خدمات ساخت اپلیکیشن

معرفی خدمات اپلیکیشن ساز پازلی برای موفقیت اپلیکیشن شما

در تمامی مراحل کنار شما هستیم، پس بدون دغدغه، ساخت اپلیکیشن را شروع کنید.

مشاوره ساخت اپ ساخت اپ محتوا گذاری طراحی اپ نسخه ios
کد شامد گوگل‌پلی انتشار اپ لندینگ تبلیغاتسایت

اپلیکیشن‌ساز آنلاین پازلی همواره با تمام توان در راستای موفقیت مشتریان خود گام برمی‌دارد و به این موضوع افتخار می‌کنیم که در تمامی مراحل موفقیت اپلیکیشن با شما همراه هستیم.

موفقیت پازلی در موفقیت مشتریان‌اش خلاصه می‌شود.

برای مشاوره رایگان همین الان کلیک کنید

شروع گفتگو

مشاوره ساخت اپلیکیشن

کارشناسان مجرب پازلی در کنار شما هستند تا در هر لحظه به سوالات شما پاسخ دهند. شما می‌توانید با ارتباط با بخش پشتیبانی پازلی، سوالات و مشکلات خود را در هر مرحله از ساخت اپلیکیشن با کارشناسان ما در میان بگذارید و اطمینان داشته باشید با دغدغه‌مندی کادر پازلی قطعا بهترین راه‌حل به شما ارائه خواهد شد.

تماس با ما

ساخت اپلیکیشن

برای ساخت اپلیکیشن شما افزونه‌های متنوعی را در اختیار دارید و می‌توانید با توجه به نیازمندی‌های اپلیکیشن خود از آنها استفاده کنید. همچنین می‌توانید در صورت تمایل فرآیند ساخت اپلیکیشن را به کارشناسان پازلی واگذار کنید. فقط کافی است با بخش ارتباط با مشتریان پازلی تماس بگیرید و نیازمندی‌های اپلیکیشن خود را توضیح دهید. بعد از بررسی، برآورد هزینه و زمان پیاده‌سازی اپلیکیشن به شما اعلام می‌شود.

آموزش ساخت اپلیکیشن

محتوا گذاری اپلیکیشن

خدمت دیگری که پازلی برای شما فراهم کرده‌است، محتواگذاری اپلیکیشن است. شما پس از ساخت اپلیکیشن می‌توانید برای صرفه‌جویی در زمان، محتواگذاری اپلیکیشن خود را به پازلی واگذار نمایید. به عنوان مثال در صورت داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی می توانید بارگذاری محصولات خود را به ما بسپارید.

مشاوره رایگان

طراحی اختصاصی اپلیکیشن

ما در پازلی سعی کرده‌ایم، چیدمان‌ها و تم‌های متنوعی را برای اپلیکیشن‌ها در نظر بگیریم تا شما دغدغه طراحی ظاهر اپلیکیشن را نداشته باشید. اما اگر تمایل دارید تا اپلیکیشنی جذاب‌تر و حرفه‌ای تر داشته باشید، پیشنهاد ما این است این کار را به کارشناسان حرفه‌ای پازلی واگذار کنید. تیم طراحی پازلی با تجربه، دقت و سلیقه مناسب، اپلیکیشن شما را آنگونه که مد نظر دارید طراحی می‌کند.

درخواست طراحی اختصاصی

نسخه آی‌او‌اس و pwa (وب‌اپ)

علاوه‌بر اینکه شما نسخه اندروید اپلیکیشن خود را از طریق پنل کاربری دانلود می‌کنید می‌توانید نسخه آی‌اوای و وب‌اپ برنامه خود را از پازلی دریافت کنید. فقط کافی است از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید.

درخواست نسخه آی‌او‌اس
پـــازلی کـــنار شــمـاسـت

اگر درمورد هر یک از خدمات ما نیاز به راهنمایی داشتید، به راحتی با ما گفتگو کنید.

دریافت کد شامد

هر اپلیکیشنی برای جلب اعتماد مخاطب می‌توانید مجوز و گواهی‌های معتبری را دریافت کند. کد شما یک گواهی برای اعتبار اپلیکیشن شما است. شما می‌توانید از طریق لینک آموزش دریافت کد شامد را مطالعه کنید. در صورت تمایل می‌توانید دریافت کد شامد را به کارشناسان پازلی بسپارید تا در سریعترین زمان این گواهی را برای اپلیکیشن شما دریافت کنند. • توجه کنید که کد شامد برای انتشار اپلیکیشن‌هایی با محتوا خاص(مانند محتوای پزشکی، محتوا حوزه کودکان و ...) در مارکت‌های ایرای ضروری است.

درخواست دریافت کدشامد

ساخت اکانت کوگل‌پلی و اپ استور

خدمت دیگری از پازلی ساخت اکانت گوگل‌پلی و اپ‌استور است که به بعد از درخواست شما انجام می‌شود. در مرحله اول با برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی پازلی هزینه این خدمت را استعلام کنید و بعد از ثبت سفارش اکانت گوگل‌پلی و اپ‌استور شما ایجاد می‌شود.

مشاوره رایگان

انتشار اپلیکیشن در مارکت‌های مختلف

در صورت تمایل می‌توانید فرآیند انتشار اپلیکیشن خود را در مارکت‌های مختلف به تیم پازلی بسپارید. شما می‌توانید اپلیکیشن خود را در مارکت‌هایی مثل گوگل‌پلی، کافه بازار، مایکت برای اندروید و سیب‌اپ و سیبچه برای ios منتشر نمایید.


انتشار در مارکت‌ها

صفحه دانلود اختصاصی (لندینگ پیج اختصاصی اپلیکیشن شما)

هر اپلیکیشن نیاز به یک صفحه برای معرفی جامع دارد. علاوه بر صفحه اپلیکیشن در مارکت‌ها، شما می‌توانید با ایجاد یک صفحه فرود اختصاصی برای اپلیکیشن و معرفی کامل آن در نتایج جستجوی گوگل هم ظاهر شوید. برای نمونه می‌توانید لینک زیر را بررسی کنید:

درخواست صفحه دانلود

تبلیغات اپلیکیشن

یکی از مهمترین اقدامات برای موفقیت اپلیکیشن، تبلیغات است. روش‌های مختلفی برای تبلیغات اپلیکیشن وجود دارد. تبلیغاتی مثل گوگل ادوردز، تبلیغاتی کلیکی، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی تنها بخشی از این روش‌ها هستند. ما در پازلی با تجربه چندساله در کنار شما هستیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن تبلیغات اپلیکیشن خود را انجام دهید.

تعرفه تبلیغات اپلیکیشن

بسته سایت و اپلیکیشن

یکی از روش‌های بازاریابی ایجاد چند کانال فروش است. اپلیکیشن و وبسایت با توجه به مخاطب خود مناسب‌ترین راه برای فروش محصولات و خدمات است. ایجاد همزمان وبسایت و اپلیکیشن، برای شما مخاطب بیشتری ایجاد می‌کند و تا حد زیادی از هزینه‌های شما می‌کاهد. ما در پازلی می‌توانیم به صورت اختصاصی توسعه اپلیکیشن و وبسایت شما را بر عهده بگیریم و محصولی با کیفیت به شما ارائه دهیم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و ثبت درخواست شماره تماس خود را وارد کنید:

درخواست بسته سایت و اپلیکیشن

نظرات نمایندگی ها و کاربران پازلی

  • پازلی رو بخاطر سادگی دوست دارم . ما میتونیم اپ خودمون رو تو یک روز پیاده سازی و راه اندازی کنیم . نکته جالب اینجاست که انواع امکانات کاربردی رو به سادگی و با چند کلیک کنار خودمون داریم!! پیشنهاد میکنم زودتر کسب و کار خودتون رو شروع کنید
    محسن فتحی
  • پازلی پاسخ گو تمامی نیازهای خبری و اطلاع رسانی مورد نظر ما بوده و همیشه در پشتیبانی به بهترین نحو عمل شده . با تشکر از تیم پازلی
    علی احسانی
  • واقعا خوشحالم که با سایت پازلی آشنا شدم پشتیبانی خدمات و امکانات عالی دارید . امیدوارم موفق باشید
    مجید دستگیر
  • پازلی روان ترین سایت اندروید ساز با مهندسین خبره ،پاسخگو ،و خوش برخورد هستند.
    وحید حسین پور
  • پازلی یک ایده نو با محیطی جدید و کاربرپسند هست که میتونه برنامه های کاری و علایق علاقمندان رو بدون هیچ دانش برنامه نویسی و کمترین امکانات و دسترسی ها چند سال جلو بندازه.
    حامد معماری
  • به نظر من اسمی مناسب برای این سایت انتخاب شده چون حقیقتا لذت کار با پازلی مثل لذت جور کردن قطعات پازل
    تهمورث سلیمی نژاد
  • روابط عمومی بالا، نحوه صحیح ارتباط با مشتری و جلب رضایت مشتری
  • کارکردن با پازلی خیلی سادست، به سادگی میتونی بری اونجا، اپلیکیشن رو از تم های مختلف انتخاب کنی، و محتویات خودت رو داخلش بریزی، و اپلیکیشن رو دانلود کنی و ازش استفاده کنی، بسیار بسیار ساده!!!
  • پازلی یک مجموعه قوی هست که با کار تیمی و پشتیبانی قوی میتونه یک عامل کمک کننده برای موفقیت همکارها و مشتریانش باشه.
    • عالی72%
    • خوب14%
    • متوسط6%
    • بد2%
    • خیلی بد4%

افتخارات پازلی

tandis11
تندیس چهارمین همایش سالیانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت
tandis22
تندیس مسئولیت اجتماعی
tandis33
بهترین اپلیکیشن ساز در جشنواره وب
02191014803

برای مشاوره رایگان همین الان کلیک کنید

شروع گفتگو

درباره اپلیکیشن‌ساز آنلاین پازلی

با پازلی می‌تونید بدون هیچ دانشی از طراحی نرم‌افزار، یک اپلیکیشن موبایل برای خودتون بسازید. نرم‌افزاری که می‌تونه برای کسب‌وکارتون یا حتی خودتون باشه. تمام چیزی که نیاز دارید چند کلیک ساده است که هر کدوم شما رو به داشتن یک نرم‌افزار اختصاصی روی موبایل یا تبلت‌تون نزدیک و نزدیک‌تر می‌کنه. مدیریت محتوا و تصاویر، خبرخوان، فروشگاه، نوتیفیکیشن، فروشگاه فایل، پرداخت‌ درون‌برنامه‌ای، تبلیغات درون‌برنامه‌ای، معرفی خودتون و استفاده از نقشه تنها بخشی از قابلیت‌های اپلیکیشن نسبتا خفنی هستند که شما به دست میارید. ولی مهم‌تر و بهتر از همه اینکه ما به شما سرنخ میدیم که واقعا به چه نرم‌افزار و قابلیت‌هایی نیاز دارید.