بلاگ پازلی

درگاه پرداخت پی‌پینگ | معرفی سرویس‌ها و ویژگی‌ها

درگاه پرداخت پی‌پینگ معرفی سرویس‌ها و ویژگی‌ها-اپلیکیشن‌ساز پازلی- puzzley 1
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

درگاه پرداخت پی‌پینگ به عنوان پرداخت یار رسمی بانک مرکزی، یکی از نوآورترین سرویس‌های حوزه پرداخت و خدمات مالی در کشور است. پی‌پینگ انواع سرویس‌های پرداخت مورد نیاز کسب‌وکارها را به آن‌ها ارائه می‌کند؛ از نرم‌افزار فروشگاهی و سرویس فاکتور آنلاین گرفته تا API درگاه پرداخت برای سایت و اپلیکیشن خود را می‌توانید تنها با ساخت یک حساب‌کاربری در پی‌پینگ ، تهیه کنید. اگر می‌خواهید با مهم‌ترین سرویس‌های پلتفرم درگاه پرداخت پی‌پینگ آشنا ‌شوید، دعوت می‌کنیم با ما در بلاگ پازلی همراه باشید.

اپلیکیشن صدور فاکتور و API درگاه پرداخت پی‌پینگ

درگاه پرداخت اینترنتی پی‌پینگ چیست؟

اگر می‌خواهید در سایت یا اپلیکیشن خود، محصول یا سرویسی را به فروش برسانید و مبلغی را به صورت آنلاین از مشتریان دریافت کنید، یک درگاه پرداخت اینترنتی امن و پرسرعت، مهم‌ترین نیاز شماست.
پرداخت‌یار پی‌پینگ، درگاه پرداختی هوشمند و کاملا یکپارچه با سرویس‌های متعدد را در اختیار شما قرار داده است؛ استفاده از این درگاه پرداخت اینترنتی به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است که در ادامه به بررسی هر یک می‌پردازیم:

پلاگین و ماژول پرداخت

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی و سایت‌های مختلف، از سرویس‌های آماده‌ای مانند وردپرس و سرویس‌های ساخت فروشگاه استفاده می‌کنند؛ این کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از پلاگین‌ها و ماژول‌های پرداخت متعددی که توسط شرکت پی‌پینگ برای استفاده در فروشگاه‌سازها و CMSها طراحی شده است، استفاده کنند.

API درگاه پرداخت پی‌پینگ

با استفاده از وب‌سرویس(API) پی‌پینگ و یا SDK می‌توانید در کم‌ترین زمان و به ساده‌ترین شکل، درگاه پرداخت پی‌پینگ را در سایت یا اپلیکیشن خود فعال کنید. همچنین با استفاده از API پی‌پینگ، سرویس‌های متعددی مانند سرویس تسهیم پول، سرویس ریفاند، پرداخت‌های دوره‌ای، پرداخت تضمینی و … قابل پیاده‌سازی است.

درگاه پرداخت شخصی

اگر می‌‌‌خواهید از مشتریان یا دوستان خود پول دریافت کنید بدون آن که اطلاعات حساب خود را در اختیار آن‌‌‌ها قرار دهید یا سایتی ایجاد کنید، می‌‌‌توانید یک درگاه پرداخت شخصی در پلتفرم پرداخت پی‌‌‌پینگ بسازید.
این درگاه پرداخت پی‌پینگ در واقع یک لینک به فرم payping.ir/username است که در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با دیگران به اشتراک بگذارید؛ افراد با ورود به این صفحه و مشخص کردن قیمت و درج توضیحات، بدون آن که اطلاعات حساب شما را داشته باشند، به درگاه پرداخت منتقل می‌شوند.

فاکتور آنلاین پی‌پینگ

با استفاده از سرویس یکپارچه پی‌‌‌پینگ، می‌‌‌توانید از طریق وب اپلیکیشن، اپلیکیشن فاکتور (اندروید و iOS) و حتی نرم‌افزار دسکتاپ، برای مشتریان خود، فاکتور صادر کنید. مدیریت این فاکتورها و گزارش‌‌‌گیری از آن‌‌‌ها، در تمامی پلتفرم‌‌‌های یادشده، امکان‌‌‌پذیر است.
علاوه بر این، امکان دریافت فاکتور رسمی نیز پس از پرداخت، برای مشتریان وجود دارد. مهم‌‌ترین قابلیت‌‌های فاکتور آنلاین پی‌‌پینگ عبارتند از:

  • پرداخت فاکتور به صورت نقدی، از طریق پوز یا آنلاین
  • قابلیت صدور کد تخفیف و یکپارچگی با باشگاه مشتریان
  • فاکتور اصلاحی و فاکتور مرجوعی
  • فاکتور زمان‌‌بندی‌‌شده
  • فاکتور رسمی

نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ چیست؟

نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ، به منظور استفاده برای کسب‌وکارهای محلی و همچنین شرکت‌های تجاری در نظر گرفته شده تا کسب‌وکارها بتوانند امورات صندوق‌داری و پرداخت‌های مالی‌شان را به راحتی انجام دهند و دستگاه‌های مختلف خود مانند ترازو، بارکد خوان، فیش پرینتر و استند فروشگاهی را به نرم‌افزار متصل کنند.
همچنین می‌توانند مبلغ فاکتور را هم به صورت آنلاین و هم از طریق پوز رومیزی دریافت کنند و آن‌ها را به صورت یکپارچه مدیریت کنند و گزارش بگیرند.

دریافت حمایت مالی

تولیدکنندگان محتوا که محتوای تولیدی خود را به رایگان در اختیار سایرین قرار می‌دهند، می‌توانند از طریق دونیشن یا همان حمایت مالی، هزینه‌های خود را تامین کنند. در سرویس پی‌‌پینگ، دریافت حمایت مالی به شیوه‌‌های متنوعی امکان‌‌پذیر است که در ادامه به توضیح آن‌‌ها می‌‌پردازیم.

اسکریپت حمایت مالی

اسکریپت حمایت مالی، از سرویس‌‌‌‌های نوین پی‌پینگ است که تجربه بی‌‌‌‌نظیری برای کاربران رقم می‌‌‌‌زند و فرآیند دریافت حمایت مالی را بسیار راحت‌تر و سریع‌تر کرده است. در صفحات حاوی اسکریپت حمایت مالی، یک زبانه اضافه می‌‌شود که کاربر با کلیک بر روی آن می‌‌تواند در همان صفحه، حمایت خود را انجام دهد. این اسکریپت در تمامی انواع سایت‌ها و با هر تکنولوژی ساختی، قابل پیاده‌سازی است. می‌توانید به هر تعداد صفحه از سایت‌تان که بخواهید، اسکریپت حمایت مالی را اضافه کنید؛ به دلیل آن که فرایند حمایت مالی با استفاده از اسکریپت به صورت پاپ‌آپ و بدون خارج شدن از صفحه اصلی صورت می‌گیرد، احتمال از دست رفتن کاربر نیز بسیار پایین است.

پلاگین و فرم حمایت مالی

استفاده از پلاگین‌ها و فرم‌های حمایت مالی، یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای دریافت حمایت مالی از طریق سایت‌های ساخته‌شده توسط وردپرس و جوملا است. درگاه پرداخت پی‌پینگ ، پلاگین‌های مختلفی ارائه می‌دهد که با نصب هر یک از آن‌ها، می‌توانید امکان اتصال به درگاه پرداخت را برای سایت خود ایجاد کنید.
با نصب افزونه‌های مخصوص حمایت مالی بر روی سایت وردپرسی خود، می‌توانید یک فرم کوچک به کاربران ارائه دهید تا به‌ دلخواه خود، مبلغی را جهت حمایت از وب‌سایت شما، از طریق درگاه پرداخت پی‌پینگ ، به حساب‌تان واریز کنند. با این روش دریافت پول از کاربران سایت، بسیار تسهیل شده است. افزونه‌هایی مانند افزونه donate، پلاگین Give و پلاگین گرویتی فرم، از جمله افزونه‌های محبوب است. همانطور که می‌‌دانید بهترین پلاگین فرم‌ساز برای وب‌سایت شما، بدون تردید، فرم‌ساز گرویتی فرم است. با استفاده از این فرم‌ساز، می‌توانید اقدام به ساخت فرم‌های تماس با ما، فرم‌های فروش فایل، فرم‌های محاسبه‌گر و … کنید. با استفاده از پلاگین پرداخت وردپرسی گرویتی فرم، می‌توانید فرم خود را به درگاه پرداخت پی‌پینگ متصل کنید و دریافت پول آنلاین را از آن طریق انجام دهید.

گزارش‌‌‌گیری حرفه‌‌‌ای

از اصول اولیه‌ی همه‌ی کسب‌وکارها، محاسبه‌ی میزان رشد و گزارش‌گیری مستمر از وضعیت کسب‌وکار است. اگر فاکتورهای مالی شما به روش‌های سنتی صادر شده باشند، در هنگام گزارش‌گیری با دفترها و دسته‌های کاغذ به ‌هم‌ ریخته و گیج‌کننده روبرو می‌شوید و راه به جایی نخواهید برد!
پی‌پینگ برای حل این مشکل راه‌کار جامعی ارائه کرده است. با استفاده از سیستم گزارش‌گیری پی‌پینگ، تنها کافی است بازه‌ی زمانی دلخواه را مشخص کنید و گزارش‌های مد نظرتان را دریافت نمایید. در سرویس درگاه پرداخت پی‌پینگ ، گزارش‌گیری دقیق از وضعیت فاکتورها، جست‌وجو از طریق نام مشتری و … امکان‌پذیر است. همچنین قادر خواهید بود PDF یا اکسل گزارش‌ها را دریافت کنید. برای آشنایی بیش‌‌‌‌‌تر با سرویس‌‌‌‌‌های متنوع پی‌‌‌‌‌پینگ ، به سایت این پرداخت‌یار مراجعه کنید.

همکاری سایت  پی‌پینگ و اپلیکیشن‌ساز آنلاین پازلی

برای ساخت اپلیکیشن و بررسی درگاه پرداخت پی‌پینگ، همین الان وارد پنل کاربری‌ خود شوید.
پنل کاربری پازلی
امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد و منتظر شنیدن نظرات شما هستم.

به اشتراک بگذارید:

شکیبا قهوه‌چی
شکیبا قهوه‌چی
همیشه شکیبا هستم با یک لبخند بزرگ روی لبم. :) از رنگ‌ها انرژی می‌گیرم برای همین هر چیزی که رنگی باشه رو دوست دارم. اکثر اوقات کارها،افکار و احساساتم رو می‌نویسم و از نوشتن خسته نمیشم برای همین وارد پازلی شدم که از این استعدادم استفاده کنم و محتوا تولید کنم. :) به طراحی و دیزاین علاقه زیادی دارم و در این زمینه درحال یادگیری هستم. همیشه سعی میکنم که کاری که بهم سپرده می‌شه رو درست و دقیق انجام بدم. اگر دوست دارید بیشتر با من آشنا بشید آیدی اینستا و لینکدینم رو براتون میذارم: Insta: shinolifeee linkedin: shakibaghahvechi

2 دیدگاه در “درگاه پرداخت پی‌پینگ | معرفی سرویس‌ها و ویژگی‌ها

  1. مستری گفت:

    لطفا پی پینگ برای ارتقا پلن در قسمت حساب کاربری فعال کنید ممنون میشم خواهشا یه درگاه انتخاب کنیم نه کلی درگاه باشه واسه هر قسمت، بزارید خودمون انتخاب کنیم کدوم درگاه باشه

    1. سلام و درود
      لطفا پیشنهادات خودتون رو از طریق لینک زیر برامون ثبت کنید تا در لیست توسعه قرار بگیرند.
      https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc_nXvRXl6kePLR8gej9geiandcZBbjPtsSQrMyRc16EvHpYg/viewform

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Asset 1@3x
روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

20 درصد تخفیف ویژه خرید، برای تمام پکیج های ساخت اپلیکیشن

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن