بلاگ پازلی

آموزش استفاده از اپلیکیشن‌‌های پیش‌ساخته

آموزش-استفاده-از-اپلیکیشن‌‌های-پیش‌ساخته-اپلیکیشن‌ساز-موبایل-پازلی-puzzley-9
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

همه کارها قبلا توسط ما(شرکت طراحی اپلیکیشن پازلی) انجام شده و فاصله شما با اپلیکیشن‌تان تنها یک کلیک است!
پازلی در نسخه الوند خود اپلیکیشن‌های پیش‌ساخته را ارائه می‌دهد که شما می‌توانید فقط با یک کلیک، آن‌ها را به پنل خود اضافه کنید و مطابق سلیقه‌ی خود آن را  ویرایش کرده و محتواگذاری کنید.
با اپلیکیشن‌‌های آماده می‌توانید انواع اپلیکیشن‌ها در دسته‌بندی‌های متفاوت مانند اپلیکیشن فروشگاه، رستوران،اپلیکیشن نوبت دهی، خشک‌شویی، اپلیکیشن باربری، اپ گردشگری، اپلیکیشن آموزشی و… را بسازید.

شما از همان ابتدای ایجاد اپلیکیشن می‌توانید مشخص کنید که می‌خواهید از اپلیکیشن‌های پیش‌ساخته استفاده کنید یا خیر. در این مطلب قصد داریم با هم یاد بگیریم که چطور باید از اپلیکیشن‌های پیش‌ساخته استفاده کنیم پس با ما در بلاگ پازلی همراه باشید.

آموزش ویدئویی استفاده از اپلیکیشن‌‌های پیش‌ساخته:

[aparat id=”faE8e”]

آموزش متنی استفاده از اپلیکیشن‌‌های پیش‌ساخته:

اگر در پازلی اکانت ندارید باید قبل از انتخاب اپلیکیشن‌های پیش‌ساخته، در پازلی ثبت‌نام کنید:
برای مشاهده نمونه اپ‌های پیش‌ساخته به لینک زیر مراجعه کنید:
اپلیکیشن‌های آماده پازلی
برای استفاده از اپلیکیشن‌های پیش‌ساخته ابتدا باید وارد پنل کاربری خود در پازلی شوید و طبق تصویر زیر روی دکمه‌ی “ایجاد اپلیکیشن جدید” کلیک کنید.
آموزش استفاده از اپلیکیشن‌‌های پیش‌ساخته-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley.net 1بعد از آن صفحه‌ی زیر را مشاهده می‌کنید که باید برای اپلیکیشن خود نام مناسب انتخاب کنید. زمانی که نام اپلیکیشن را تایپ کردید باید دکمه‌ی “بعدی” را کلیک کنید.
آموزش-استفاده-از-اپلیکیشن‌‌های-پیش‌ساخته-اپلیکیشن‌ساز-موبایل-پازلی-puzzleyدر این قسمت شما باید نوع دسته‌بندی اپلیکیشن خودتان را مشخص کنید به عنوان مثال اگر میخواهید اپلیکیشن فروشگاهی داشته باشید باید روی دکمه‌ی “فروشگاه و کاتالوگ” کلیک کنید. اگر دسته‌بندی موردنظر شما موجود نیست دکمه‌ی “دیگر” را انتخاب کنید. در نهایت هم دکمه‌ی “بعدی” را کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.
آموزش-استفاده-از-اپلیکیشن‌‌های-پیش‌ساخته-اپلیکیشن‌ساز-موبایل-پازلی-puzzley.net-3خب در قسمت قالب‌ها شما می‌توانید اپلیکیشن‌های پیش‌ساخته و دسته‌بندی‌های آن‌ها را مشاهده و انتخاب کنید.

۱. دسته‌بندی‌ها:

در این قسمت دسته‌بندی‌های متفاوتی قرارداده‌شده است که با کلیک روی هر یک از آن‌ها، اپلیکیشن‌های پیش‌ساخته‌ی مربوط به همان دسته‌بندی برای شما نمایش داده می‌شود.

۲. اپلیکیشن پیش‌ساخته:

در این قسمت اپلیکیشن‌های پیش‌ساخته‌ی هر دسته‌بندی را مشاهده می‌کنید که با کلیک روی آن‌ها می‌توانید پیش‌نمایشی از آن‌ها را در شبیه‌ساز مشاهده کنید.

۳. ادامه:

زمانی که اپلیکیشن پیش‌ساخته‌ی موردنظر خود را انتخاب کردید روی این دکمه طبق تصویر سمت راست کلیک کنید تا اپلیکیشن به صورت کامل با افزونه‌های آن برای شما نمایش داده شود.

نکته: اگر نمی‌خواهید از اپلیکیشن‌های پیش‌ساخته استفاده کنید و می‌خواهید خودتان با افزونه‌ها‌ی پازلی اپلیکیشن بسازید باید روی اپلیکیشن خام کلیک کنید و بعد دکمه‌ی “ادامه” را بزنید. آموزش ساخت اپلیکیشن با افزونه‌ها

فرض کنید ما اپلیکیشن فروشگاهی آماده یا پیش ساخته را انتخاب کردیم، در ادامه طبق تصویر زیر اپلیکیشن و تمام افزونه‌های قابل ویرایش استفاده شده در اپ را مشاهده می‌کنید و می‌توانید تمامی محتوا و ساختارها را تغییر دهید.
اپلیکیشن‌های پیش‌ساخته این امکان را به شما می‌دهند تا با جایگزین‌کردن محتوای خود، آن‌ها را شخصی‌سازی کنید.

نمونه اپلیکیشن‌های آماده:

همین الان می‌توانید از “اپلیکیشن‌های پیش‌ساخته در پنل کاربری‌تان در اپلیکیشن‌ساز پازلی استفاده کنید.

برای اطلاع از هزینه ساخت اپلیکیشن با استفاده از امکانات پازلی روی لینک کلیک کرده و وارد صفحه تعرفه ها شوید.

پنل کاربری پازلی

امیدواریم آموزش مفید و کاربردی برای شما باشد.

مطالب مرتبط:

آموزش ساخت اپلیکیشن در پازلی

ثبت‌نام در پازلی

توضیحات تنظیمات افزونه‌ها

[modalsurvey id=”924478511″ style=”flat”]

به اشتراک بگذارید:

Picture of شکیبا قهوه‌چی
شکیبا قهوه‌چی
همیشه شکیبا هستم با یک لبخند بزرگ روی لبم. :) از رنگ‌ها انرژی می‌گیرم برای همین هر چیزی که رنگی باشه رو دوست دارم. اکثر اوقات کارها،افکار و احساساتم رو می‌نویسم و از نوشتن خسته نمیشم برای همین وارد پازلی شدم که از این استعدادم استفاده کنم و محتوا تولید کنم. :) به طراحی و دیزاین علاقه زیادی دارم و در این زمینه درحال یادگیری هستم. همیشه سعی میکنم که کاری که بهم سپرده می‌شه رو درست و دقیق انجام بدم. اگر دوست دارید بیشتر با من آشنا بشید آیدی اینستا و لینکدینم رو براتون میذارم: Insta: shinolifeee linkedin: shakibaghahvechi
جستجو

مطالب پر بازدید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.