بلاگ پازلی

به‌روزرسانی جدید پازلی در دی‌ماه ۹۸

به‌روزرسانی جدید پازلی در دی‌ماه ۹۸
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

اضافه شدن قابلیت کدنویسی CSS و Java Script و توسعه افزونه فروشگاه، حساب کاربری، فروشگاه فایل و… فقط بخشی از ویژگی‌هایی هستند که در به‌روزرسانی‌های ماه گذشته پازلی بنا بر درخواست شما به سیستم پازلی اضافه شده‌اند. دعوت می‌کنم با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

[alert style=”warning”]

چطور پیشنهادات خودم رو به پازلی ارایه بدم تا در لیست به روزرسانی های آینده قرار بگیرند؟

کافیه فرم زیر رو پر کنید و باقی کار رو به ما بسپارید:

[button title=”ارسال پیشنهادات” link=”https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc_nXvRXl6kePLR8gej9geiandcZBbjPtsSQrMyRc16EvHpYg/viewform?usp=sf_link” target=”_blank” align=”center” icon=”” icon_position=”” color=”” font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” rel=”” onclick=””]

[/alert]

 

۱ به روزرسانی مرداد ۹۸– قابلیت اضافه‌کردن مشخصات فروشنده در فاکتور فروشگاه

در به‌روزرسانی جدید دی‌ماه شما می‌توانید در بخش تنظیمات عمومی افزونه فروشگاهی تصاویر مربوط به سربرگ فاکتورتون رو آپلود کنید و مشخصات فروشنده رو در فاکتور خرید برای مشتری داشته باشید.

 

به‌روزرسانی جدید دی ماه

افزودن monaco-editor به بخش css و js اختصاصی

از این‌به‌بعد شما با ادیتور قدرتمند موناکو می‌تونید کدهای سی‌اس‌اس و جاوااسکریپت اختصاصی خودتون رو روی اپلیکیشن اعمال کنید. این ادیتور از بخش تنظیمات اپلیکیشن داخل پنل در دسترس شماست.


به‌روزرسانی جدید شهریورماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net 2
نمایش آیتمهای افزونه فروشگاه ویدئو در افزونه جستجو

افزونه جستجو ابزاری برای راحتی کار با اپلیکیشن است و در به‌روزرسانی جدید دی‌ماه این افزونه توانایی جستجو در محتوای فروشگاه ویدئو رو هم خواهد داشت.


به‌روزرسانی جدید مهرماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net ۷
افزودن قابلیت نمایش ویدئو در وب‌اپ برای افزونه فروشگاه ویدئو

پازلی، نسخه وب‌اپ اپلیکیشن که حالا به یکی از نسخه‌های محبوب مخصوصا برای کاربران آی‌او‌اس شده رو مدتی هست که ارائه می‌دهد. تفاوت‌های ساختاری این نسخه با نسخه قابل نصب باعث شد که در ابتدای راه با مشکلاتی روبه‌رو باشیم اما با به‌روزرسانی‌های مستمر تیم فنی پازلی برای این نسخه، عملکرد و قابلیت های بسیاری به این نسخه اضافه شده است.


به‌روزرسانی جدید آذرماه ۹۸ -اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley 1
نمایش تاریخچه خرید در افزونه فروشگاه فایل

در به‌روزرسانی جدید دی‌ماه پازلی امکان مشاهده تاریخچه خرید داخل اپلیکیشن برای افزونه فروشگاه فایل اضافه شده‌است. برای استفاده از این قابلیت شما باید حتما افزونه حساب‌کاربری رو داخل اپلیکیشن‌تون داشته باشید. بعد از اینکار داخل اپلیکیشن در افزونه فروشگاه فایل روی نوار بالایی آیکونی برای نمایش تاریخچه خرید اضافه خواهد شد.


به‌روزرسانی جدید شهریورماه ۹۸ - اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی - puzzley.net 4
افزودن پرداخت درون‌برنامهای مایکت به افزونه حساب‌کاربری

افزونه حساب‌کاربری به شما امکان سطح‌بندی دسترسی برای کاربران رو می‌دهد و شما می‌توانید پلن‌های متفاوتی رو برای فروش در نظر بگیرید. برای بخش ارتقا پلن در افزونه حساب‌کاربری شما می‌تونید روش‌های پرداخت متفاوتی رو در نظر بگیرید. در به‌روزرسانی جدید دی‌ماه درگاه پرداخت درون‌برنامه‌ای مایکت هم به لیست روش‌های پرداخت این افزونه اضافه شده‌است.


 دی ماه ۱
بهبود پنل کاربری برای تمدید اپلیکیشن‌های منقضی‌شده

در نسخه البرز پازلی تاریخ انقضا از روی پلن‌ها برداشته شده و روی اپلیکیشن‌ها اعمال می‌شود.  هر اپلیکیشن یک تاریخ انقضا مجزا دارد و جداگانه باید تمدید شود. شما در صفحه اپلیکیشن خود در منوی سمت راست آیکونی با عنوان تمدید اپلیکیشن مشاهده می‌کنید، در صورتی که تاریخ انقضا اپلیکیشن شما به اتمام رسید می‌توانید از این قسمت برای تمدید اپلیکیشن خود استفاده کنید.


به‌روزرسانی جدید دی ماه ۲
بهبود عملکرد کلید برگشت در اندروید ۹

پازلی همیشه سعی می‌کند تا با جدیدترین نسخه‌های سیستم‌عامل چه آی‌اواس و چه اندروید سازگاری داشته باشد. در به‌روزرسانی جدید دی‌ماه بهبودی در عملکرد اپلیکیشن‌ها برروی سیستم‌عامل اندروید ۹ انجام شده و از این به بعد شما عملکرد بهتری رو شاهد خواهید بود.


به‌روزرسانی جدید دی ماه ۳
بهروزرسانی مراحل پرداخت اپلیکیشن برای اپلیکیشنهای IOS به صورت پرداخت در مرورگر و بازگشت به اپلیکیشن

با تغییر قوانین مارکت برای پرداخت‌های اپلیکیشن‌های آی‌اواس باید از طرف پازلی تغییراتی صورت می‌گرفت. در به‌روزرسانی جدید دی‌ماه بهبودی روی فرآیند پرداخت در اپلیکیشن‌های آی‌او‌اس انجام شده و دیگه مشکلی برای انتشار اون‌ها وجود ندارد.


 دی ماه ۴
بهبود افزونه خبرخوان برای نمایش عکسها

افزونه خبرخوان ابزاری است برای دریافت خبر از سایت‌های مختلف، و شما می‌توانید با اتصال این افزونه به یک وبسایت اخبار مخلتلف رو در اپلیکیشن خودتون نمایش بدید. در به‌روزرسانی جدید دی‌ماه این افزونه با عملکرد بهتری در اختیار شما قرار گرفته است.


به‌روزرسانی جدید دی ماه ۵
بهبودهای مختلف در افزونه‌های موزیک، زرین‌پال، فروشگاه، ویدئو، فروشگاه فایل، خانه و لیست

بهبود‌های مختلفی هم در زیرساخت افزونه‌های مختلف پازلی صورت گرفته است که عملکرد بهتری را از سمت این افزونه ها در پی خواهد داشت.

 

و در نهایت باید بگم که همه این ویژگی‌های جدید در پنل کاربری‌ و در دسترس شما قرار دارد.
پنل کاربری پازلی

امیدوارم تجربه خوبی در استفاده از پازلی داشته باشید.

با تشکر از شما که به پیشرفت و توسعه پازلی اهمیت میدید و صبورانه پیشنهادهای سازنده خودتون رو با مطرح می‌کنید. از همراهی شما خوشحالیم و امیدوارم هر روز بتونیم در رسوندن شما به اپلیکیشن ایده‌آلتون موفق‌تر باشیم.

به اشتراک بگذارید:

داوود عباسی
داوود عباسی
به مباحث مدیریتی و آواز خوندن علاقه زیادی دارم و حافظه ام طوریه که اگه کاری بهم سپرده بشه، می تونید مطمئن باشید یادم نخواهد رفت. تو پازلی کارم رو با ارتباط با مشتری شروع کردم و در ادامه در بخش تولید محتوا، با هدف کمک به مشتری ها فعالیتم رو ادامه دادم.

مطالب پر بازدید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن