بلاگ پازلی

به‌روزرسانی جدید پازلی در آبان‌ماه ۹۸

به‌روزرسانی جدید آبان ماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

اضافه شدن قابلیت بزرگ نمایی در تمام افزونه ها و توسعه افزونه خانه، جست و جو، حساب کاربری و … فقط بخشی از ویژگی‌هایی هستند که در به‌روزرسانی‌های ماه گذشته پازلی بنا بر درخواست شما به سیستم پازلی اضافه شده‌اند. دعوت می‌کنم با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

[alert style=”warning”]

چطور پیشنهادات خودم رو به پازلی ارایه بدم تا در لیست به روزرسانی های آینده قرار بگیرند؟

کافیه فرم زیر رو پر کنید و باقی کار رو به ما بسپارید:

[button title=”ارسال پیشنهادات” link=”https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc_nXvRXl6kePLR8gej9geiandcZBbjPtsSQrMyRc16EvHpYg/viewform?usp=sf_link” target=”_blank” align=”center” icon=”” icon_position=”” color=”” font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” rel=”” onclick=””]

[/alert]

 

به‌روزرسانی جدید آبان ماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.netبه‌روزرسانی جدید در افزونه خانه | بهبود چیدمان دکه:

همین‌طور که اطلاع دارید افزونه خانه ابزاری برای ایجاد صفحه اول اپلیکیشن هست. جایی که کاربر اپلیکیشن برای اولین بار اون رو مشاهده می‌کنه. پس این صفحه باید طراحی منحصربه‌فرد و زیبایی داشته باشه. ما در پازلی سعی کردیم چیدمان‌های جذابی رو برای این افزونه آماده کنیم که یکی از اون‌ها چیدمان دکه‌ است. در به‌روزرسانی جدید ماه گذشته با بهبود این چیدمان شما شاهد عملکرد بهتری خواهید بود.

اضافه‌شدن قابلیت دسترسی‌دادن به تب‌های افزونه حساب کاربری در مدیریت کاربران نمایندگی:

پنل نمایندگی پازلی با ویژگی‌های متمایز و حرفه‌ای امکان مدیریت پیشرفته مشتریان رو در اختیار شما قرار میده. در به‌روزرسانی جدید دسترسی جدیدی برای مدیریت بهتر به این پنل اضافه‌شده و اون قابلیت دسترسی‌دادن به تب‌های مختلف در افزونه حساب‌کاربری است.

به‌روزرسانی جدید شهریورماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net 2به‌روزرسانی جدید در افزونه جستجو | نمایش نتایج جستجو به ترتیب تاریخ و جایگاه در افزونه مبدا:

افزونه جستجو به راحتی استفاده از اپلیکیشن توسط کاربر، مخصوصا اپلیکیشن‌های محتوایی کمک زیادی می‌کنه. در به‌روزرسانی ماه گذشته این افزونه نتایج جستجو رو در زمانی که همه نتایج جستجو از یک افزونه باشن مثل اخبار، بر اساس تاریخ نمایش می‌ده و اگر از چند افزونه باشن بر اساس جایگاه اون آیتم در افزونه مبدا نمایش می‌ده، به عنوان مثال آیتم ۲ در افزونه فروشگاه بالاتر از آیتم ۵ در افزونه اخبار قرار می‌گیره.

بهبود افزونه جستجو | عدم دسترسی به صفحات قفل‌شده در حساب کاربری و پرداخت درون‌برنامه‌ای:

با به‌روزرسانی افزونه جستجو امنیت اپلیکیشن‌ها افزایش پیدا کرده و کاربران با استفاده از افزونه جستجو نمی‌توانند از صفحات قفل‌شده استفاده کنند.

قابلیت نمایش مکان یکتا در نتایج جستجو در افزونه نقشه:

با به‌روزرسانی جدید پازلی از این به‌بعد محتوای افزونه نقشه هم در نتایج افزونه جستجو نمایش داده می‌شود.

 

اضافه‌شدن قابلیت بزرگنمایی تصاویر محتوا در همه افزونه‌ها:

در به‌روزرسانی جدید پازلی قابلیت بزرگنمایی تصاویر در محتوای همه افزونه‌ها پیاده‌سازی‌ شده و در اختیار شما قرار گرفته است.

 

به‌روزرسانی جدید شهریورماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net 4به‌روزرسانی جدید در افزونه حساب کاربری | نمایش دکمه “ارتقا و انصراف” در پیام عدم دسترسی:

زمانی که کاربر اپلیکیشن روی یکی از صفحات قفل‌شده توسط افزونه حساب کاربری کلیک کند، پیغام پاپ‌آپ برای ارتقا پلن یا انصراف نمایش داده می‌شود.
آموزش افزونه حساب کاربری

به‌روزرسانی جدید مهرماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net ۷نمایش دکمه دانلود ویدئو در افزونه لیست ویدئو:

افزونه ویدئو با قابلیت ایجاد لیست ویدئو یک ابزار بسیار کاربردی برای کسب و کارهای مختلف است. در به‌روزرسانی جدید ماه گذشته دکمه دانلود در حالت لیست ویدئو به این افزونه اضافه شده‌است.

آموزش افزونه ویدئو

و در نهایت باید بگم که همه این ویژگی‌های جدید در پنل کاربری‌تون در دسترس شما قرار داره.
پنل کاربری پازلی

با تشکر از شما که به پیشرفت و توسعه پازلی اهمیت میدید و صبورانه پیشنهادهای سازنده خودتون رو با مطرح می‌کنید. از همراهی شما خوشحالیم و امیدوارم هر روز بتونیم در رسوندن شما به اپلیکیشن ایده‌آلتون موفق‌تر باشیم.

به اشتراک بگذارید:

داوود عباسی
داوود عباسی
به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت. تو پازلی کارم رو با ارتباط با مشتری شروع کردم و در ادامه در بخش تولید محتوا، با هدف کمک به مشتری ها فعالیتم رو ادامه دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن