بلاگ پازلی

بازی برای بردن: چرا تیم شما به یک اپ موبایل نیاز دارد؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

از بازی های انتخابی تا لیگ های بزرگ  و حرفه ای، مدیریت و تدارک دیدن یک تیم ورزشی می تواند طاقت فرسا و زمان بر باشد. با کمک گرفتن از قدرت یک اپلیکیشن موبایل تیم ورزشی برای خود می توانید چشم به توپ باشید نه به کاغذ بازی.

بازی کردن در یک تیم سازماندهی شده، فداکاری، تعهد و سخت کوشی می خواهد. صفت هایی که ما بازیکنان را به آن ها می دانیم. اما دیگران چطور؟ افرادی که معنی سازماندهی شده بودن را به ورزش های می دهند: طرفداران، کادر مربی گری و سایر عوامل و اعضای لیگ های رسمی.

هماهنگ کردن برنامه تمرینات و سفر ها ، برنامه ریزی بازی ها و مدیریت افراد تیم می تواند فشار زیادی را در برداشته باشد، فشاری  که حتی ممکن است لذت بازی را از ما بگیرد. با ساختن اپلیکیشن موبایل تیم صرف نظر از سطح رقابت ، میتوان لذت بازی را حفظ و تمام کار های ضروری را تکل زد.

هماهنگ کردن

همه ی ما می دانیم با وجود این که بازی ها لذت بخش ترند، اما پیشرفت های اصلی در تمرینات انجام می شوند. یکی از بزرگترین چالش های سازماندهی کردن یک تیم ورزشی، اطمینان یافتن از هماهنگ بودن و اطلاع داشتن مربی ها و افراد تیم در مورد مکان و زمان تمرینات است. ساختن اپلیکیشن موبایل تیم می تواند همه ی افراد درگیر را بی درنگ به شما وصل کند، پس داشتن یک راه ارتباطی خوب و منظم، همچون نسیم خنکی دلپذیر خواهد بود.

با استفاده از ارسال نوتیفیکشن، کل تیم را در همان لحظه، در مورد هر تغییر در مورد مکان و یا برنامه به روز رسانی کنید، یا برای تمرینات، زمان بازی ها، یا هر اطلاعات مهم دیگری، یادآور بفرستید. نکته عالی در مورد ساخت اپ خودتان، قابلیت شخصی سازی و انجام تنظیم دلخواه بالای آن است.  نیاز های هر تیم می تواند با توجه به نوع ورزش، تعداد بازیکنان، و سطح رقابت تغییر کند؛ اما وقتی در مورد اپ شخصی خودتان حرف می زنیم، لازم نیست نگرانی چیزی جز موضوع اصلی، یعنی عملکرد تیم در بازی ها و تمرینات باشید.

برای طرفداران

اگر به گذشته بازگردیم، در همان نقطه اول هم، بدون وجود پدر و مادر هایمان که از اطراف زمین، برای مان فریاد می زدند کجا بودیم؟ امکاناتی  مانند ارسال نوتیفیکشن و تقویم های گروهی، به خاطر سپردن بازی ها و زمان های تمرین را برای این دسته حامیان آسان تر می کند. بدین ترتیب آن ها هیچ یک از موقعیت ها و اهداف شما برای برنده شدن را فراموش نخواهند کرد، و یا هیچ فریادی که به تیم تان در کسب یک امتیاز کمک کند را از دست نخواهند داد.

لیگ های کوچک یا حرفه ای، فرقی نمی کند، یک تیم بدون طرفدارانش به جایی نخواهد رسید. ساختن یک اپلیکیشن موبایل تیم ورزشی مناسب و درخور برای تیم تان، به معنی آن است که هر کدام از حامیان شما می توانند حس vip بودن را تجربه کنند. به طور مثال شما می توانید پروفایل و آمار  هر کدام از بازیکنان را روی اپلیکیشن قرار دهید. و یا با به کار گیری فید خبرخوان اپلیکیشن، طرفدارانتان را در مورد همه چیز مطلع و به روز نگه دارید، و مطمعن باشید که آن ها برای تشویق شما در تمامی بازی ها و رویداد ها، حضور خواهند داشت.

تا پیروزی

اگر از والدین قهرمان ملی بعدی هستید یا مربی یک تیم بزرگسال، احتمال این که برنامه نویسی بلد نباشید، زیاد است. استخدام یک برنامه نویس هم حرفه ای هزینه بر است. به همین خاطر است که ابزار های ساده ای همچون پازلی، می توانند بازی را تغییر دهند و طراحی و ساختن اپلیکیشن موبایل تیم را برای هر کسی، بدون تجربه کد نویسی یا بودجه زیاد، ممکن کنند.

تیم شما با داشتن یک اپ موبایل می‌تواند:

  • با اعضای تیم خود به طور موثرتر ارتباط برقرار کند.
  • اطلاعات و برنامه‌های تمرینی را به طور آسان‌تر به اشتراک بگذارد.
  • عملکرد و پیشرفت بازیکنان را به طور دقیق‌تر رصد کند.
  • با هواداران و حامیان مالی خود ارتباط برقرار کند.
  • درآمدزایی کند.

طراحی اپلیکیشن ورزشی می‌تواند به شما در دستیابی به این اهداف کمک کند.

مسله برد و باخت نیست، اما مسله ساختن بهترین فصل با یافتن عالی ترین اپلیکیشن ، برای تیمتان است. و فقط نیاز است که دست به کار شوید.

اپلیکیشن موبایل تیم فوتبال رئال مادرید

به اشتراک بگذارید:

مصطفی لطفی
مصطفی لطفی
عاشق برنامه نویسی، رباعیات خیام و ورزش شنا هستم. همچنین به تکنولوژی های جدید مخصوصا در حوزه موبایل علاقه مندم و در مورد آن ها مطالعه می کنم.

مطالب پر بازدید:

1 دیدگاه در “بازی برای بردن: چرا تیم شما به یک اپ موبایل نیاز دارد؟

  1. کاربر مهمان گفت:

    مرسی خیلی جالب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Asset 1@3x
روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

20 درصد تخفیف ویژه خرید، برای تمام پکیج های ساخت اپلیکیشن

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن