بلاگ پازلی

چگونه از یک اپلیکیشن رایگان پول در بیاوریم؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

اپ ها، اپ ها و اپ ها. امروزه همه به راه موبایل می روند. خواه یک برند شناخته شده جهانی باشند یا یک رستوران کوچک، تقریبا هر کسب و کاری اپلیکیشن خود را دارد؛ مانند یک اپلیکیشن فروشگاهی یا اپلیکیشن آموزشی. یک اپلیکیشن نه تنها به ساخت یک پل ارتباطی خوب با مشتریان کمک می کند، بلکه قدرت خود در بازگرداندن مشتریان را نیز ثابت کرده است. با وجود این که همه در مورد اپلیکیشن ها با خبر هستند اما هنوز افراد زیادی با این پرسش درگیرند: چطور می شود از اپلیکیشن رایگان پول درآورد؟

جواب این مساله هرچند ساده است، نیاز به توجه و دقت دارد. باید اپلیکیشن رایگان شما مورد استقبال قرار بگیرد و انقدر دلپذیر باشد که عده ی زیادی آن را دانلود کنند. و البته تا زمانی که درآمد به تعداد دانلود ها بستگی دارد، ضروری است که از اهرم رایگان بودن اپلیکیشن استفاده کرد. برای اطلاع از هزینه ساخت اپلیکیشن به صفحه تعرفه ها مراجعه کنید.

افراد زیادی اپلیکیشن های خود را به صورت پولی ارایه کرده اند ، اما کمتر به نتیجه و درآمد رسیده اند. در همین حال که عده ی زیاد دیگری با عر ضه رایگان اپلیکیشن، از مزیت های پرداخت درون برنامه ای سود برده اند و دانلود هایشان هم ده برابر دانلود اپلیکیشن های پولی بوده است. به جای توضیح این که چه کارهایی با یک اپلیکیشن رایگان می توان کرد، بیایید در مورد مدل های درآمدی آن ها گفت و گو کنیم:

ارتقا به پیشرفته

به این مدل های کسب درآمد فریمیوم گفته می شود. شما به کاربران اجازه می دهید تا یک نسخه ی اولیه از اپلیکیشن را داشته باشند. (که رایگان است.) افراد می توانند در صورت رضایت از عملکرد، با پرداخت مبلغی نسخه استاندارد را دانلود کنند.

پرداخت درون برنامه ای

مشابه مدل ارتقا به استاندارد، پرداخت درون برنامه ای هم یک مدل فریمیوم است. در این مدل بخش هایی از اپلیکیشن در ابتدا برای کاربر بسته هست و کاربر میتواند با پرداخت هزینه از آن قسمت ها استفاده کند. بر اساس آمار ، ده اپلیکیشن برتر سال ۲۰۱۱ رایگان عرضه شده بودند و از طریق پرداخت درون برنامه ای میلیون ها دلار پول به جیب صاحبانشان روانه کردند. اما فراموش نکنید، در هر صورت برای داشتن یک درآمد خوب باید یک اپلیکیشن خوب بسازید و روی آن وقت بگذارید.

تبلیغات

تبلیغات آخرین راه شما برای کسب درآمد از اپلیکیشن های رایگان است. این روش به طور قطع عمل خواهد کرد، اما برای مقرون بودن آن باید بازدیدکنندگان مداوم و زیادی داشته باشید. درآمد شما مستقیما به تعداد کلیک ها بستگی دارد. کسب درآمد از تبلیغات با این که کمی کند تر است اما همچنان بسیار مفید است. به یاد داشته باشید که یکی از راه های درآمدی اصلی موتور جست و جوی گوگل، فیس بوک و … تبلیغات است.

حامی

جذب حامی و سرمایه گذار برای یک اپلیکیشن‌ آماده می تواند روشی عالی برای کسب درآمد باشد. با این وجود ممکن است کمی طول بکشد تا گزینه مناسب را پیدا کنید. اما مزایای جانبی این روش، باعث میشود که تاثیر زیادی در موفقیت شما داشته باشد.یکی از این جذابیت ها، توانایی حامی شما در تبلیغ و معرفی اپلیکیشن تان است.

شما بدون شک خواهید توانست از طریق اپلیکیشن های رایگان سرمایه خوبی بسازید، اما مطمعن شوید که این گام ها را برای محبوبیت و درآمد بیشتر دنبال و اجرا می کنید.

اگر به ساختن یک اپلیکیشن علاقه دارید ، می توانید همین الان دست به کار شوید و از امکانات شرکت طراحی اپلیکیشن پازلی استفاده کنید.

شما نیازی به مهارت برنامه نویسی نخواهید داشت. فقط یک ایده خوب، مقداری خلاقیت و چند ساعتی زمان.

به اشتراک بگذارید:

مصطفی لطفی
مصطفی لطفی
عاشق برنامه نویسی، رباعیات خیام و ورزش شنا هستم. همچنین به تکنولوژی های جدید مخصوصا در حوزه موبایل علاقه مندم و در مورد آن ها مطالعه می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن