اپلیکیشن نت بورس
25 ژانویه، 2021
اپلیکیشن جوراب محمودی
اپلیکیشن جوراب محمودی
21 اکتبر، 2020

اپلیکیشن موفقیت مالی

اپلیکیشن موفقیت مالی


موفقیت مالی چیست؟

افراد موفق برای دستیابی به موفقیت مالی از زمان‌های دوری برنامه‌ریزی کرده‌اند. اگر شما نیز می‌خواهید به موفقیت مالی برسید، بهتر است که توانایی تفکر خود را درباره‌ هدف‌های مالی بلندمدت تقویت نمایید. البته نباید شرایط مالی امروز خود را فراموش کنید.

بیشتر چیزهایی که انسان را خوشحال و باانگیزه می‌کند، می‌توان به وسیله‌ پول تهیه نمود؛ بنابراین افرادی که ارزش پول را درک می‌کنند، می‌توانند بیشتر از دیگران به موفقیت مالی برسند.

برای رسیدن به موفقیت مالی نیاز به مطالعه و کسب دانش دارید. هدف ما در اپلیکیشن موفقیت مالی ارتقای سطح دانش شماست. مطالب آموزشی ما در بخش های صوتی ، تصویری و متنی به صورت رایگان در اختیار شماست.

در بخش صوتی به شما می‌گوییم چگونه ثروتمند شوید. همچنین در مورد راه‌اندازی کسب‌و‌کار بدون سرمایه به شما اطلاعاتی می‌دهیم.

در بخش تصویری شما با زندگی ثروتمندان آشنا می‌شوید و با کتب موفقیت و انگیزشی آشنا می‌شوید.

در بخش فروشگاه، کتاب هایی در زمینه های مختلف با تخفیف های فوق العاده برای شما قرار دادیم.کتاب هایی در زمینه های کسب‌و‌کار، هوش مالی، بازاریابی و فروش، کسب ثروت و ….

در بخش جستجوی کتاب می‌توانید کتابی که مدنظرتان است، جستجو کنید و اگر در اپلیکیشن نبود، درخواست بدید تا به اپلیکیشن اضافه شود.

راه های ارتباطی با ما داخل اپلیکیشن در بخش پشتیبانی قرار دارند و شما از طریق تلگرام، اینستاگرام، تیکت می توانید با ما در ارتباط باشید.

تیم ما در اپلیکیشن موفقیت مالی برای شما آرزوی شادی و موفقیت دارد.

خدمات اپلیکیشن :

  • جستجوی انواع کتاب
  • مطالب آموزشی (متنی ، صوتی ، تصویری)
  • فروشگاه کتاب
  • امکان ارسال نظر به همراه نمایش تصاویر ارسالی شما
  • مقالات آموزشی
  • زندگینامه ثروتمندان

 

آشنایی با سایت و شیوه ثبت نام و ورود

معرفی اپلیکیشن ساز پازلی

آموزش ایجاد و ساخت اپلیکیشن