بلاگ پازلی

اپلیکیشن سالن‌های آرایشی

اپلیکیشن سالن‌های آرایشی(این اپلیکیشن چه ویژگی‌‌هایی می‌تواند داشته باشد)-اپلیکیشن سازآنلاین پازلی-puzzley-puzzley.net
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در این مطلب تمرکز رو روی اپلیکیشن سالن‌های آرایشی یا آرایشگاه‌ها گذاشتم و اینکه یک همچین کسب و کاری چرا به اپلیکیشن نیاز داره؟! پس اگر میخواین در این مورد بدونید دعوت می‌کنم با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

داشتن یک اپلیکیشن موبایل می‌تواند به شما کمک کند تا مشتریان بیشتری جذب کنید، با آنها بیشتر در ارتباط باشید و درآمد خود را افزایش دهید درست مثل یک اپلیکیشن فروشگاهی یا اپلیکیشن آموزشی که به کسب درآمد بیشتر کمک می کند.

یک اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارهای کوچک، راه‌های جدیدی را برای ارتباط با مشتریان و کانال‌های جدید بازاریابی ایجاد می‌کند.

اما اپلیکیشن سالن‌های آرایشی و آرایشگاه‌ها به طور خاص، یک دسته از ویژگی‌هایی را ارایه می‌دهد و منجر به تقویت کسب و کار می‌شود.

رزرو از طریق موبایل: مشتریان می‌توانند از طریق یک اپلیکیشن‌ آماده ساعتی را برای حضور رزرو کنند و حتی نوع عملی را هم که می‌خواهند انجام دهند انتخاب کنند، مثلا رنگ کردن مو. اینکار باعث می‌شود زمان کمتری هم از مشتری و هم از شما گرفته شود.

یادآوری زمان حضور: شما می‌توانید در بازه‌های مختلف به مشتری یادآوری کنید که در زمان مناسب و از پیش تعیین شده حضور پیدا کند. اینکار برای مشتری خوشایند است چون برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام می‌دهد و زمان را از دست نمی‌دهد.

کاتالوگ مدل: قطعا افرادی هستند که بعد از مراجعه به سالن آرایشی درخواست می‌کنند که آنها را شبیه به فلان شخص آرایش کنند. برای اینکه افراد استایل‌های مختلف را دقیق‌تر بررسی کنند و انتخاب درستی داشته باشند می‌توانید از کاتالوگ استفاده کنید و حتی کاتالوگی که در داخل اپلیکیشن است می‌تواند برای مشتری راحت‌تر باشد و از قبل مدل‌های مختلف آرایشگاه شما را ببیند و انتخاب کند.

کاتالوک عکس مشتریان: شما می‌توانید در یک بخش دیگر داخل اپ نمونه کارها و تصاویر مشتریان خود را قرار دهید تا مشتریان کار شما را بهتر بشناسند. حتی شما می‌توانید تصاویر مشتریان را ذخیره کنید و اگر مشتری راضی باشد، در آینده هم می‌توانید همان استایل را برای او در نظر بگیرید.

پیشنهادات ویژه: می‌توانید از طریق اپلیکیشن اطلاعیه های مهم خود را ارسال کنید. به عنوان مثال تخفیف های دوره‌ای یا مدل‌های جدید.

فروش محصولات: شما از طریق اپ می‌توانید فروشگاه خود را راه‌اندازی کنید و منبع درآمد جدیدی را ایجاد کنید. می‌توانید محصولاتی از قبیل ژل مو، رنگ مو و یا هر چیز دیگری را بفروش برسانید.

در کل اپلیکیشن موبایل منافع زیادی را با یک هزینه کم به ارمغان می‌آورد. اجازه بدهید کل شهر کسب و کار شما را بشناسند و از نزدیک با کار شما آشنا شوند. اگر شما از رقبای خود عقب هستید با اپلیکیشن موبایل می‌توانید وجه تمایز خوبی را به وجود آورید.

پس اگر شما هم اپلیکیشن خودتون رو میخواین داشته باشید، همین الان شروع کنید. شرکت طراحی اپلیکیشن پازلی به شما تو اینکار کمک می کنه. اگر هم درباره هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل سوال دارید می تونید با پشتیبانی تیم تماس بگیرید.

منبع: biznessapp

به اشتراک بگذارید:

داوود عباسی
داوود عباسی
به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت. تو پازلی کارم رو با ارتباط با مشتری شروع کردم و در ادامه در بخش تولید محتوا، با هدف کمک به مشتری ها فعالیتم رو ادامه دادم.

مطالب پر بازدید:

2 دیدگاه در “اپلیکیشن سالن‌های آرایشی

  1. جعفر چراغیان گفت:

    سلام
    میشه با پازلی برنامه ای برای سالن های آرایش تولید کرد که اگر مثلا نوبت ۱۳۹۶/۲/۱۱ ساعت ۱۳:۰۰ برای مشتری A در نظر گرفته شده ، برنامه دیگر این نوبت را برای مشتری B نمایش ندهد؟

    ممنون

    1. داوود عباسی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      خیر این امکان روی سرویس پازلی وجود نداره ولی شما با استفاده از ابزار های آنلاین می تونید اطلاعات اپلیکیشن رو ب صورت آنی تغییر بدید و کاربر در لحظه اطلاعات رو دریافت کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Asset 1@3x
روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

20 درصد تخفیف ویژه خرید، برای تمام پکیج های ساخت اپلیکیشن

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن