بلاگ پازلی

چیدمان های جدیدی که عاشقشان خواهید شد!

چیدمان
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

یک اپلیکیشن خوب تنها به پرداخت درون برنامه ای، نوتیفیکیشن و … نیاز نداره بلکه برای بسیاری از کاربران اپلیکیشن شما ظاهر اپلیکیشن اگه مهم تر نباشه حداقل به همون اندازه مهمه!
ما هم در تیم پازلی حساسیت زیادی روی جزئیات و ظاهر اپلیکیشن هامون داریم و همیشه سعی کردیم اپلیکیشن ها رو بهتر و زیباتر کنیم. یکی از مهمترین قسمت هایی که باعث زیبایی هر اپلیکیشنی میشه صفحه اول اون هست به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا صفحه اول رو بازطراحی کنیم تا بهترین عملکرد و ظاهر ممکن رو داشته باشه. ویژگی ها و چیدمان هایی که در ادامه مطلب معرفشون می کنیم. امیدوارم همون قدر که ما از توسعه اون ها لذت بردیم و باهاشون حال کردیم برای شما هم جذاب و کاربردی باشه 🙂

شخصی سازی بینهایت:
یکی از ویژگی هایی بسیار خوبی که در این بروزرسانی اضافه شده امکان شخصی سازی و تغییر تا حداکثر حالت ممکنه. برای مثال فرض کنید شما یه سری ایتم دارید که میخواید توی منو باشه ولی در صفحه اصلی نباشه. برای این کار فقط کافیه ایتم هایی که میخواید توی صفحه اصلی باشه رو تیک بزنید. به همین راحتی! یا فرض کنید می خواید ایکون اون قسمت در منو با ایکون صفحه اصلیش متفاوت باشه یا حتی میخواید عنوان و تیتر یک بخش در منو و صفحه اصلی متفاوت باشه. اعمال همه این تغییرات در به روز رسانی فعلی به راحتی اب خوردنه فقط کافیه بخش مورد نظرتون رو تیک بزنید، یه عکس یا ایکون مجزا براش اپلود کنید یا اسم جدید در کادر جلوش تایپ کنید.

۱۲۵۳۵

 

چیدمان هایی که عاشقشون میشید!

در طراحی جدید شما امکان تغییر رنگ فونت، رنگ حاشیه، رنگ پس زمینه، رنگ ایکون حذف منوی بالایی، اضافه کردن عکس به بالای تصویر و کلی امکانات باحال دیگه رو دارید و تقریبا برای همه چیدمان ها عمومی هستن.

screen-shot-2016-09-13-at-6-27-09-pm

علاوه بر همه این ها ما چیدمان های زیبایی رو طراحی کردیم که تنها با یک کلیک میتونید اون ها رو به اپلیکیشنتون اضافه کنید و ظاهر اپلیکیشنتون رو بسیار جذاب و متفاوت کنید.

چیدمان شماره ۱ : مناسب برای اپلکییشن های شرکتی و آموزشی

 

screen-shot-2016-09-12-at-5-30-43-pm

 همون طور که می بینید حذف منوی بالایی ظاهر زیبایی به این تم داده و علاوه بر اون محو کردن پس زمینه و شیشه ای کردن رنگ پس زمینه دکمه ها باعث جذابیت بیشتر این چیدمان شده. این چیدمان برای اپلیکیشن های شرکتی، معرفی برند و کاربردهای آموزشی مناسب هست.

چیدمان شماره ۲ : مناسب برای اپلکییشن های ورزشی، پزشکی و غذایی

screen-shot-2016-09-12-at-12-44-09-pm

همون طور که مشاهده می کنید این چیدمان به دلیل دارا بودن عکس های بزرگ و طراحی خاصش برای اپلیکیشن های ورزشی و آموزشی بسیار مناسب هست. شما در این طراحی می تونید حتی به جای عکس از رنگ دلخواهتون استفاده کنید. زیبایی این چیدمان ها و باقی چیدمان هایی که معرفی میشن و عکس دارن به زیبایی عکس ها هست. پس این چیدمان ها رو درست و به جا استفاده کنید و در انتخاب تصاویر زیبا دقت به خرج بدید.

چیدمان شماره ۳ : مناسب برای اپلکییشن های شرکتی و آموزشی

screen-shot-2016-09-11-at-7-10-41-pm

این چیدمان برای کاربرد های آموزشی و معرفی برند ها بسیار مناسب هست. علاوه بر اون چیزی که باعث جذابیت بیشتر این چیدمان میشه اسکرول افقی این چیدمانه.

چیدمان شماره ۴ : وقتی حسش نیست!

screen-shot-2016-09-11-at-12-58-17-pm

انتخاب عکس و ایکون معمولا کار راحتی نیست و شاید پیدا کردن کلی عکس و ایکون زیبا برای شما کار سختی باشه و شاید حتی زمانش رو هم نداشته باشید. اگه جزو این دسته هستید این چیدمان برای شما ساخته شده! علاوه بر این ها اسکرول افقی باعث جذاب تر شدن این تم شده.

چیدمان شماره ۵ : مناسب برای رستوران ها، اپلیکشن های اشپزی، کاربردهای فروشگاهی و آموزشی

screen-shot-2016-09-11-at-10-04-24-am

با انتخاب عکس های زیبا و جذاب ظاهر اپلیکیشنتون رو از این رو به اون رو کنید! این تم برای اپلیکیشن های آموزشی و فروشگهاهی بسیار مناسبه.

چیدمان شماره ۶ : جعبه مداد رنگی با رنگ های زیبا و چشمگیر!

screen-shot-2016-09-11-at-12-09-31-pm-copy

گاهی اوقات شما میخواید فقط برای اپلیکشنتون یه لیست ساده داشه باشید ولی در عین حال جذابیت کار هم براتون مهمه. اگه جزو این دسته هستید این چیدمان برای شما ساخته شده. بهترین قسمت کار این جاست که شما فقط رنگ شروع و پایان رو انتخاب میکنید و باقی رنگ ها به صورت اتوماتیک برای شما ساخته میشه! از این بهتر چی می خواین؟! این چیدمان از اون چیدمان هاست که مطمئنم باهاش خیلی حال میکنید و پتانسیل اینو داره که شما رو ساعت ها سرگرم کنه!

چیدمان شروع ۷: سادگی در عین زیبایی!

screen-shot-2016-09-10-at-1-51-58-pm-copy

این چیدمان میتونه انتخاب خیلی مناسبی برای اپلیکیشن های فروشگاهی، فشن و غذایی باشه. با عکس های جذاب و با کیفیت جذابیت اپلیکیشنتون رو چند برابر کنید!

چیدمان شروع ۸: ساده و شیک با چاشنی اسلاید عمودی!

screen-shot-2016-09-13-at-10-12-30-pm

اگه نتونستید برای اپتون اپکون های خاصی پیدا کنید نگران نباشید. با این چیدمان خیلی سریع و راحت با ایکون های پیش فرض پازلی یه اپ خیلی جذاب و شکیل بسازید! اسلایدینگ عمودی هم جذابیت این تم رو چند برابر کرده! با انتخاب یک عکس یا متن زیبا برای بالای ایکون ها هم میتونید اپلیکیشنتون رو زیباتر کنید.

چیدمان شروع ۹: ساده و شیک ۲ با چاشنی اسلاید عمودی!

screen-shot-2016-09-13-at-10-11-00-pm

اگه به چیدمان های فلت و ساده اعتقاد دارید این چیدمان مخصوص شماست! با یکم سلیقه در انتخاب ایکون ها و عکس پس زمینه یک اپ زیبا، جذاب و کاربردی بسازید.

یه نکته دیگه:

با وجود همه این ویژگی ها و قابلیت های جدید یه نکته خیلی باحال و کاربردی دیگه مونده و اونم اینه که این قابلیت ها فقط محدود به خانه نیست!!! بلکه شما از الان به بعد میتونید با اضافه کردن چند عدد از این ویجت، از اون به عنوان صفحه ای برای معرفی محصولات فروشگاه، صفحه ورودی لیست، گالری تصاویر، اخبار، خبرخوان و … استفاده کنید و با این ویجت لیست های تودرتو بسازید! با یکم تخیل متوجه میشید که از الان چه کارای خفنی میشه با خانه انجام داد و تا چه اندازه میتونه اپلیکیشن های شما رو زیبا کنه!

به شدت توصیه میکنم بعد از خوندن این پست به اکانت تست در صفحه لاگین برید و همه قابلیت های جدید رو ببینید و مطمئن باشید چیزهای زیادی برای کشف کردن مونده و از قابلیت های جدید بسیار راضی و خوشحال خواهید شد 🙂

امیدوارم همون قدر که ما از توسعه این ویجت لذت بردیم شما هم از قابلیت های جدید لذت ببرید و بتونید اپلیکیشن های جذاب و کاربردی بسازید!

پس چرا معطلید؟! همین الان به پنلتون برید و با یک کلیک ظاهر اپلیکیشنتون رو از این رو به اون رو کنید.

 

به اشتراک بگذارید:

محمدحسین محسنی
محمدحسین محسنی

3 دیدگاه در “چیدمان های جدیدی که عاشقشان خواهید شد!

  1. امیر گفت:

    واقعا استارت آپ پازلی دوست داشتنی و جذاب هست و انشالا به همین زودی بتونم کاری با پازلی درست کنم

    1. خیلی ممنونیم از حسن توجهتون. هر کمکی از دست ما برمیومد در خدمتتون هستیم 🙂

  2. Sohrab گفت:

    یعنی شما محشرین…دمتون گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن