چهار ترفند برای فروش اپلیکیشن

چهار ترفند برای افزایش فروش اپلیکیشن-اپلیکیشن‌ساز آنلاین موبایل پازلی-puzzley.net 1
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

وقتی حساب نمایندگی خود در پازلی(شرکت طراحی اپلیکیشن) را ایجاد می‌کنید، باید تمرکز خود را روی فروش اپلیکیشن‌ها قرار دهید. ممکن است در ابتدا شما چند مشتری داشته باشید، اما بعد از مدتی شما باید به دنبال مشتری جدید باشید. در این مطلب چند ترفند برای فروش اپلیکیشن مطرح می‌شود تا به شما در موفقیت بیشتر کمک کند.

چند نکته برای نمایندگی‌های پازلی

ایده‌های افزایش فروش اپلیکیشن:
  • روی یک بازار دست‌نخورده و بکر تمرکز کنید.
  • از اهرم شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی محتوایی استفاده کنید.
  • از مستندات آماده استفاده کنید.
  • از مزیت فضای روبه‌رشد اپلیکیشن‌های موبایل استفاده کنید.
روی یک بازار دست‌نخورده و بکر تمرکز کنید:

اگر قبلا در یک صنعت خاص تخصص داشته‌اید از آن برای تولید و افزایش فروش اپلیکیشن استفاده کنید و سعی کنید شناخت خود را در آن حوزه بیشتر کنید. مثلا اگر سابقه ساخت اپلیکیشن در حوزه مشاوره املاک یا اپلیکیشن آموزشی را دارید می‌توانید تعداد بیشتری اپلیکیشن در این زمینه بسازید. این شکل کارکردن چند مزیت دارد:

  • هر چه بیشتر اپلیکیشن در یک بخش بسازید، شناخت بهتری از آن بخش خواهید داشت و نیاز‌ها را بهتر درک می‌کنید. همچنین بهتر می‌توانید مشتریان را قانع کنید. بطورمثال با دید و شناخت بهتری در حوزه قوانین و مطالبات بیمه می توانید یک اپلیکیشن بیمه جامع طراحی و مشتریان خود را جذب کنید.
  • وقتی روی یک حوزه فعالیت کنید در مقابل رقبا افراد آن حوزه بیشتر به شما اعتماد می‌کنند.
  • فروش اپلیکیشن برای شما راحت‌تر خواهد شد. چون جایگاه مناسبی در آن حوزه کسب کرده‌اید و لیستی از مشتریان وفادار را همراه خود دارید. به‌مرور زمان می‌توانید در خدمات خود تنوع ایجاد کنید.
برای افزایش فروش اپلیکیشن از اهرم شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی محتوایی استفاده کنید:

بیش از ۳ میلیارد نفر در فیسبوک و بیش از ۱ میلیارد نفر در اینستاگرام فعالیت دارند. شبکه‌های اجتماعی مد نیستند که مدتی بعد نباشند. این‌ها آمده‌اند که سال‌های سال همراه ما باشند. با فعال‌بودن در شبکه‌های اجتماعی و با سرمایه‌گذاری در تبلیغات آنلاین می‌توانید به جمع‌آوری لیدهای هدفمند بپردازید. البته شما باید تبلیغات خود را مطابق با بودجه و مخاطبان هدف خود تنظیم کنید. بعد از جذب یک لید نوبت به کارشناسان فروش شما می‌رسد که بتوانند با جلب علاقه مخاطب، شانس فروش بیشتری ایجاد کنند.
با راه‌اندازی یک بخش بلاگ و تولید محتوا در حوزه فعالیت خود می‌توانید به‌عنوان یک متخصص شناخته شوید. تولید محتوا باعث می‌شود مخاطب به شما بیشتر اعتماد کند.

از مستندات آماده استفاده کنید:

شما می‌توانید مستنداتی از خدمات و ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهید آماده کنید. در این مستندات می‌توانید از مزیت‌های اپلیکیشن موبایل گرفته تا ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودتان، لیستی آماده کنید. همچنین می‌توانید نمونه کارهای خود را قرار دهید و سعی کنید تخصص خود را در حوزه کاری مخاطب‌تان نشان دهید. شما می‌توانید برای افزایش فروش اپلیکیشن و جذب مشتری از این مستندات استفاده کنید.

از مزیت فضای روبه‌رشد اپلیکیشن‌های موبایل استفاده کنید:

تولیدکننده‌های محتوا و همچنین فروشگاه‌های کوچک می‌توانند مشتری‌های مناسبی برای خدمات شما باشند. رقابت بر بستر وب خصوصا برای تولیدکنندگان محتوا مانند بلاگرها بسیار سخت است. شما با ارائه پیشنهاد مناسب می‌توانید آن‌ها را مجاب به استفاده از یک اپلیکیشن آماده کنید. رقابت در اپلیکیشن‌ها به مراتب ساده‌تر از فضای وب است. برای خرید اپلیکیشن آماده کلیک کنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: ساخت اپلیکیشن تحت وب

همچنین با ارائه خدمات فروشگاهی یا ساخت اپلیکیشن فروشگاهی می‌توانید بستری برای فروش آنلاین فروشگاه‌های کوچک آماده کنید. با تغییر سبک زندگی افراد و تمایل به استفاده از خدمات آنلاین، شما هم می‌توانید از این فضا استفاده کنید و به جذب مشتری بپردازید.

اگر به دنبال توسعه مهارت‌های بازاریابی و فروش خود هستید توصیه می‌کنم مطالب زیر را مطالعه کنید:

روش‌های کسب درآمد از اپلیکیشن

چطور اپلیکیشن مان را بفروشیم؟

پنج ترفند برای کسب درآمد از فروش اپلیکیشن (قسمت اول)

پنج ترفند برای کسب درآمد از فروش اپلیکیشن (قسمت دوم)

سه قدم تا فروش اپلیکیشن به مشتریان

سوالات متداول :

1. چگونه می توان از شبکه های اجتماعی برای افزایش فروش اپلیکیشن استفاده کرد؟
روش های مختلفی برای استفاده از شبکه های اجتماعی برای افزایش فروش اپلیکیشن وجود دارد، از جمله:
• ایجاد یک صفحه برای اپلیکیشن خود در شبکه های اجتماعی : با ایجاد یک صفحه برای اپلیکیشن خود در شبکه های اجتماعی، می توانید با کاربران تعامل برقرار کنید، آنها را از ویژگی های جدید اپلیکیشن خود آگاه کنید و آنها را به دانلود اپلیکیشن خود ترغیب کنید.
• استفاده از تبلیغات در شبکه های اجتماعی: می توانید از طریق تبلیغات در شبکه های اجتماعی، کاربران را به دانلود اپلیکیشن خود ترغیب کنید.
• همکاری با افراد تاثیرگذار: می توانید با افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی همکاری کنید تا آنها اپلیکیشن شما را به مخاطبان خود معرفی کنند.
• ایجاد محتوای جذاب و آموزنده: می توانید محتوای جذاب و آموزنده در مورد اپلیکیشن خود تولید کنید و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

2. کدام ترفند برای افزایش فروش اپلیکیشن مناسب تر است؟
بهترین ترفند برای افزایش فروش اپلیکیشن به نوع اپلیکیشن، مخاطبان هدف و مدل کسب و کار شما بستگی دارد.

3. نمونه هایی از بازارهای دست‌نخورده و بکر را توضیح دهید.
• کشورهای در حال توسعه: بسیاری از کشورهای در حال توسعه، بازارهای دست‌نخورده و بکری برای اپلیکیشن‌های موبایل هستند.
• صنایع خاص: می‌توانید بر روی یک صنعت خاص تمرکز کنید و اپلیکیشنی را برای آن صنعت ارائه دهید.
• گروه‌های خاص از مردم: می‌توانید بر روی یک گروه خاص از مردم مانند سالمندان یا کودکان تمرکز کنید و اپلیکیشنی را برای نیازهای آنها ارائه دهید.
با تمرکز بر روی یک بازار دست‌نخورده و بکر، می‌توانید شانس موفقیت اپلیکیشن خود را افزایش دهید.

به اشتراک بگذارید:

داوود عباسی
داوود عباسی
به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت. تو پازلی کارم رو با ارتباط با مشتری شروع کردم و در ادامه در بخش تولید محتوا، با هدف کمک به مشتری ها فعالیتم رو ادامه دادم.

2 Comments

  1. سید محمد علی گفت:

    سلام خسته نباشد . مقاله خوبی بود ولی اگر بازم براتون امکانش هست بیشتر در زمینه فروش مطلب بزارید یا چند تا منبع مطمئن بهمون معرفی کنید .
    من یه اپ سوپر مارکت دارم و میخوام بیشتر در زمینه فروشش کار کنم .ممنون میشم راهنماییم کنین .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن