بلاگ پازلی

افزونه‌ی حساب‌کاربری نسخه دو

حساب‌کاربری نسخه دو - ویژگی‌های جدید در افزونه‌ی حساب کاربری-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

افزونه‌ی حساب‌کاربری نسخه دو ، شامل ویژگی‌های جدیدی می‌باشد که در اختیار شما کاربران عزیز قرار گرفته است و ما سعی کردیم تا در جهت رفع نیازهای کاربرانمان قدم کوچکی برداریم. این افزونه دارای ویژگی‌هایی از جمله بخش تاریخچه کاربران، جستجوی پیشرفته در جدول کاربران و… است که من قصد دارم با جزئیات بیشتری آنها را برای شما شرح دهم. برای آشنایی بیشتر با همه این ویژگی‌ها دعوت می‌کنم با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

[alert style=”warning”]

چطور پیشنهادات خودم رو به پازلی ارایه بدم تا در لیست به روزرسانی های آینده قرار بگیرند؟

کافیه فرم زیر رو پر کنید و باقی کار رو به ما بسپارید:

[button title=”ارسال پیشنهادات” link=”https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc_nXvRXl6kePLR8gej9geiandcZBbjPtsSQrMyRc16EvHpYg/viewform?usp=sf_link” target=”_blank” align=”center” icon=”” icon_position=”” color=”” font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” rel=”” onclick=””]

[/alert]

  • امکان تعریف متن پیام پرداخت موفق برای هر اشتراک
    در افزونه‌ی حساب‌کاربری نسخه دو ، می‌توانید برای هر اشتراک تعریف‌شده یک متن پرداخت موفق مجزا در نظر بگیرید.
  • امکان جستجوی پیشرفته در جدول کاربران
     امکان جستجوی پیشرفته در جدول کاربران در افزونه‌ی حساب‌کاربری نسخه دو اضافه شده‌است و شما می‌توانید سریع و راحت کاربر مورد نظر خود را پیدا کنید.
  • اضافه‌شدن بخش تاریخچه کاربران
    شما از این به بعد می‌توانید در افزونه حساب‌کاربری نسخه دو ، لیستی از فعالیت‌های کاربران خود را در بخش تاریخچه کاربران مشاهده کنید. فعالیت‌هایی مانند ورود و خروج از حساب‌کاربری، ارتقا و تمدید پلن و … به تفکیک کاربران در این بخش قرار می‌گیرند.
  • افزودن حالت تست برای درگاه زرین‌پال
    در افزونه حساب‌کاربری نسخه دو برای درگاه زرین‌پال حالت تست قرار گرفته‌است. این ویژگی که در نسخه جدید اضافه شده‌است به شما کمک می‌کند تا قبل از انتشار اپلیکیشن حالت‌های مختلف پرداخت را تست کنید.
  • امکان بلاک کردن کاربران
    در برخی موارد کاربرانی هستند که قوانین شما را نقض می‌کنند، با این نسخه شما می‌توانید کاربر را بلاک و امکان ورود به اپلیکیشن خود را از او بگیرید. شما در افزونه‌ی حساب‌کاربری۲ از قسمت کاربران و در ویرایش هر کاربر امکان بلاک‌کردن کاربر موردنظر خود را دارید.
  • ستون کاربران بلاک‌شده در خروجی اکسل کاربران
    شما امکان مشاهده لیست کاربران بلاک‌شده را نداشتید، اما با استفاده از خروجی اکسل، ستون کاربران بلاک‌شده را می‌توانید در این نسخه مشاهده کنید.
  • ارسال تیکت همگانی و دسته‌ای به کاربران
    قسمت پیام در افزونه‌ی حساب‌کاربری نسخه دو به شما این امکان را می‌دهد تا برای کاربران خود پیام(تیکت) ارسال کنید. زمانی که دکمه‌ی ”ارسال پیام جدید” را کلیک کنید،در صفحه‌ی ”ارسال پیام”  در منوی کشویی به شما امکان انتخاب همه کاربران و یا گروهی از کاربران را می‌دهد.
  • قابلیت بستن پاسخ پیام کاربر
    در انتهای صفحه‌ی ”ارسال پیام جدید” دکمه‌ای برای بستن پاسخ اضافه شده‌است که با فعال‌کردن آن، کاربر نمی‌تواند به پیام شما پاسخ دهد.
  • امکان ایجاد موضوعات پیش‌فرض برای صندوق پیام
    همچنین در قسمت پیام، فیلد ”موضوعات پیش‌فرض” اضافه شده‌است که کاربران می‌توانند جهت تعیین موضوع پیام خود، یکی از گزینه‌های محدود تعریف شده را انتخاب کنند و یا موضوع مورد‌نظر خود را تایپ و به موضوعات پیش‌فرض اضافه کنند.
  • آیکون صندوق پیام در بالای تمامی صفحات
    در حساب‌کاربری نسخه دو این آیکون بصورت فعال در بالای تمامی صفحات برنامه و همچنین در منوی سمت راست بصورت جداگانه برای کاربران نمایش داده می‌شود. این آیکون در تب چیدمان و طراحی قابل تنظیم است.
  • نمایش شمارشگر پیام‌های خوانده نشده در بالای اپلیکیشن
    زمانی که آیکون صندوق پیام را فعال می‌کنید، شمارشگر پیام‌های خوانده نشده روی صندوق پیام و در بالای اپلیکیشن شما نمایش داده می‌شود.
  • تغییر محاسبه تاریخ انقضا پلن در زمان تغییر پلن
    در این روش هنگام تغییر پلن، طرح قبلی و میزان مصرف کاربر از آن در نظر گرفته می‌شود و تغییرات انجام می‌شود.
  • افزودن تنظیمات هر یک از پلن‌های اشتراک تعریف‌شده
    در این قسمت شما می‌توانید برای هر یک از پلن‌های اشتراک تعریف‌شده خود در افزونه‌ی حساب‌کاربری نسخه دو را بصورت حالت فعال یا غیرفعال تنظیم کنید.

درحال حاضر می‌توانید از افزونه‌ی حساب‌کاربری نسخه دو در پنل کاربری‌ خود برای ساخت اپلیکیشن استفاده کنید.
پنل کاربری پازلی

امیدوارم تجربه خوبی در استفاده از اپلیکیشن‌ساز پازلی داشته باشید.

به اشتراک بگذارید:

شکیبا قهوه‌چی
شکیبا قهوه‌چی
همیشه شکیبا هستم با یک لبخند بزرگ روی لبم. :) از رنگ‌ها انرژی می‌گیرم برای همین هر چیزی که رنگی باشه رو دوست دارم. اکثر اوقات کارها،افکار و احساساتم رو می‌نویسم و از نوشتن خسته نمیشم برای همین وارد پازلی شدم که از این استعدادم استفاده کنم و محتوا تولید کنم. :) به طراحی و دیزاین علاقه زیادی دارم و در این زمینه درحال یادگیری هستم. همیشه سعی میکنم که کاری که بهم سپرده می‌شه رو درست و دقیق انجام بدم. اگر دوست دارید بیشتر با من آشنا بشید آیدی اینستا و لینکدینم رو براتون میذارم: Insta: shinolifeee linkedin: shakibaghahvechi

مطالب پر بازدید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Asset 1@3x
روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

20 درصد تخفیف ویژه خرید، برای تمام پکیج های ساخت اپلیکیشن

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن