بلاگ پازلی

آمار بازدید پیشرفته اپلیکیشن‌ها | به‌روزرسانی جدید پازلی

آمار بازدید پیشرفته اپلیکیشن ها - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی ۸
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

 آمار بازدید پیشرفته اپلیکیشن‌ها به پنل کاربری پازلی اضافه شد.

در به‌روزرسانی جدید  پازلی بخش آمار بازدید پیشرفته اپلیکیشن‌ها به پنل کاربری پازلی اضافه شده‌است. با من همراه باشید تا از جزئیات این به‌روزرسانی جدید مطلع شوید.

بخش آمار بازدید اپلیکیشن با نمودارها و اطلاعات مختلف شما را در برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهدافتان کمک می‌کند.

شما با استفاده از این بخش می‌توانید داده‌های جذابی مانند آمار بازدید از هر نسخه اپلیکیشن، محل انتشار، دستگاه‌های موبایل، نسخه اندروید و آی‌او‌اس و … را در بازه‌های دلخواه زمانی مشاهده کنید. این به‌روزرسانی به شما در مدیریت هرچه‌بهتر و حرفه‌ای‌تر اپلیکیشن کمک خواهد کرد.

برای استفاده کامل از داده‌های موجود در این بخش باید از افزونه حساب‌کاربری استفاده کنید و همچنین در هنگام دانلود اپلیکیشن محل انتشار آن را انتخاب نمایید تا آمار کاربران شما و نصب اپلیکیشن از هر مارکت در قسمت آمار قابل مشاهده باشد.
آمار بازدید پیشرفته اپلیکیشن ها - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی ۱

طریقه دسترسی به آمار بازدید پیشرفته:

بخش آمار از دو طریق قابل دسترس می‌باشد. روش اول با استفاده از منوی سمت راست و قسمت آمار(آمار بازدید) و روش دوم با کلیک روی قسمت بازدید هر اپلیکیشن می‌باشد.
آمار بازدید پیشرفته اپلیکیشن ها - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی ۲

بخش‌های مختلف آمار بازدید پیشرفته:

شما در اولین بخش آمار، نمودار بازدید روزانه را مشاهده می‌کنید. این نمودار بازدید اپلیکیشن شما را در بازه یک ماهه نشان می‌دهد. می‌توانید از قسمت مشخص برای انتخاب اپلیکیشن و انتخاب بازه زمانی نمایش آمار استفاده کنید.
آمار بازدید پیشرفته اپلیکیشن ها - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی ۳
در بخش بعدی نمودارهای دایره‌ای به شما این امکان را می‌دهند تا آمار بازدید پیشرفته اپلیکیشن خود را با جزئیات بیشتری مورد بررسی قرار دهید. در این بخش نسخه اپلیکیشن، محل انتشار، برند، سیستم عامل، اندروید و iOS را نشان می‌دهد.
آمار بازدید پیشرفته اپلیکیشن ها - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی ۴
در جدول اطلاعات زیر نرخ‌های مختلفی از اپلیکیشن به شما نشان داده می‌شود. توجه داشته باشید که این نرخ‌ها با کمک افزونه حساب کاربری جمع‌آوری می‌شود و برای مشاهده آن نیاز به حساب کاربری دارید.

و در نهایت در قسمت آخر آمار بازدید پیشرفته ، جدول کل بازدیدها را در اختیار دارید که می‌توانید جزئیات هر بازدید را به تفکیک و جداگانه مشاهده کنید.

با کلیک روی دکمه آبی رنگ سمت چپ هر ردیف می‌توانید اطلاعات مربوط به هر بازدید را با جزئیات کامل مشاهده کنید.

با استفاده از داده‌های بخش آمار پازلی(شرکت طراحی اپلیکیشن) می‌توانید برنامه‌های بازاریابی بهتر و کارآمدی را برنامه‌ریزی کنید و با سرعت بیشتری نسب به قبل پیشرفت کنید. در این به‌روزرسانی سعی کردیم پنلی حرفه‌ای با تمام آمار لازم برای مدیریت یک اپلیکیشن را برای شما فراهم کنیم. امیدواریم شما نیز مثل ما از این به‌روزرسانی لذت ببرید و در مسیر پیشرفت کسب و کار خود از آن استفاده کنید.

همچنین با پازلی می توانید ساخت اپلیکیشن خدماتی؛ طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت؛ اپلیکیشن آموزشی و … را به راحتی انجام دهید و یا از اپ های آماده آن مانند اپلیکیشن فروشگاهی آماده برای راه اندازی اپ خود استفاده کنید.

اطلاع از هزینه طراحی اپ با مراجعه به صفحه هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل.

برای مشاهده آمار بازدید پیشرفته اپلیکیشن خود به پنل کاربری‌تان مراجعه کنید.

پنل کاربری پازلی

با آرزوی موفقیت برای همه شما همراهان همیشگی پازلی.

به اشتراک بگذارید:

داوود عباسی
داوود عباسی
به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت. تو پازلی کارم رو با ارتباط با مشتری شروع کردم و در ادامه در بخش تولید محتوا، با هدف کمک به مشتری ها فعالیتم رو ادامه دادم.

مطالب پر بازدید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن