بلاگ پازلی

به‌روزرسانی جدید پازلی در مهر ماه ۹۸

به‌روزرسانی جدید مهرماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

بهبود افزونه پرداخت درون برنامه‌ای کافه‌بازار، افزونه حساب کاربری، لیست تو در تو و وردپرس و … فقط بخشی از ویژگی‌هایی هستند که در به‌روزرسانی‌های ماه گذشته پازلی بنا بر درخواست شما به سیستم پازلی اضافه شده‌اند. دعوت می‌کنم با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

[alert style=”warning”]

چطور پیشنهادات خودم رو به پازلی ارایه بدم تا در لیست به روزرسانی های آینده قرار بگیرند؟

کافیه فرم زیر رو پر کنید و باقی کار رو به ما بسپارید:

[button title=”ارسال پیشنهادات” link=”https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc_nXvRXl6kePLR8gej9geiandcZBbjPtsSQrMyRc16EvHpYg/viewform?usp=sf_link” target=”_blank” align=”center” icon=”” icon_position=”” color=”” font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” rel=”” onclick=””]

[/alert]

به‌روزرسانی جدید شهریورماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net 3اضافه‌شدن دکمه حالت تست در افزونه پرداخت درون‌برنامه‌ای کافه بازار برای تست مدیر اپلیکیشن در شبیه‌ساز:

با پرداخت درون‌برنامه‌ای، می‌تونین بخش‌هایی از اپلیکیشن‌تون رو به صورت پولی (غیررایگان) بسازین و از اپلیکیشن کسب درآمد کنین. در به‌روزرسانی جدید دکمه‌ای برای تست این افزونه توسط ادمین اپلیکیشن طراحی کردیم که دیگه نیازی به نصب اپلیکیشن و تنظیمات کافه بازار نیست. راحت‌تر از قبل می‌تونید این افزونه رو تست کنید.

آموزش این افزونه رو می‌تونید از لینک زیر مطالعه کنید:

آموزش افزونه پرداخت درون‌برنامه‌ای کافه بازار

به‌روزرسانی جدید شهریورماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net 4به‌روزرسانی جدید در افزونه حساب کاربری:

ارسال مجدد کد فعال‌سازی در هنگام ورود به حساب کاربری در صورت عدم فعال‌سازی حساب توسط کاربر.

عدم نمایش منوی تب بار در حالت ثبت نام اجباری در حساب کاربری.

بهبود امکان برگشت به منو اصلی در حالت ثبت نام اجباری.

آموزش کار با این افزونه رو می‌تونید از لینک زیر مطالعه کنید:

آموزش افزونه حساب کاربری

به‌روزرسانی جدید مهرماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net 4بهبود نمایش اعلان‌ها در پنل:

با به‌روزرسانی ماه اخیر، نمایش اعلان‌ها در پنل با به‌روزترین متد انجام خواهد شد و شما در لحظه از آمار فروش و اطلاعات فرم‌ها و … با خبر خواهید شد.

به‌روزرسانی جدید مهرماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net ۵بهبود عملکرد لینک خارجی در افزونه نمایش وبسایت در لیست تودرتو:

با توجه به نیاز برخی کاربران برای استفاده از دکمه نمایش خارج از اپلیکیشن در افزونه نمایش وبسایت در به روزرسانی جدید این دکمه با عملکرد بهتری در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

آموزش کار با این افزونه رو می‌تونید از لینک زیر مطالعه کنید:

آموزش افزونه لیست تودرتو

به‌روزرسانی‌های جدید خرداد و تیرماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی۴به‌روزرسانی جدید در افزونه وردپرس – بهبود نمایش ویدئو و موزیک در پست‌ها:

باید به اطلاع‌تون برسونم که از این به بعد با به‌روزرسانی انجام شده مطالبی از سایت وردپرسی شما که حاوی موزیک و ویدئو باشند در زمان نمایش با مشکلی مواجه نخواهند شد و با عملکرد بهتری در اختیار شما قرار دارند.

آموزش کار با این افزونه رو می‌تونید از لینک زیر مطالعه کنید:

آموزش افزونه وردپرس

به‌روزرسانی جدید مهرماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net ۶برطرف‌شدن مشکل نمایش ویدئو در هنگام بستن صفحه در افزونه آپارات:

افزونه آپارات با امکان اتصال به کانال آپارات شما به راحتی ویدئوهای شما رو در اپلیکیشن نمایش می‌ده. در به‌روزرسانی جدید این افزونه با عملکرد بهتری در اختیار شما قرار داره.

آموزش کار با این افزونه رو می‌تونید از لینک زیر مطالعه کنید:

آموزش افزونه آپارات

به‌روزرسانی‌های جدید خرداد و تیرماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی ۹نمایش پیغام” خطای اتصال به اینترنت” در گالری تصاویر:

در هنگام استفاده از حالت آنلاین در افزونه گالری تصاویر در هنگامی که کاربر به اینترنت متصل نباشد با پیغام خطای اتصال به اینترنت مواجه خواهد شد که عملکرد این پیغام بهبود یافته است.

آموزش کار با این افزونه رو می‌تونید از لینک زیر مطالعه کنید:

آموزش افزونه گالری تصاویر

به‌روزرسانی جدید مهرماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net ۷بهبود نمایش چیدمان در افزونه ویدئو:

در افزونه ویدئو شما برای نمایش ویدئوها می‌تونید از چیدمان‌های متفاوتی استفاده کنید. این چیدمان‌ها در به‌روزرسانی جدید با عملکرد بهتری در اختیار شما قرار دارد.

آموزش کار با این افزونه رو می‌تونید از لینک زیر مطالعه کنید:

آموزش افزونه ویدئو

به‌روزرسانی جدید مهرماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net ۸اضافه‌شدن قابلیت انتخاب دانلود موزیک در پنل کاربری در افزونه موزیک:

گالری موزیک ابزاری برای ساخت اپلیکیشن پخش موزیک است. این ابزار با قابلیت پخش و تغییرات محتوایی آنلاین و بدون نیاز به نصب مجدد به شما در ساخت اپلیکیشن مورد نظرتون کمک می‌کنه. این افزونه همچنین امکان دانلود موزیک را برای کاربر در نظر می‌گیرد که در به‌روزرسانی جدید امکان غیرفعال کردن این امکان برای ادمین اپلیکیشن در نظر گرفته شده‌است.

و در نهایت باید بگم که همه این ویژگی‌های جدید در پنل کاربری‌تون در دسترس شما قرار داره.
پنل کاربری پازلی

با تشکر از شما که به پیشرفت و توسعه پازلی اهمیت میدید و صبورانه پیشنهادهای سازنده خودتون رو با مطرح می‌کنید. از همراهی شما خوشحالیم و امیدوارم هر روز بتونیم در رسوندن شما به اپلیکیشن ایده‌آلتون موفق‌تر باشیم.

به اشتراک بگذارید:

داوود عباسی
داوود عباسی
به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت. تو پازلی کارم رو با ارتباط با مشتری شروع کردم و در ادامه در بخش تولید محتوا، با هدف کمک به مشتری ها فعالیتم رو ادامه دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن