اپلیکیشن برتر هفته از نظر محتوایی | آشنایی با آسیب نخاعی

آشنایی با آسیب نخاعی-اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی-puzzley.net-puzzley
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

اپلیکیشن آشنایی با آسیب نخاعی



معرفی اپلیکیشن

مهم‌ترین اهداف جهت طراحی این برنامه کاربردی به شرح زیر است:
به عنوان یک هدف مهم در کشور پیشگیری از آسیب نخاعی  و مراقبت درست از افراد آسیب نخاعی و بازگشت فعالانه  آنان  به جامعه جزو سیاست‌های  بهداشتی  کشور می‌باشد.

برای دستیابی به هدف فوق آموزش  جامعه از اهمیت فراوانی  برخوردار است و به همین خاطر بهره‌گیری  از فرصت‌های مختف آموزشی از اهمیت خاصی برخوردار است.

توسعه فناوری‌های جدید و دسترسی فراوان جامعه به تلفن‌های همراه و از طرفی  تولید روزافزون برنامه‌های کاربردی، سبب شده است بسیاری  از کارشناسان آموزشی از این فرصت ارزشمند در جهت ارتقاء دانسته‌های مردم  بهره ببرند و به همین دلیل مرکز ضایعات نخاعی  تلاش نموده‌است. با تولید یک برنامه کاربردی در زمینه آسیب نخاعی از این فرصت آموزشی استفاده نماید.

هدف از طراحی این برنامه کاربردی (اپلیکیشن آشنایی با آسیب نخاعی) بر روی تلفن همراه، آشنا نمودن جامعه با آسیب نُخاعی و آشنا نمودن افراد دچار آسیب نُخایی با مطالب آموزشی و موضوعات  مفید دیگر است.
به گونه‌ای که آنان بتوانند علاوه بر دسترسی به مطالب آموزشی ارائه شده. در این برنامه،  با پیگیری  لینک‌های ارائه شده  از  طریق اینترنت،  از مجموعه غنی مطالب آموزشی در فضای وب بهره برده و همچنین از خبرها فعالیت‌ها و خدمات قابل ارائه در کشور مطلع شوند تا در نهایت در آینده به یک عضو فعال  و تاثیرگذار در جامعه تبدیل شوند.

شما نیز با کمک اپلیکیشن ساز پازلی میتوانید اپ دلخواهتان اعم از اپلیکیشن حمل و نقل ؛ اپلیکیشن آموزشی؛ اپلیکیشن فروشگاه و … را به راحتی بسازید.

  • پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان.
  • مرکز  تحقیقات علوم اعصاب شفا بیمارستان خاتم الانبیاء (ص).
  • انجمن باور.
  • پایگاه اینترنتی معلولان ایران (شمعدانی).
  • مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد.
  • مرکز تحقیقات تروما و جراحی سینا وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران.

لذا از همه علاقمندانی که دوستدار خدمت به جامعه آسیب نُخایی کشور هستند. دعوت می‌شود تا با توانمندی‌های خویش ما را یاری  نمایند.

با تشکر

مرکز  ضایعات نخاعی جانبازان

اگر هنوز اپلیکیشن خودتون رو نساختید می تونید از امکانات شرکت طراحی اپلیکیشن پازلی کمک بگیرید. یکی از خدمات پازلی اپلیکیشن‌ آماده است که جهت سرعت بخشیدن به کار می تونید ازش استفاده کنید. اگر هم سوالی دررابطه با هزینه ساخت اپلیکیشن داشتید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید:

داوود عباسی
داوود عباسی
به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت. تو پازلی کارم رو با ارتباط با مشتری شروع کردم و در ادامه در بخش تولید محتوا، با هدف کمک به مشتری ها فعالیتم رو ادامه دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن