمتر

هزینه وب اپ های پازلی بسیار کمتر از وب سایت است.

یکپارچگی

تجربه کاربری یکپارچه در همه دستگاه ها

واکنشگرایی

نمایش متناسب با سایز صفحه نمایش


تفاوت وب اپلیکیشن با اپلیکیشن چیست؟

به صورت تئوری اپلیکیشن موبایل یک برنامه نرم افزاری است که برای ارائه خدمات بر روی موبایل طراحی و ساخته شده است.

اگر بخواهیم در مقام مقایسه این بر آییم باید گفت تفاوت چندانی بین اپلیکیشن موبایل و اپلیکیشن تحت وب وجود ندارد و عملکرد هر دو آنها یکی است. هر دوی آنها سعی در نمایش محتوا به کاربران و ارائه پاسخ های شخصی سازی شده و متناسب با درخواست کاربر و ارائه یک تجربه یکپارچه دارند.

با این حال یک تفاوت عمده بین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن وجود دارد. و آن تفاوت این است که اپلیکیشن های موبایل به طور خاص برای موبایل ها طراحی می شوند و برای استفاده حتما می بایست نسخه مخصوص هر سیستم عامل به صورت جدا بر روی هر سیستم عامل نصب شود.


در حالی که وب اپلیکیشن ها می توانند در هر دستگاهی از طریق مرورگر وب در دسترس باشند و نیازی به نصب ندارند.

به عنوان مثال اگر شما سرویس اسنپ را در نظر بگیرید، نسخه اندروید آن صرفا قابل استفاده بر روی دستگاه های اندرویدی است اما از آنجایی که دسترسی به اپل استور برای ایرانیان مسدود شده است و کاربران IOS نمی توانند به نسخه مخصوص خود دسترسی داشته باشند ناچارند تا از نسخه وب اپلیکیشن آن استفاده کنند.

همچنین کاربران می توانند از همین نسخه وب اپلیکیشن در کامپیوتر های رومیزی و لپ تاپ های خود با هر سیستم عاملی استفاده کنند.


ساخت اپ تحت وب برای کسب و کارها چه مزایایی دارد؟

ساخت اپ تحت وب برای کسب و کارها مزایای بسیار زیادی از جمله موارد زیر دارد:

  1. افزایش مشتریان: وب اپلیکیشن به کسب و کارها امکان می‌دهد تا بهترین خدمات و محصولات خود را به مشتریان ارائه دهند و در نتیجه تعداد مشتریان خود را افزایش دهند. با دسترسی آسان وب اپلیکیشن، مشتریان می‌توانند به سرعت و به راحتی با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند.
  2. بهبود تجربه مشتری: با استفاده از یک وب اپلیکیشن، مشتریان می‌توانند به یک تجربه کاربری بهتر دست یابند. این امکانات از جمله پیگیری سفارشات، ارائه پیشنهادهای شخصی‌سازی‌شده و ارتباط مستقیم با کسب و کار می‌تواند تجربه خرید آن‌ها را بهبود بخشد.
  3. افزایش ارتباط با مشتریان: از طریق اپ تحت وب، کسب و کارها می‌توانند با مشتریان خود به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند، سوالات را پاسخ دهند و بازخوردها را دریافت کنند. این ارتباط مستقیم موجب افزایش وفاداری مشتریان می شود.
  4. بهبود کارایی داخلی: وب اپلیکیشن‌ها می‌توانند به کسب و کارها در بهبود فرآیندهای داخلی کمک کنند، از جمله مدیریت موجودی، پیگیری سفارشات و ارتباط با تیم‌های داخلی. این ابزارها می‌توانند به بهبود کارایی و بهره‌وری کمک کنند.


آیکون اپلیکیشن مبتنی بر وب روی گوشی

برخی از کاربران دوست دارند به ازای هر توکن، برنامه های وب را در تلفن خود دریافت کنند. خوشبختانه این قابلیت در این اپلیکیشن گنجانده شده است. می توانید نماد آن را روی گوشی خود قرار دهید و برای استفاده از برنامه روی نماد تک ضربه بزنید و آن را مانند یک برنامه معمولی باز کنید.

ساخت اپلیکیشن تحت وب و عدم وابستگی به اینترنت

یکی از مزایای کلیدی برنامه های مبتنی بر وب این است که حتی اگر به اینترنت دسترسی ندارید می توانید از این برنامه ها استفاده کنید. اگر اینترنت ندارید می توانید برای بار دوم به سایتی که بازدید کرده اید مراجعه کنید و از محتوای آن استفاده کنید.

واکنش‌گرا بودن وب اپلیکیشن و PWA

ریسپانسیو بودن در ساخت اپلیکیشن تحت وب بسیار مهم است. به این ترتیب، اندازه صفحه نمایش برای این برنامه مهم نیست. چه از تبلت، لپ تاپ یا تلفن همراه استفاده کنید، می توانید بدون هیچ مشکلی از برنامه استفاده کنید.

برقراری ارتباط نزدیک‌تر با کاربران

هدف از طراحی اپلیکیشن تحت وب افزایش ترافیک کسب و کار شما و خدماتی است که ارائه می دهید. چنین مشکلاتی باعث می شود با مشتریان روابط نزدیک برقرار کنید، درخواست های آنها را درک کنید و سعی کنید کیفیت کار خود را بهبود بخشید. وقتی همه این موارد را مانند یک پازل کنار هم قرار دهید، فروش بیشتر و درآمد بالاتری را تجربه خواهید کرد.

دلایل نیاز کسب و کار ها به اپلیکیشن

شرکت های زیادی در اینترنت فعال هستند که خدمات عالی را به مشتریان خود ارائه می دهند. اما ورودی چندانی ندارند و برندی ناشناخته در دنیای تجارت به حساب می آیند. این مشکل نگرانی های زیادی را برای مدیر یا کارآفرین به همراه دارد. ممکن است مدیریت فکر کند که اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، کسب و کارشان نابود خواهد شد. در اینجا می توان به نقش تاثیرگذار برنامه های کاربردی وب پی برد. قدرت اپلیکیشن ها در جذب مشتری را دست کم نگیرید. این اپلیکیشن می تواند برند شما را در هر زمانی به مخاطبان زیادی نشان دهد. حتی با طراحی یک اپلیکیشن، می توانید سرمایه گذاران را به سمت کسب و کار خود جذب کنید و آنها ممکن است بخواهند با شما همکاری کنند. این کار باعث افزایش فروش و درآمد بیشتر شما می شود.

امروزه بسیاری از مردم زمان خود را به صورت آنلاین سپری می کنند و این فرصتی عالی برای نشان دادن برند و خدماتی که ارائه می دهید به مخاطبان مختلف و ایجاد زنجیره ای از مشتریان وفادار است.


اگر بخواهیم چندان حساس نباشیم و مته به خشخاش نگذاریم باید بگویم وب اپلیکیشن  و PWA در واقع یک چیز هستند، تا جایی که در بازار  وب هم به جای یکدیگیر و در قالب یک مفهوم استفاده می شوند.

در نقطه ای که در حال حاضر در دنیای وب ایستاده ایم شاید تنها تفاوت PWA که مخفف عبارت progressive web application به معنی برنامه وب پیشرو است، با وب اپلیکیشن ها، قابلیت عملکرد آفلاین باشد که آن هم در نوبه خود محدودیت هایی خواهد داشت، ضمن آنکه تقریبا این روزها همه کاربران آنلاین هستند و به داشتن همیشه اینترنت عادت کرده اند و کمتر کسی را می توان یافت که بر روی تلفن همراه  یا لپ تاپ خود به اینترنت دسترسی نداشته باشد.

در نهایت خیلی خودتان را درگیر جزئیات عبارت های مختلف نکنید، فقط همینقدر که بدانید در حال حاضر تفاوتی بین وب اپلیکیشن ها و PWA وجود ندارد کافیست و اطلاعات بیشتر صرفا موجب سردرگمی بیشتر شما می شود.


تفاوت وب اپلیکیشن با PWA چیست؟

آیا توسعه اپ تحت وب برای همه کسب و کارها پیشنهاد می‌شود؟

تصمیم برای اینکه اپ تحت وب برای کسب و کار شما مناسب است، یا ساخت اپلیکیشن اندروید و ios به عوامل مختلفی بستگی دارد. در نظر گرفتن موارد زیر می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم به ساخت یا عدم ساخت اپ تحت وب برای کسب و کار خود بگیرید:

  1. نیاز مشتریان: اگر مشتریان شما به یک وب اپلیکیشن نیاز دارند و آن را مورد انتظار دارند، ساختن یک وب اپلیکیشن ممکن است مفید باشد. بهتر است بازار و نیازهای مشتریان خود را بررسی کنید.
  2. رقبا: اگر رقبای شما وب اپلیکیشن دارند و شما می‌خواهید با آنها رقابت کنید یا از آنها جلوگیری کنید، ساخت وب اپلیکیشن ممکن است ضروری باشد.
  3. منافع کسب و کار: برخی کسب و کارها نیاز به وب اپلیکیشن دارند تا فرآیندهای داخلی را بهبود بخشند، اما برای دیگران فقط یک وب سایت ممکن است کافی باشد.
  4. منابع مالی و انسانی: ساخت و حفظ یک وب اپلیکیشن هزینه و زمان بسیاری را می‌طلبد. باید از امکانات مالی و انسانی کافی برای توسعه، پشتیبانی و به‌روزرسانی آن برخوردار باشید. بنابراین، قبل از تصمیم‌گیری در مورد ساخت یک وب اپلیکیشن، مهم است که بازار خود را بررسی کرده و نیازهای مشتریان و منابع خود را ارزیابی کنید.


روش های ساخت وب اپلیکیشن

به طور کلی برای ساخت وب اپلیکیشن دو راه اصلی وجود دارد. یا می توانید به سراغ برنامه نویسان این حوزه رفته و درخواست ساخت وب اپلیکیشن نمایید و یا با استفاده از سرویس های آنلاین مانند اپلیکیشن ساز پازلی اقدام به ساخت وب اپلیکیشن خود کنید. اما اگر سر رشته چندانی از برنامه نویسی و کارهای فنی مربوط به آن ندارید پیشنهاد میکنم به سراغ سرویس های آنلاین ساخت وب اپلیکیشن بروید چرا که معمولا این سرویس های شما را درگیر پیچیدگی های فنی کار نمی کنند و راحت خواهید توانست وب اپلیکیشن خود را بسازید. دلیل دیگر این است که این سرویس ها شمارا پشتیبانی می کنند. یعنی هر زمان که دچار مشکلی شدید عده ای هستند که وظیفه رفع مشکلات و راهنمایی شما را بر عهده خواهند گرفت و چنانچه مشکلی پیش بیاید آنها نسبت به رفع آن اقدام می نمایند. دلیل سوم این است که معمولا هزینه این سرویس ها به مراتب پایین تر از هزینه برنامه نویسی و استخدام برنامه نویس اختصاصی است، شاید بتوان گفت هزینه های شما را به یک دهم قیمت کاهش می دهند.

به بیش از 30.000 نفر مشاوره رایگان داده ایم.

امکان ساخت وب اپلیکیشن با پازلی

اپلیکیشن ساز پازلی یک سرویس آنلاین است که قدرت ساخت اپلیکیشن یا ساخت وب اپلیکیشن (PWA) را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به کاربران خود می دهد. همچنین پازلی برای راحتی ساخت وب اپ، قالب ها و طراحی های آماده و جذابی را ارائه نموده تا کاربران بتوانند وب اپ های متنوع خود را با سرعت بیشتری بسازند. بسیاری از مشتریان پازلی با استفاده از نسخه وب اپلیکیشن توانسته اند کسب و کار خود را آنلاین کرده و رونق بیشتری به تجارت خود ببخشند. دلیل این استقبال شاید عدم نیاز به نصب وب اپلیکیشن و در دسترس بودن در لحظه آن است.

روش اول

ساخت وب اپلیکیشن

با قالب های آماده

این وب اپلیکیشن‌ها پیش‌ساخته هستند و می تواند برای ساخت وب اپلیکیشن خود از این قالب‌ها استفاده کنید. ما این وب اپلیکیشن ها را با افزونه های پازلی آماده کرده ایم که شما برای ساخت وب اپلیکیشن کافی است قالب وب اپ موردنظر را انتخاب کنید تا به پنل کاربری شما اضافه شود و شما بتوانید محتوای مخصوص به خود را در افزونه های قالب جایگذاری و آن را شخصی سازی کنید.

روش دوم

ساخت وب اپ

با افزونه های پازلی

شما می توانید با ترکیب و کنار هم قرار دادن ماژول ها و افزونه های پازلی وب اپ مورد نظر خود را بسازید. این ماژول ها در واقع قابلیت هایی هستند که شما می خواهید در داخل وب اپلیکیشن خود داشته باشید به عنوان مثال فروشگاه، نمایش ویدئو، درگاه پرداخت، فرم و غیره.

همچنین آموزش کامل کار با این افزونه ها در آکادمی پازلی به رایگان در دسترس قرار دارد.

ساخت اپلیکیشن خدماتی با افزونه های پازلی

روش سوم

طراحی وب اپلیکیشن

به صورت سفارشی

چنانچه خودتان فرصت ساخت و یا تکمیل اپلیکیشنتان را ندارید و ترجیح می دهید اپلیکیشن را به صورت کامل با ظاهری شیک و زیبا تحویل بگیرید می توانید محتوادهی اولیه و طراحی ظاهر اپلیکیشنتان را به تیم طراحی پازلی بسپارید و در کمترین زمان اپلیکیشن خود را تحویل بگیرید.

برای این منظور با مشاوران ما در تماس باشید.

قالب های آماده وب اپلیکیشن

با استفاده از قالب های آماده وب اپلیکیشن نیازی به ساخت وب اپلیکیشن از صفر ندارید، تنها کافیست تصاویر و متن های مورد نظر خود را جایگذاری کنید و از اپلیکیشن خروجی مورد نظر را دریافت کنید. وب اپلیکیشن شما آماده قرارگیری در دامنه اختصاصی شما خواهد بود.

هزینه ساخت وب اپلیکیشن

هزینه ساخت وب اپلیکیشن با توجه به امکانات مورد نیاز، پیچیدگی و شرکت انجام دهنده کار متفاوت خواهد بود. اما در اپلیکیشن ساز پازلی می توانید با قیمت مقرون به صرفه و زمان کمتر نسخه وب اپلیکیشن خود را بسازید. هزینه ساخت وب اپلیکیشن در سایت پازلی 1.5 میلیون تومان محاسبه می شود که در صورت درخواست طراحی گرافیکی، هزینه طراحی وب اپلیکیشن با قیمت پایه 3 میلیون تومان نیز به آن اضافه خواهد شد. پرداخت مبالغ بسته وب اپلیکیشن به صورت سالانه خواهد بود اما هزینه طراحی وب اپلیکیشن یکبار پرداخت در نظر گرفته شده است.

اندروید

۲.۶۹۵.۰۰۰ تومان

سالانه


1 سال اعتبار اپلیکیشن

قابلیت تعریف 5 ادمین در پنل

دسترسی به تمام افزونه ها

100 مگابایت فضا / هر اپلیکیشن

500 پیامک اولیه

ترافیک نامحدود

دانلود نامحدود

بروزرسانی نامحدود

قالب ها و منو های متنوع

پشتیبانی تلفنی، تیکت، ایمیل

7 روز ضمانت برگشت وجه

20 درصد تخفیف تمدید سالیانه

تجاری

۴.۷۹۵.۰۰۰ تومان

سالانه


1 سال اعتبار اپلیکیشن

قابلیت تعریف 5 ادمین در پنل

دسترسی به تمام افزونه ها

100 مگابایت فضا / هر اپلیکیشن

500 پیامک اولیه

ترافیک نامحدود

دانلود نامحدود

بروزرسانی نامحدود

قالب ها و منو های متنوع

پشتیبانی تلفنی، تیکت، ایمیل

7 روز ضمانت برگشت وجه

20 درصد تخفیف تمدید سالیانه

کامل

۶.۷۵۰.۰۰۰ تومان

سالانه


1 سال اعتبار اپلیکیشن

قابلیت تعریف 5 ادمین در پنل

دسترسی به تمام افزونه ها

100 مگابایت فضا / هر اپلیکیشن

500 پیامک اولیه

ترافیک نامحدود

دانلود نامحدود

بروزرسانی نامحدود

قالب ها و منو های متنوع

پشتیبانی تلفنی، تیکت، ایمیل

7 روز ضمانت برگشت وجه

20 درصد تخفیف تمدید سالیانه

عوامل موثر بر قیمت

ساخت وب اپلیکیشن

عوامل متعددی برای تاثیر بر قیمت وب اپلیکیشن وجود دارند که از این بین می توان به تکنولوژی مورد استفاده، پیچیدگی وب اپلیکیشن،امکانات مورد نیاز وب اپ، مدت زمان پیاده سازی، کیفیت طراحی و حجم محتوای بارگذاری شده در وب اپلیکیشن اشاره کرد.

لازم به ذکر است که هزینه ساخت و طراحی وب اپلیکیشن ممکن است با توجه به امکانات درخواستی شما کمی متفاوت باشد اما اطمینان داشته باشید که ما همواره سعی کرده ایم تا حد ممکن قیمت مناسبی برای ارائه خدمات به کاربرانمان در نظر بگیریم چرا که طرفدار افراد جسوری هستیم که در تلاش برای خلق چیز جدیدی هستند.

نمونه وب اپلیکیشن های

ساخته شده با پازلی

پازلی با توجه به تجربه 10 ساله در حوزه ساخت اپلیکیشن و وب اپلیکیشن نمونه کار های موفق بسیار زیادی را برای مشتریان خود پیاده سازی نموده است. ساخت وب اپلیکیشن های فروشگاهی، طراحی وب اپلیکیشن های خدماتی، ساخت وب اپلیکیشن های خبری، طراحی وب اپلیکیشن های آموزشی و سایر وب اپلیکیشن های مشابه دیوار و آچاره از جمله نمونه وب اپلیکیشن هایی است که تاکنون توسط پازلی ساخته شده است.

برخی از مشتریان




آموزش ساخت وب اپلیکیشن:

فیلم آموزش ساخت وب اپلیکیشن بدون برنامه نویسی به کمک اپلیکیشن ساز پازلی را می توانید به صورت رایگان مشاهده کنید، همچنین با استفاده از پایگاه دانش و آموزش های پازلی خواهید توانست به صورت خود کفا و با سلیقه خودتان وب اپلیکیشن مورد نظرتان را طراحی کرده و بسازید.

چنانچه هنگام ساخت وب اپلیکیشن با مشکلی مواجه شدید و نیاز به راهنمایی داشته باشید می توانید با واحد پشتیبانی پازلی ارتباط بگیرید تا برای حل مشکل شمار را راهنمایی کنند.

0:00
0:00

وب اپلیکیشن های ایرانی موفق:

در چند سال اخیر وب اپلیکیشن های ایرانی موفق بسیاری در بازار رشد کرده اند و خدمات متنوعی را ارائه می دهند. در این بین شاید بتوان گفت پرکاربردترین آنها در حوزه فروشگاهی وب اپلیکیشن دیجی کالا و در حوزه خدمات آنلاین نیز وب اپلیکیشن اسنپ هستند. وب اپلیکیشن دیوار نیز به عنوان یک پلتفرم آگهی آنلاین نیز از تعداد بالایی از کاربران برخوردار است و چند میلیون نفر عضو دارد.

وب اپلیکیشن دیوار

وب اپلیکیشن دیوار به عنوان رهبر بازار آگهی در ایران با بیش از 10 سال سابقه فعالیت یک از شناخته شده ترین وب اپلیکیشن های ایرانی است. در حال حاضر این اپلیکیشن بیش از 35 میلیون کاربر دارد و روزانه بیش از 45 هزار آگهی در آن ثبت می شوند.

وب اپلیکیشن اسنپ

نسخه اولیه اسنپ برای گوشی های اندرویدی ساخته شده بودو پس از مدتی اقدام به ساخت نسخه IOS کردند اما پس از اعمال تحریم های اپل استور بر اپلیکیشن های ایرانی، نسخه آی او اس حذف شد و ناچارا اقدام به ساخت نسخه وب اپلیکینش نمودند.

وب اپلیکیشن دیجی کالا

دیجی کالا نیز برای ارائه خدمات جامع تر و سریعتر به کاربران خود اقدام به ساخت نسخه وب اپلیکیشن دیجی کالا نموده است و در حال حاضر بیش از 5 سال است که این سرویس را در دسترسی کاربران خود قرار داده است.

پرسش های متداول

وب اپلیکیشن چیست؟

وب اپلیکیشن ها (Web applications) در حقیقت برنامه های کاربردی هستند که به استفاده کنندگان خود امکان دسترسی به خدمات، محتوا و یا اطلاعات را از طریق اینترنت و با استفاده از مرورگر ها را می دهند. این برنامه ها ( وب اپلیکیشن ها) می توانند از یک صفحه ساده وب تا یک سیستم کاملا پیچیده مانند شبکه های اجتماعی یا فروشگاه های اینترنتی را شامل شوند. عموما دلیل محبوبیت وب اپلیکیشن ها امکان تعامل کاربران با آنهاست و استفاده کنندگان می توانند در آن کارهایی مانند خرید، انجام کار های بانکی، اشتراک گذاری اطلاعات وامثال هم را انجام دهند.

اساسا وب اپلیکیشن ها بیشتر جنبه عملکردی دارند و چندان محتوا محور نیستند از این رو موضوعیت سئو ( SEO) و کسب جایگاه در نتایج جستجو چندان در مورد وب اپلیکیشن ها مطرح نیست اما با این حال برخی وب اپلیکیشن ها با توجه به شیوه کد نویسی و زیر ساختشان می توانند در نتایج جستجوی گوگل دیده و سئو شوند.

وب اپلیکیشن ها گزینه قدرتمندی برای ایجاد تجربه کاربری (UX) شخصی سازی شده در حوزه تجربیات آنلاین محسوب می شوند که می توانند تعامل کاربران را با سرویس ها و کسب و کار ها بهبود ببخشند.


تفاوت وب اپلیکیشن با وب سایت ریسپانسیو چیست؟

وب سایت های ریسپانسیو یا واکنشگرا در واقع همان وب سایت های معمولی هستند که برای نمایش در نمایشگر های مختلف بهینه سازی شده اند، اما با این حال با توجه به تغییر و تنوع بالای صفحات نمایشگر نمی توانند تجربه و نمایش یکسانی از صفحات وب به نمایش بگذارند.در حالی که وب اپلیکیشن ها اساسا به همین منظور طراحی شده اند.

همچنین وب اپلیکیشن ها قادر به ایجاد تعامل با کاربر هستند اما وب سایت ها عموما نمایش دهنده محتوا هستند و تعاملات بسیار محدودتری با کاربران دارند. به عنوان مثال یک وب اپلیکیشن ممکن است بتواند با استفاده از حسگرهای موبایل ضربان قلب شما را اندازه بگیرد اما یک وب سایت قادر به چنین کاری نیست. همچنین برخی از وب اپلیکیشن ها ممکن است بتوانند قابلیت استفاده آفلاین را برای کاربران فراهم آورند اما یک وب سایت به هیچ وجه قارد به چنین کاری نیست چرا که اساسا نیاز به دریافت اطلاعات از سرور دارد.

آیا وب اپلیکیشن را می توان سئو(SEO) کرد؟

اساسا وب اپلیکیشن ها بیشتر جنبه عملکردی دارند و چندان محتوا محور نیستند از این رو موضوعیت سئو ( SEO) و کسب جایگاه در نتایج جستجو چندان در مورد وب اپلیکیشن ها مطرح نیست اما با این حال برخی وب اپلیکیشن ها با توجه به شیوه کد نویسی و زیر ساختشان می توانند در نتایج جستجوی گوگل دیده و سئو شوند.

مدت زمان ساخت وب اپلیکیشن چقدر است؟

با استفاده از سرویس پازلی می توانید در کمتر از 5 دقیقه وب اپلیکیشن مورد نظر خود را بسازید.

به دنبال پاسخ سوالات خود هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده است.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن