آموزش قراردادن ویدئو در اپلیکیشن

آموزش قرار دادن ویدئو در اپلیکیشن با لینک مستقیم - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net - puzzley (12)
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

با سلام خدمت شما همراهان همیشگی پازلی(شرکت طراحی اپلیکیشن)، در این آموزش می‌خوام روش‌های مختلف قرار دادن ویدئو در اپلیکیشن رو مرور کنم. دعوت می‌کنم با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

روش اول:

با استفاده از افزونه‌ها‌ی آپارات و ویدئو می‌تونید به اپلیکیشن تون (علی الخصوص اگر یک اپلیکیشن آموزشی دارید و یا اپلیکیشن هایی که کاربران برای کار با آنها  نیاز به یک فایل راهنما دارند، مثل اپلیکیشن فروشگاه، اپلیکیشن بیمه، اپلیکیشن نوبت دهی) ویدئو اضافه کنید که آموزش کار با این ابزارها رو می‌تونید از لینک‌های زیر مشاهده کنید. 
آموزش کار با افزونه‌ی آپارات

آموزش کار با افزونه‌ی ویدئو

روش دوم:

روش دومی که می‌خوام در این آموزش برای قراردادن ویدئو در اپلیکیشن براتون توضیح بدم، امکان این رو به شما می‌ده که بتونید از فایل‌های ویدئویی‌تون در هر جایی مثل افزونه های محتوایی(اخبار، لیست، متن و تصویر و…) استفاده کنید.
همینطور که در تصویر زیر مشخص شده، در هر قسمت از پازلی که با ویرایشگر متن مواجه می‌شید، با استفاده از اون می‌تونید فایل ویدئوتون رو به محتوا اضافه کنید.
قراردادن ویدئو در اپلیکیشن- اپلیکیشن‌ساز پازلی-puzzley 0

در تصویر بالا از قسمت مشخص شده با کلیک روی دکمه‌ی “درج/ویرایش رسانه” می‌تونید هر جایی از متن، ویدئو اضافه کنید. بعد از کلیک، پنجره‌ی زیر برای شما نمایش داده می‌شه.

قراردادن ویدئو در اپلیکیشن- اپلیکیشن‌ساز پازلی-puzzley 2۱-منبع: اگر بخواید ویدئویی رو به صورت آنلاین از آپارات یا یوتیوب پخش کنید، می‌تونید لینک ویدئو رو از سایت بردارید و در این قسمت وارد کنید. اما اگر بخواید ویدئویی رو از فایل‌های شخصی کامپیوترتون بردارید و به اپلیکیشن‌تون اضافه کنید باید طبق تصویر بالا روی قسمت مشخص شده کلیک کنید بعد از کلیک پنجره “آپلود فایل” مانند تصویر زیر براتون باز می‌شه. قراردادن ویدئو در اپلیکیشن-اپلیکیشن‌ساز پازلی-puzzley 3 با استفاده از قسمت مشخص شده در تصویر بالا می‌تونید فایل رو از داخل درایوهاتون انتخاب و آپلود کنید. بعد از آپلود، روی فایل مورد نظر دو دفعه کلیک کنید تا لینک اون رو در قسمت منبع اضافه کنه در نهایت پنجره‌ی زیر براتون نمایش داده می‌شه و نشون می‌ده که فایل شما در قسمت منبع وارد شده. قراردادن ویدئو در اپلیکیشن-اپلیکیشن‌ساز پازلی-puzzley 4۲-ابعاد: در این قسمت می‌تونید برای نمایش آهنگ‌تون سایز انتخاب کنید.
۳-پیشرفته: زمانی که قسمت پیشرفته رو بزنید پنجره‌ی زیر نمایش داده می شه. قراردادن ویدئو در اپلیکیشن-اپلیکیشن‌ساز پازلی-puzzley 6منبع جایگزین: بعضی اوقات فرمت‌های مختلف ویدئو در گوشی‌های همراه نمایش داده نمیشن برای حل کردن این مشکل می‌تونید به عنوان مثال اگر در قسمت “عمومی” ویدئویی با فرمت mp4 آپلود کردید در این قسمت همون ویدئو رو با فرمت mkv آپلود کنید تا زمانی که ویدئوی اول در تلفن همراه کاربر نمایش داده نشد، ویدئوی دوم پخش بشه و جایگزین ویدئوی اول باشه.
پوستر: می‌تونید برای ویدئوتون یک عکس به عنوان پوستر انتخاب و آپلود کنید تا قبل از پخش ویدئو برای کاربر نمایش داده بشه.
۴-دکمه‌ی تایید: با کلیک روی دکمه‌ی “تایید” مانند تصویر زیر ویدئوی شما به متن اضافه می‌شه. قراردادن ویدئو در اپلیکیشن-اپلیکیشن‌ساز پازلی-puzzley 7 در نهایت با کلیک روی دکمه‌ی “ذخیره کردن تغییرات” می‌تونید در شبیه‌ساز پازلی، متن و ویدئویی که اضافه کردید رو مشاهده کنید. قراردادن ویدئو در اپلیکیشن-اپلیکیشن‌ساز پازلی-puzzley 8 همین الان می‌تونید وارد پنل پازلی‌تون بشید و با این روش‌ها به اپلیکیشن‌تون ویدئو اضافه کنید.

پنل کاربری پازلی

امیدوارم آموزش مفیدی برای شما باشه و منتظر نظرات خوب شما هستم.

[modalsurvey id=”924478511″ style=”flat”]  

برای آشنایی بیشتر با پازلی ویدئو معرفی را تماشا کنید.

به اشتراک بگذارید:

داوود عباسی
داوود عباسی
به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت. تو پازلی کارم رو با ارتباط با مشتری شروع کردم و در ادامه در بخش تولید محتوا، با هدف کمک به مشتری ها فعالیتم رو ادامه دادم.

6 Comments

  1. جالب بود ! با سپاس از سایت خوب تان !

  2. ساسان گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    پازلی واقعا محشره اما تنها ایرادی که داره نداشتن افزونه ویدئو هستش
    کاش همچین افزونه ای اضافه بشه و کاربر بتونه موزیک ویدئوهاشو با دسته بندی های زیبا منتشر کنه

    • داوود عباسی گفت:

      سلام ساسان عزیز
      وقت شما هم بخیر
      ممنون از نظر انرژی بخش ات
      حتما این مورد رو به تیم فنی گزارش میدم تا در برنامه توسعه قرار بدن.
      موفق باشی.

  3. instagram گفت:

    دستتون درد نکنه
    واقعا اپلیکیشن ساز شما بهترین هست
    تشکر بابت آموزش های عالیتون تشکر

    • داوود عباسی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      ممنون از نظر انرژی بخشتون
      خیلی خوشحالم که آموزش ها مفید بوده
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن