بلاگ پازلی

افزونه‌ی ویدئو نسخه دو

افزونه‌ی ویدئو نسخه دو-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 12
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

افزونه‌ی ویدئو نسخه دو ، شامل ویژگی‌های جدیدی می‌باشد که در اختیار شما کاربران عزیز قرار گرفته است و ما سعی کردیم تا در جهت رفع نیازهای کاربران‌مان قدم کوچکی برداریم. این افزونه دارای ویژگی‌هایی از جمله دانلودر جدید، قابلیت پخش فایل صوتی، قابلیت دانلود و پخش داخل اپلیکیشن و… است که ما قصد داریم با جزئیات بیشتری آن‌ها را برای شما شرح دهیم. برای آشنایی بیشتر با همه این ویژگی‌ها دعوت می‌کنیم با ما در بلاگ پازلی همراه باشید.

افزونه‌ی‌ ویدئو نسخه دو

ویژگی‌های اضافه شده به افزونه‌ی ویدئو عبارتند از:

  • قابلیت دانلود و پخش داخل اپلیکیشن
  • دانلودر جدید
  • قابلیت پخش فایل صوتی
  • قابلیت ارجاع به صفحه داخلی به جای لینک ویدئو
  • اضافه‌شدن درگاه بانک پارسیان
  • مشاهده و اضافه‌کردن ویدئوهای خریداری شده کاربر
  • تعریف خودکار پوستر ویدئو

۱- قابلیت دانلود و پخش فقط داخل اپلیکیشن

در نسخه قبل فقط قابلیت دانلود در خارج از اپلیکیشن وجود داشت و زمانی که روی ویدئو کلیک می‌شد ویدئو دانلود و در تلفن همراه شما ذخیره می‌شد اما به دلیل درخواست‌های بسیار شما عزیزان قابلیت جدیدی به این افزونه اضافه شده‌است که با استفاده از آن می‌توانید دانلود و پخش ویدئو را تنظیم کنید.
برای این کارباید به تب “تنظیمات” افزونه‌ی ویدئو بروید و به دکمه‌ی “فعال‌سازی امکان دانلود ویدئو” مراجعه کنید.

  • زمانی که این دکمه طبق تصویر زیر غیرفعال باشد، دکمه‌ی دانلود ویدئو در اپلیکیشن شما مشاهده نمی‌شود.
    افزونه‌ی ویدئو نسخه دو-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 1
  • زمانی که این دکمه فعال باشد، دکمه‌ی دانلود ویدئو برای کاربران شما نمایش داده می‌شود.
    همچنین می‌توانید با استفاده از دکمه‌ی “دانلود داخل اپلیکیشن” مشخص کنید که ویدئو در داخل اپلیکیشن یا خارج از آن دانلود شود.
    افزونه‌ی ویدئو نسخه دو-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 2
    زمانی که دکمه‌ی “دانلود داخل اپلیکیشن” فعال باشد هنگامی که کاربر روی دکمه‌ی دانلود ویدئو کلیک کند، ویدئو در داخل اپلیکیشن دانلود شده و پخش می‌شود.
    مزیت دکمه‌ی “دانلود داخل اپلیکیشن” این است که ویدئو برای یک بار در داخل اپلیکیشن دانلود شده و کاربر به صورت آفلاین هم می‌تواند آن را مشاهده کند و فقط یک بار برای دانلود از حجم اینترنت کاربر کم می‌شود و از طرفی ویدئو از طریق گالری تلفن‌همراه شما قابل دسترسی نیست و در آن ذخیره نمی‌شود در نتیجه حجمی از فضای حافظه‌ی گوشی‌همراه شما را اشغال نمی‌کند.

۲- دانلودر جدید در افزونه‌ی ویدئو

در نسخه قبل، ویدئو در خارج از اپلیکیشن و در مرورگر موردنظر شما دانلود و در گوشی‌همراه ذخیره می‌شد اما در این نسخه زمانی که دکمه‌ی دانلود در داخل اپلیکیشن طبق توضیحات بالا فعال باشد، کاربران شما می‌توانند در اپلیکیشن دانلودر جدید را مشاهده کنند.
همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید دانلودر جدید به این افزونه اضافه شده‌است و کاربر با کلیک روی دکمه‌ی دانلود می‌تواند میزان درصد دانلود ویدئو را مشاهده کند و پس از اتمام دانلود، آیکون تیک نمایش داده می‌شود.
افزونه‌ی ویدئو نسخه دو-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 3

۳- قابلیت پخش و فروش فایل صوتی

با این قابلیت شما می‌توانید علاوه بر فروشگاه ویدئو، فروشگاه فایل صوتی هم داشته باشید فقط کافی‌است فایل صوتی موردنظر خود را در این افزونه اضافه کنید.
برای اینکار باید فروشگاه ویدئو را انتخاب کنید و به تب “ویدئو” بروید و روی دکمه‌ی “افزودن ویدئو” طبق تصویر زیر، کلیک کنید.
افزونه‌ی ویدئو نسخه دو-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 4
بعد از آن پنجره زیر را مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید برای فایل صوتی خود تصویر، عنوان، قیمت و… تعیین کنید.
افزونه‌ی ویدئو نسخه دو-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 5طبق تصویر بالا، هر جایی از افزونه‌ی ویدئو که قابلیت افزودن ویدئو وجود داشته باشد، شما می‌توانید فایل صوتی اضافه کنید.
۱- آپلود تیزر: شما می‌توانید در این قسمت خلاصه‌ای از فایل صوتی که می‌خواهید به فروش برسانید را آپلود کنید.
۲- درج رسانه: در این بخش می‌توانید توضیحاتی ارائه دهید و یا در صورت تمایل با استفاده از دکمه‌‌ی “درج رسانه” شما می‌توانید فایل صوتی به توضیحات خود اضافه کنید.
۳- آپلود ویدئو: در این قسمت می‌توانید فایل صوتی موردنظر که می‌خواهید به فروش برسانید را آپلود کنید.
در نهایت پس از ذخیره تغییرات در اپلیکیشن فایل صوتی را به صورت زیر مشاهده می‌کنید.افزونه‌ی ویدئو نسخه دو-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 6

 

۴- قابلیت ارجاع به صفحه داخلی به جای لینک ویدئو

یکی از کاربردهای قابلیت ارجاع به صفحات داخلی این است که می‌توانید فروشگاه محتوای متنی طراحی کنید و یا هر صفحه‌ از اپلیکیشن را که بخواهید، بفروشید.
برای این کار باید مراحلی مشابه مراحل افزودن فایل صوتی که در بالا مطرح شد را طی کنید فقط در قسمت آپلود ویدئو باید لینک صفحه‌ی داخلی موردنظر را که می‌خواهید به فروش برسانید را به جای لینک ویدئو قرار دهید تا بعد از پرداخت، کاربر به آن صفحه لینک داده شود و صفحه برای کاربر قابل نمایش باشد.
برای به دست آوردن لینک صفحه‌ی مورد نظر آموزش ارجاع لینک از یک صفحه به صفحه دیگر داخل اپلیکیشن  را مطالعه کنید.

۵- اضافه‌شدن درگاه بانک پارسیان در افزونه‌ی ویدئو

در این نسخه علاوه بر درگاه‌های بانکی موجود، درگاه بانک پاسارگاد هم اضافه شده است و شما می‌توانید از این درگاه بانکی نیز استفاده کنید.

۶- اضافه‌شدن بخش “نمایش و ویرایش ویدئوهای خریداری شده کاربر”

زمانی که در افزونه‌ی ویدئو نوع را فروشگاه ویدئو انتخاب می‌کنید و یک فروشگاه ویدئو دارید، این امکان برای شما وجود دارد که لیست ویدئوهای خریداری‌شده کاربر را مشاهده کنید و یا ویدئویی را به آن اضافه کنید.
از طریق تب تنظیمات این افزونه مانند تصویر زیر بخش “نمایش و ویرایش ویدئوهای خریداری‌شده کاربر” را مشاهده می‌کنید.
با کلیک روی این گزینه پنجره‌ی زیر برای شما نمایش داده می‌شود که با انتخاب نام کاربر می‌توانید لیست ویدئوهای خریداری‌شده کاربر را مشاهده کنید یا با تایپ‌کردن نام ویدئوی موردنظر در قسمت “ویدئوی خریداری‌شده”، ویدئو را به لیست ویدئوهای خریداری‌شده کاربر اضافه کنید. (این حالت بیشتر زمانی کاربرد دارد که کاربر هزینه بیشتری را پرداخت کرده‌است و شما می‌خواهید ویدئوی خاصی را برای او باز کنید.)
افزونه‌ی ویدئو نسخه دو-اپلیکیشن‌ساز موبایل پازلی-puzzley 11

۷- تعریف خودکار پوستر در افزونه‌ی ویدئو

در افزونه ویدئو در صورتی که شما تصویری به عنوان پوستر ویدئوی خود در نظر نگیرید، سیستم پازلی یک فریم از ویدئو بارگذاری‌شده شما را انتخاب کرده و آن را به عنوان پوستر در نظر می‌گیرد.

درحال حاضر می‌توانید از افزونه‌ی ویدئو نسخه دو در پنل کاربری‌ خود برای ساخت اپلیکیشن استفاده کنید.
پنل کاربری پازلی
برای اطلاع از آموزش این افزونه می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
آموزش افزونه‌ی ویدئو

امیدواریم تجربه خوبی در استفاده از اپلیکیشن‌ساز پازلی داشته باشید.

به اشتراک بگذارید:

شکیبا قهوه‌چی
شکیبا قهوه‌چی
همیشه شکیبا هستم با یک لبخند بزرگ روی لبم. :) از رنگ‌ها انرژی می‌گیرم برای همین هر چیزی که رنگی باشه رو دوست دارم. اکثر اوقات کارها،افکار و احساساتم رو می‌نویسم و از نوشتن خسته نمیشم برای همین وارد پازلی شدم که از این استعدادم استفاده کنم و محتوا تولید کنم. :) به طراحی و دیزاین علاقه زیادی دارم و در این زمینه درحال یادگیری هستم. همیشه سعی میکنم که کاری که بهم سپرده می‌شه رو درست و دقیق انجام بدم. اگر دوست دارید بیشتر با من آشنا بشید آیدی اینستا و لینکدینم رو براتون میذارم: Insta: shinolifeee linkedin: shakibaghahvechi

مطالب پر بازدید:

2 دیدگاه در “افزونه‌ی ویدئو نسخه دو

  1. ارزو رضایی گفت:

    سلام خسته نباشید . من یه فروشگاه تخصصی شلوار زنانه دارم . برای اپلیکیشنم این مقاله شمارو خوندم ولی اگر براتون امکانش هست یا ساده تر توضیح بدین یا هم از ویدئو آموزشی استفاده کنید . ممنونم از شما

    1. پشتیبان پازلی گفت:

      سلام و درود
      اگر قصد دارید برای فروشگاه خودتون اپلیکیشن طراحی کنید و دنبال روشی برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می گردید، باید این خبر خوب رو بهتون بدم که نیاز نیست دنبال این باشید که کسی براتون اکلیکیشن رو بسازه. خودتون به راحتی می تونید با اپلیکیشن ساز پازلی یک اپلیکیشن فروشگاهی برای خودتون طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Asset 1@3x
روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

20 درصد تخفیف ویژه خرید، برای تمام پکیج های ساخت اپلیکیشن

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن