بلاگ پازلی

به‌روزرسانی جدید پازلی در شهریور ماه ۹۸

به‌روزرسانی جدید شهریورماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net 6
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

اضافه شدن افزونه جامع فروشگاه ویدیو، بهبود افزونه اینستاگرام و تم روبیکا و … فقط بخشی از ویژگی‌هایی هستند که در به‌روزرسانی‌های ماه گذشته پازلی بنا بر درخواست شما به سیستم پازلی اضافه شده‌اند.. دعوت می‌کنم با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

[alert style=”warning”]

چطور پیشنهادات خودم رو به پازلی ارایه بدم تا در لیست به روزرسانی های آینده قرار بگیرند؟

کافیه فرم زیر رو پر کنید و باقی کار رو به ما بسپارید:

[button title=”ارسال پیشنهادات” link=”https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc_nXvRXl6kePLR8gej9geiandcZBbjPtsSQrMyRc16EvHpYg/viewform?usp=sf_link” target=”_blank” align=”center” icon=”” icon_position=”” color=”” font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” rel=”” onclick=””]

[/alert]

به‌روزرسانی جدید – اضافه‌شدن افزونه جامع فروشگاه ویدئو

آموزش-افزونه-ویدئویی-ساخت-اپلیکیشن-فروشگاه-ویدئو-اپلیکیشن-ساز-آنلاین-پازلی-پازلی-puzzley.net-20

مهمترین و جذاب‌ترین به‌روزرسانی جدید پازلی در ماه شهریور اضافه‌شدن افزونه کاربردی و جامع ویدئو است. این افزونه با امکانات فوق‌العاده‌ای که داره به شما به دو صورت سرویس‌دهی می‌کنه. هم به عنوان یک کسب و کار می‌تونید ویدئوهای معرفی یا نمونه کارهای خودتون رو قرار بدید و هم به عنوان یک فروشگاه ویدئو می‌تونید دوره‌های مختلف رو تعریف کنید و کسب درآمد داشته باشید.

آموزش کامل این افزونه رو می‌تونید از لینک زیر مطالعه کنید:
آموزش افزونه ویدئو

بهبود و به‌روزرسانی تم روبیکا

به‌روزرسانی جدید شهریورماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net

تم جدید و زیبای روبیکا برای افزونه خانه که چند وقت پیش به پازلی اضافه شد، در به‌روزرسانی جدید با عملکرد بهتری در در دسترس شما همراهان عزیز پازلی قرار داره.

به‌روزرسانی و بهبود اتصال به اینستاگرام در افزونه اینستاگرام

به‌روزرسانی جدید شهریورماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net 1

افزونه اینستاگرام این امکان رو به شما می‌ده تا بتونید اکانت ایسنتاگرام خودتون رو به اپلیکیشن متصل و محتوای اون رو داخل اپلیکیشن نمایش بدید.

در به‌روزرسانی جدید پازلی این افزونه هم تغییرات زیرساختی داشته و از این به بعد با بهترین عملکرد در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

آموزش کار با این افزونه رو می‌تونید از لینک زیر مطالعه کنید:

آموزش افزونه ایستاگرام

بهبود پرداخت درون‌برنامه‌ای کافه بازار –  تایید خرید کافه بازار در حالت چند افزونه‌ای

به‌روزرسانی جدید شهریورماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net 3پرداخت درون‌برنامه‌ای به عنوان یکی از ابزارهای کسب درآمد از اپلیکیشن همیشه طرفدارهای خودش رو داشته. پازلی هم این ابزار رو در اختیار کاربران خودش قرار داده.

در به‌روزرسانی جدید عملکرد این افزونه بهبود یافته و در حالتی که از چند افزونه پرداخت درون‌برنامه‌ای استفاده کنید، با مشکلی مواجه نخواهید شد.

آموزش این افزونه رو می‌تونید از لینک زیر مطالعه کنید:

آموزش پرداخت درون‌برنامه‌ای کافه بازار

بهبود افزونه جستجو در جستجوی محصولات

به‌روزرسانی جدید شهریورماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net 2

افزونه جستجو این امکان رو به شما می‌ده که داخل اپلیکیشن محتوای مورد نظرتون رو راحت‌تر پیدا کنید.

این افزونه هم در به‌روزرسانی جدید پازلی بهبودهایی داشته، مخصوصا در زمان جستجو محصولات در فروشگاه و در حال حاضر با بهترین عملکرد در دسترس شماست.

بهبود نسخه وب‌اپ – عملکرد دکمه برگشت به اپلیکیشن بعد از خرید

بعد از تحریم‌های کاربران ایرانی توسط اپل نسخه‌های وب‌اپ تنها روش استفاده از اپلیکیشن‌ها روی سیستم عامل آی‌او‌اس هست. پازلی هم این امکان رو برای کاربران خودش در نظر گرفته که بتونن نسخه وب‌اپ اپلیکیشن خودشون رو داشته باشن. در به‌روزرسانی جدید پازلی یک سری بهبودهایی روی این نسخه اپلیکیشن انجام شده تا عملکرد بهتری داشته باشن. اون هم بهبود عملکرد در زمان خرید از فروشگاه است که کاربر بعد از خرید می‌تونه راحت به اپلیکیشن برگرده و ادامه کارش رو انجام بده.

برای مطالعه جزئیات بیشتر در مورد نسخه آی‌او‌اس اپلیکیشن‌ها می‌تونید به لینک زیر مراجعه کنید:

نسخه آی‌اواس

بهبود حجم اپلیکیشن برای تعداد زیاد فروشگاه در حالت چند درگاهی

حجم اپلیکیشن یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب کاربران موقع دانلود یک اپلیکیشن است. اصولا اپلیکیشن‌های کم حجم‌تر دانلود و نصب راحت‌تری برای کاربر دارن.

ما هم در پازلی در به‌روزرسانی جدید بهبودهایی انجام دادیم که حجم اپلیکیشن‌های کاربران در زمان استفاده از فروشگاه‌های متعدد در حالت چند درگاهی تا حد زیادی کاهش داشته باشه.

فارسی‌سازی واژه‌های AM و PM در فیلد تاریخ و زمان فرم‌ها

فرمساز پازلی با امکان تعریف فیلدهای مختلف به شما امکان دریافت اطلاعات متنوعی از کاربران رو میده. یکی از این فیلد‌ها از نوع تاریخ و زمان است که از این به بعد با کاربرد راحت‌تری در اختیار شما قرار دارد.

فرم‌ساز پازلی هم به صورت یک افزونه جدا و هم در قالب اطلاعات دریافتی از کاربر در سبد خرید در افزونه فروشگاه، اطلاعات کاربران در افزونه حساب کاربری و … در دسترس شماست.

بهبود افزونه حساب کاربری – عملکرد دکمه برگشت در حالت ثبت‌نام اجباری

به‌روزرسانی جدید شهریورماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net 4افزونه حساب کاربری یکی از پرکاربردترین افزونه‌های حال حاضر پازلی است. این افزونه به شما امکان قراردادن فرم عضویت و ورود، تعیین سطح دسترسی و تعریف پلن‌های مختلف و کسب درآمد رو میده.

در به‌روزرسانی جدید پازلی عملکرد این افزونه در حالت ثبت نام اجباری بهبود یافته و از این به بعد می‌تونید با عملکرد بهتری این افزونه رو در اختیار داشته باشید.

آموزش کار با این افزونه رو می‌تونید از طریق لینک زیر مطالعه کنید:

آموزش افزونه حساب کاربری

و در نهایت باید بگم که همه این ویژگی‌های جدید در پنل کاربری‌تون در دسترس شما قرار داره.
پنل کاربری پازلی

با تشکر از شما که به پیشرفت و توسعه پازلی اهمیت میدید و صبورانه پیشنهادهای سازنده خودتون رو با مطرح می‌کنید. از همراهی شما خوشحالیم و امیدوارم هر روز بتونیم در رسوندن شما به اپلیکیشن ایده‌آلتون موفق‌تر باشیم.

به اشتراک بگذارید:

داوود عباسی
داوود عباسی
به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت. تو پازلی کارم رو با ارتباط با مشتری شروع کردم و در ادامه در بخش تولید محتوا، با هدف کمک به مشتری ها فعالیتم رو ادامه دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Asset 1@3x
روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

20 درصد تخفیف ویژه خرید، برای تمام پکیج های ساخت اپلیکیشن

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن